Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Η Τέχνη των Μικρών Βημάτων...!!!!

«Κύριε, δεν προσεύχομαι για θαύματα και οράματα, ζητώ μόνο τη δύναμη των ημερών μου.

Δίδαξέ με την τέχνη των μικρών βημάτων.

Κάνε με έξυπνο και πολυμήχανο, ώστε να ανακαλύπτω το καινούργιο και να αποκτώ εμπειρία μέσα από τη διαφορετικότητα των ημερών μου.

Βοήθησέ με να χρησιμοποιώ το χρόνο μου καλύτερα. Δείξε μου πώς να αναγνωρίζω τι είναι σημαντικό και τι όχι.

Προσεύχομαι για τη δύναμη της πειθαρχίας και της ταπεινότητας, όχι μόνο για να οδηγήσει τη ζωή μου, αλλά και για να ζήσω τις μέρες μου με φρόνηση, ατάραχος μπροστά στην απρόσμενη ικανοποίηση και στα απροσδόκητα ύψη.

Σώσε με από την αφελή πεποίθηση ότι όλα στη ζωή πρέπει να γίνουν ομαλά. Βοήθα με νηφάλια να αναγνωρίζω ότι οι δυσκολίες, οι αποτυχίες και η υποτροπή μας δόθηκαν από την ίδια τη ζωή, για να μας κάνουν να μεγαλώσουμε και να ωριμάσουμε.

Στείλε μου το σωστό άτομο τη σωστή στιγμή, που θα έχει αρκετό θάρρος και αγάπη για να συλλαβίσει την αλήθεια!

Γνωρίζω ότι πολλά προβλήματα λύνονται από μόνα τους, γι 'αυτό σε παρακαλώ δίδαξέ με την υπομονή.

Ξέρεις πόσο πολύ χρειαζόμαστε τη φιλία. Κάνε με άξιο του ωραιότερου, δυσκολότερου, επικινδυνότερου και πιο εύθραυστου δώρου της ζωής.

Δώσε μου αρκετή φαντασία για να είμαι σε θέση να μοιραστώ με κάποιον λίγη ζεστασιά, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή, με λέξεις ή με τη σιωπή.

Μην μου δώσεις τα πράγματα που επιθυμώ, αλλά εκείνα που χρειάζομαι.

Δίδαξέ με την τέχνη των μικρών βημάτων! »

Αυτή η ελάχιστα γνωστή προσευχή γράφτηκε από τον πατέρα του Μικρού Πρίγκιπα,

Antoine de Saint-Exupéry σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής του.




www. Infinart.gr, smixiotis-konstantinos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου