Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή για Έμπνευση.....!!!!!!!!

Πατέρα μας, 
Αιώνια πηγή όλης της δύναμης, της σοφίας και της διάνοιας,  
Βοήθησέ με να λάβω από την εσωτερική Σου παρουσία τη γνώση και την καθοδήγηση που χρειάζομαι για να ζήσω μια ευτυχισμένη, επιτυχημένη ζωή. 

Βοήθησέ με να καταλάβω ότι, σαν πλάσμα μ' ελεύθερη θέληση και ελεύθερη επιλογή, δεν καταναγκάζομαι ποτέ αλλά πάντα μου προσφέρεται η ευκαιρία ν' ακολουθήσω την Καθοδήγησή Σου. 

Βοήθησέ με να θυμηθώ ότι αυτή η καθοδήγηση μπορεί να μου έρθει με τη μορφή εσωτερικών παρορμήσεων, τάσεων, εντυπώσεων, συναισθημάτων και ιδεών, και ότι, μέσα απ' αυτό που ονομάζω διαίσθηση, Εσύ απαντάς στην προσευχή. 

Βοήθησέ με, πάντοτε ν' αναγνωρίζω τη διαφορά ανάμεσα στη λάθος και στη σωστή σκέψη, το συναίσθημα και τη δράση. 

Βοήθησέ με να γνωρίζω ότι καθώς προσεύχομαι με πίστη - με πλήρη προθυμία να καταβάλλω κάθε προσπάθεια για να πετύχω αυτό που θέλω από την πλευρά μου - η Εσωτερική Σου Δύναμη θα με προσελκύσει σε πηγές, περιστάσεις και ανθρώπους που χρειάζομαι για να επιτύχει αυτό για το οποίο προσευχήθηκα. 

Γνωρίζοντας όλα αυτά, Αγαπημένε Πατέρα, μ' όλη μου την πίστη προσεύχομαι τώρα να είναι πάντα ανοιχτά τα κανάλια του νου μου για να δεχτούν έμπνευση, καθοδήγηση και προστασία από την εσωτερική Σου παρουσία. 
Αμήν 




Από τον Harold Sherman 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου