Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Πώς να μείνετε στο μονοπάτι σας όταν οι φίλοι και η οικογένειά σας δεν σας καταλαβαίνουν....!!!!!!!!

Σχολιάζει η Έλενα Έρα : Κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει από σένα καλύτερα το μονοπάτι σου. Συνηθίζουμε να κρίνουμε ο ένας τον άλλον πολύ εύκολα ή να νομίζουμε πως εμείς ξέρουμε ποιο είναι το καλύτερο για τον φίλο ή το παιδί μας, βασισμένοι στις δικές μας εμπειρίες ή συστήματα πεποίθησης. 

Οφείλουμε να έχουμε εμπιστοσύνη στις επιλογές των αγαπημένων μας προσώπων και να τους στηρίζουμε, ασχέτως αν διαφωνούμε ή έχουμε άλλη, «καλύτερη» γνώμη. Το ταξίδι είναι μοναδικό για τον καθένα – να θυμόμαστε πως ο ίδιος τρόπος φέρνει πάντοτε διαφορετικό αποτέλεσμα από άτομο σε άτομο. 

Η αγάπη και η πίστη φέρνουν σε ύπαρξη επιτυχίες ή πολύτιμα μαθήματα και εμπειρίες… και τα δύο είναι ανεκτίμητα.

Αν με ρωτούσατε όταν ήμουν 25 χρονών ποιο ήταν το σχέδιο ζωής μου, θα σας έλεγα: Να παντρευτώ το τότε αγόρι μου, να αγοράσω ένα σπίτι στη γενέτειρά μου, να κάνω παιδιά, να πάρω το πτυχίο μου και να κάνω μια καλή σταδιοδρομία. Αν μου λέγατε πως θα άφηνα τη δουλειά μου ως οικονομολόγος στο Μανχάταν για να μάθω γιόγκα και πως θα πήγαινα να ζήσω στο Μεξικό κοντά στην Καραϊβική, δεν θα σας πίστευα.

Μια σειρά από γεγονότα στη ζωή μου όμως, με ενθάρρυναν να κοιτάξω πολύ σοβαρά αυτή τη ζωή και ανακάλυψα πως ενώ βρισκόμουν στο δρόμο του «σχεδίου μου», δεν ήμουν χαρούμενη. Δούλευα πολλές ώρες, οι σχέσεις μου ήταν χάλια και το μυαλό μου βρισκόταν σε σύγχυση.

Ίσως κι εσείς έχετε λάβει αυτά τα κοινωνικά «σημάδια» που δείχνουν ότι δεν είσαστε ευτυχισμένοι. Αυτό που στην ουσία αναζητάτε είναι πνευματική επικοινωνία και γαλήνη στην καρδιά σας. Μια τέτοιου είδους ζωή γεμάτη ελευθερία, αγάπη και βοήθεια προς τους άλλους είναι η υψηλότερη πρόθεσή σας.

Φυσικά σε με τέτοια ζωή ελευθερίας και αγάπης θα εξακολουθείτε να ζητάτε και οικονομική αφθονία, έναν εκπληκτικό σύντροφο και παιδιά και να ζείτε σε ένα μέρος που θα σας εμπνέει δημιουργικότητα. Με άλλα λόγια, τα θέλετε ΟΛΑ και γιατί να μην τα θέλετε;

Το θέμα που μπορεί να προκύψει είναι τι γίνεται όταν οι άνθρωποι γύρω σας δεν το καταλαβαίνουν. Όταν αρχίζετε να ζείτε με «ασυνήθιστο» τρόπο, όπως να ταξιδεύετε και να ζείτε στο εξωτερικό, να ξεκινάτε μια νέα δουλειά και να ακολουθείτε την καρδιά σας, αυτός είναι πολύ επικίνδυνος τρόπος ζωής για όσους είναι σταθεροί. Δεν το καταλαβαίνουν. Σας φοβούνται (και ενδόμυχα, σας ζηλεύουν).

Το πρόβλημα όμως είναι πως ο φόβος τους μπορεί να σας επηρεάσει και να αρχίσετε να αμφισβητείτε το μονοπάτι που διάλεξε η καρδιά σας. Να αμφιβάλλετε αν θα τα «καταφέρετε» να κάνετε αυτό που αγαπάτε, να πάτε εκεί που αγαπάτε με αυτούς που αγαπάτε.

Άρα, πώς θα μείνετε στο μονοπάτι σας και θα προχωρήσετε; Ακολουθούν μερικές συμβουλές που έμαθα στο δικό μου μονοπάτι :

1. Να μένετε σταθεροί σε μια καθημερινή εξάσκηση όπως η γιόγκα, ο διαλογισμός, η προσευχή και τα τελετουργικά.

Δημιουργήστε χρόνο για εσωτερική επικοινωνία όσο το δυνατόν συχνότερα, ώστε να ακούτε πάντοτε τη διαίσθησή σας, την καρδιά και την ψυχή σας και αυτή η φωνή θα γίνεται δυνατότερη από τη φωνή του έξω κόσμου.

2. Φτιάξτε μια κοινότητα ανθρώπων με τις ίδιες ιδέες.
Περάστε χρόνο με ανθρώπους που σας καταλαβαίνουν και οι οποίοι δημιουργούν το δικό τους μονοπάτι. Αρχίστε να περιορίζετε τον χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους που δεν υποστηρίζουν το όραμά σας.

3. Παραμείνετε δυνατοί. Παραμείνετε άφοβοι και πιστοί στις αποφάσεις σας. Γίνετε καταπληκτική θεά ή καταπληκτικός θεός.

Να ξέρετε πως είσαστε ένα Θεϊκό πλάσμα και πως έχετε κάτι μοναδικό να δώσετε και να μοιραστείτε. Ο κόσμος χρειάζεται το δώρο σας.




Μετάφραση: Νίκος Πνευματικός, 
για την Εστία της Θεραπείας
Από: Tara Mullarkey 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου