Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Τα Χριστούγεννα του 2018 δεν ζητάω τίποτα…!!!!

Η λίστα για τα Χριστούγεννα φέτος θα είναι να μην κάνω δώρα υλικά στους αγαπημένους μου ανθρώπους, αλλά πνευματικά.

Να τους γεμίσω με αγάπη και ευγνωμοσύνη που υπάρχουν στην ζωή μου και μου παρέχουν την ανιδιοτελή φιλία τους, στήριξη τους κ.α.

Θα περάσω χρόνο εποικοδομητικά μαζί τους, να τους ακούσω, να τους κατανοήσω, να πιάσω το χέρι τους, να τους χαμογελάσω, όταν θα κλαίνε να τους ανακουφίσω και εν συνεχεία να τους κάνω μια μεγάλη αγκαλιά γεμάτη ζεστασιά! Έτσι ώστε να τους γεμίσω μ’ ένα ζεστό φως. Φως ψυχής και αύρας που με διακατέχει…

Πάντα με στηρίζουν οι φίλοι μου, η οικογένεια μου…

Πιστεύουν σε μένα πολύ. Τους τρελαίνω ώρες ώρες με την φλυαρία μου καθώς όταν μιλώ για τους στόχους και τα όνειρα μου, που το σύνηθες είναι να αφορούν τα γραπτά μου ή τον χορό, ξεχνώ να σταματήσω!

Ποτέ όμως δεν με διακόπτουν από τον ειρμό της αυθόρμητης σκέψης μου και με ακούν προσεκτικά. Κάποιες φορές διακρίνω έναν θαυμασμό στο βλέμμα τους…

Όταν τελειώσω την ονειροπόληση μου συζητάμε μαζί και ρωτάω την άποψη τους για τις ιδέες μου.

Αυτά τα Χριστούγεννα είμαι διαφορετική η αλήθεια είναι. Αυτά τα Χριστούγεννα νιώθω επιτέλους γεμάτη όμορφα συναισθήματα για την Ιωάννα. Επιτέλους με γνώρισα και με αγάπησα!

Μέσα από ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα, από σκληρή αυτοκριτική, ήρθε η στιγμή της ολοκλήρωσης!!!

Η στιγμή που νιώθω απόλυτα πλήρης μέσα μου και ευτυχισμένη!!!

Τα Χριστούγεννα του 2018 έρχονται λοιπόν και γω δεν ζητάω τίποτα από κανέναν.. δεν ζητάω πολύ απλά γιατί ποτέ μου δεν ζητούσα!

Θεωρώ ότι όποιος άνθρωπος με γνωρίζει προσωπικά ξέρει και νιώθει από μόνος του τι πρέπει να κάνει απέναντι μου…

Μ’ αρέσει η ελευθερία. Δεν δεσμεύω τους ανθρώπους. Εγώ είμαι εδώ απλά και περιμένω…

Περιμένω την συγγνώμη, το ευχαριστώ, το θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα, το σ’ αγαπώ, ακόμα και το σε απεχθάνομαι (σε μισώ).

Παρατηρώ κάθε χρονιά που αλλάζει τον κόσμο που εκφράζεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (φβ, ινσταγκραμ) ότι αναμένει κάτι διαφορετικό.

Αναμένει κάτι μαγικό, ίσως ένα μικρό θαύμα!

Χριστούγεννα είναι εξάλλου. Η παιδική ψυχούλα μας φωνάζει για παιχνίδι, ξεγνοιασιά, χαρούμενες στιγμές!

Ας την αφήσουμε να εκδηλωθεί επιτέλους!

Εύχομαι σε όλους σας αυτά τα Χριστούγεννα όπως και όλα τα επόμενα να σας βρουν με ομόνοια και ειρήνη στις καρδιές και στις ψυχές σας! Έτσι ώστε να είστε καλά με τους εαυτούς σας και να προσφέρετε και στους γύρω σας!

Φως και ελπίδα στα όνειρα σας!

Καλές γιορτές με υγεία πρωτίστως!

Υγεία ψυχή τε και σώματι .




Ιωάννα Παπαδοπούλου - epaggelmagynaika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου