Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Η γερόντισσα και η σοφία της μέλισσας...!!!!

- Παιδί μου, η μέλισσα μου έμαθε να διαβάζω τους ανθρώπους, είπε η γερόντισσα στην εγγονή της.

- Πώς γίνεται, γιαγιά, δεν είναι δύσκολο;

- Όχι, παιδί μου, κοίταξε: 

• Εκεί κάτω υπάρχει ένα χωράφι με ακαθαρσίες. Κοίτα το: Στην άκρη - άκρη έχει ένα λουλούδι. 

• Κοίτα κι ετούτη τη μέλισσα: Περνάει όλες τις ακαθαρσίες. Δεν τις βλέπει. Δεν έχουν γι αυτή ενδιαφέρον. Περνάει όλες τις ακαθαρσίες κι αναζητάει το λουλούδι. Αυτό θυμήσου το. 

Και τώρα πρόσεξε: 
• Τούτος ο αγρός είναι γεμάτος λουλούδια. Εκεί κάτω υπάρχει μια ακαθαρσία.

• Βλέπεις αυτή τη γκρίζα μύγα; Ψάχνει μόνο για ακαθαρσίες. Τα λουλούδια δεν την ενδιαφέρουν. Αφήνει όλα τα λουλούδια και κάθεται στη βρωμιά. 

Έτσι είναι και οι άνθρωποι, κόρη μου:

• Μπορεί να έχεις του κόσμου τα ελαττώματα. Αν ο άλλος είναι μέλισσα, θα βρει εκείνο το ένα σου προτέρημα, θα καθίσει πάνω του, θα το γονιμοποιήσει, όπως η μέλισσα το λουλούδι, και θα σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

• Υπάρχουν όμως και άνθρωποι που είναι γκρίζες μύγες: Χίλια προτερήματα να έχεις θα ψάξουν και θα βρουν κάτι στραβό. Εκεί θα κάτσουν και πάνω σ¨ αυτό θα γεννήσουν, προσπαθώντας να σου βγάλουν κι άλλα στραβά. 

Παιδί μου, εσύ θα διαλέξεις αν θα γίνεις μέλισσα ή μύγα κι εσύ θα διαλέξεις με ποιους θα συναναστρέφεσαι………. 

Καλό σας βράδυ, Φίλοι μου. Η Φύση είναι ο καλύτερος παιδαγωγός! 




Ανάρτηση σε τοίχο φίλης! Εξαιρετικό!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου