Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Γίνε ένα μέλος του ακροατηρίου



Δεν υπάρχουν σύντομοι δρόμοι για τον Ουρανό και η οδός που οδηγεί στην Ανώτερη Συνειδητότητα είναι να παίρνεις τα ηνία του εαυτού σου. Αν σε διακατέχει ζήλος, άρχισε να τον παρατηρείς.
Βγες από τη σκηνή της ζωής σου και πήγαινε στους ακροατές. Παρατήρησε τον εαυτό σου και να είσαι αμερόληπτος στις κρίσεις σου. Δεν έχει σημασία πού στέκεσαι σήμερα.

Το γεγονός ότι το "Εγώ" παρατηρεί "Εμένα", σημαίνει ότι έχεις κάνει ένα από τα μεγαλύτερα βήματα εμπρός.

Όταν δεις τον εαυτό σου να κάνει πράγματα τα οποία είναι άχρηστα ή ίσως ευτελή και μικρόψυχα, σταμάτησέ τα. Όταν διαπιστώσεις ότι το "Εγώ" περιγελά "Εμένα", αυτό σημαίνει ότι η ζωή σου αρχίζει να αλλάζει προς το καλύτερο. Τέλος, θα ανακαλύψεις ότι το "Εμένα" αρχίζει να συγχρονίζει τα βήματά του με το "Εγώ" και όταν συμβαίνει αυτό βρίσκεσαι στο δρόμο που σου δίνει κυριαρχία πάνω στη ζωή σου.
Σημείωση: Στην προκειμένη περίπτωση, το "Εγώ" δεν είναι ο εγωικός εαυτός αλλά ο αποστασιοποιημένος εαυτός.

Stake your claim
Emmet Fox

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου