Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Οι 5 προεκτάσεις του Εγώ.........!!!

Υπάρχουν πέντε προεκτάσεις του Εγώ : θυμός, μίσος, επίκριση, έλεγχος και υπερηφάνεια.

Είναι οι κλάδοι του δέντρου του Εγώ - τρόποι με τους οποίους το εγώ εκδηλώνεται. Όλοι έχουμε την ικανότητα να θυμώνουμε όταν αγανακτούμε με τους ανθρώπους. Όλοι επικρίνουμε.

Όλων μας η σκέψη διακατέχεται από την προσπάθεια να έχουμε κάποιο βαθμό ελέγχου. Όλοι τείνουμε να αυτο-προβάλλουμε τη σημαντικότητά μας. Αυτό είναι υπερηφάνεια.

Το εγώ αγγίζει όλες τις πλευρές της ζωής μας, όταν του το επιτρέπουμε.

Από σήμερα πρόσεχε αυτές τις στιγμές που εκδηλώνεις κάποια από τις 
πέντε προεκτάσεις του εγώ. Σκάψε μέσα τους, πήγαινε βαθιά και προσπάθησε να τις αποδυναμώσεις. 

Παράμεινε ανοιχτός και πρόθυμος να αποκαλύψεις όλες τις μεταμφιέσεις του Εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου