Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Σοφά λόγια από τον Μπέρναρντ Σω

-Καλύτερα να κρατάς τον εαυτό σου καθαρό και φωτεινό. Είσαι το παράθυρο απ’ όπου πρέπει να βλέπεις όλο τον κόσμο.

-Ελευθερία σημαίνει υπευθυνότητα. Γι’ αυτό πολλοί άνθρωποι τη φοβούνται.

-Οι άνθρωποι που πάνε μπροστά σ’ αυτόν τον κόσμο, είναι αυτοί που σηκώνονται, αναζητούν τις συνθήκες που θέλουν, κι αν δεν τις βρουν, τις διαμορφώνουν μόνοι τους.

-Τα ζώα είναι φίλοι μου και δεν τρώω τους φίλους μου. Η ζωή μου προσφέρθηκε υπό την προϋπόθεση να τρώω μπιφτέκια, αλλά ο θάνατος είναι καλύτερος από τον κανιβαλισμό. Ένας άνθρωπος με τη δική μου πνευματική δύναμη δεν τρώει πτώματα.

-Πολύ λίγοι άνθρωποι σκέφτονται περισσότερες από δυο η τρεις φορές το χρόνο. Εγώ έχω αποκτήσει διεθνή φήμη σκεπτόμενος μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

-Όταν ένας άντρας σκοτώνει μια τίγρη, λέμε ότι κάνει σπορ. Όταν μια τίγρης σκοτώσει ένα άντρα, το λέμε αγριότητα.

-Το να μπορείς να αντέχεις τη μοναξιά και, επιπλέον, να την απολαμβάνεις, είναι μεγάλο προσόν.

-Οι συμβουλές είναι σαν τα φιλιά: δεν κοστίζουν τίποτε και προκαλούν ευχαρίστηση όταν τις δίνεις.

George Bernard Shaw ( 1856-1950 , Ιρλανδός συγγραφέας, Νόμπελ 1925).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου