Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Εγώ Ειμί.....Ιησούς Χριστός


Κάθε συνάντηση είναι ιερή καθώς όλοι μεταξύ μας και ξεχωριστά είμαστε συνδεδεμένοι με ότι πιο ιερό έχει υπάρξει ποτέ... με την Θεϊκή Πηγή.. Ο Ιησούς αγκάλιασε όλους όσοι τον αποδέχτηκαν με τα μάτια της καρδιάς τους και όλους όσοι τον οδήγησαν στη σταύρωση. Κάθε τι είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας... καθένας από μας είναι ο καθρέφτης του άλλου...

Ο Ιησούς είναι ο ενδιάμεσος μεταξύ εμάς και του Πατέρα μας, ο Ιησούς είναι ο καθρέφτης όλων μας... αντικρίζοντας Εκείνον αντικρίζουμε τον Εαυτό μας, τον Ιερό Εαυτό μας.


Ότι μας κάνει ιερούς είναι η ακοίμητη, ασβέστη φλόγα που καίει στις καρδιές μας.... ότι μας αγιάζει είναι ο ιερός ήχος που έρχεται από την ιερή καρδιά του ΕΝΟΣ... ότι μας προστατεύει από τη λήθη είναι ο ιερός νους του Παντοτινού Θεού... ότι χρειάζεται να κάνουμε για να νοιώσουμε την ιερότητά μας, είναι να αποδεχτούμε πλήρως την αρχετυπική μορφή αγάπης που αντιπροσωπεύει ο Ιησούς, ως εκείνον που μας μεταφέρει το μήνυμα της μόνης μορφής αγάπης που υπάρχει: της ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΟΥΣ ΑΓΑΠΗΣ.


Ανιδιοτέλεια σημαίνει πως βάζω εσένα πάνω από μένα, σημαίνει προσφέρω ότι πολυτιμότερο έχω για να είσαι εσύ ευτυχισμένος κι εσύ με τη σειρά σου κάνεις το ίδιο για κάποιον άλλο κι αυτός ο άλλος για κάποιον άλλο.... κι έτσι όλοι γινόμαστε ο καθρέφτης του ενός για τον άλλο. 

Μαζί μπορούμε να προεκτείνουμε ότι πιο μεγάλο και σπουδαίο υπάρχει, κάνοντάς το ακόμα μεγαλύτερο... μαζί μπορούμε να αγκαλιάσουμε όλα όσα υπάρχουν και όλα όσα θα υπάρξουν!

«Εγώ είμαι το Φως του κόσμου. Εκείνος που με ακολουθεί δεν θα περιπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της Ζωής».
Ο Ιησούς , ονομάζοντας τον εαυτό Του Φως του κόσμου, συνέδεσε κατόπιν το Φως με τη Ζωή. Ο Ιησούς είναι φως, ειρήνη και χαρά, τροφή και ζωή. Είναι άστρο που πάντα φεγγοβόλα και λαμπάδα που λάμπει δια πάντως στην ψυχής μας.

Σε άλλη στιγμή ο Ιησούς ονόμασε τον εαυτό Του «θύρα των προβάτων» και «Καλό Ποιμένα». Είπε: «Εγώ είμαι η θύρα. Όποιος εισέλθει δι’ εμού, θα σωθεί. Θα εισέρχεται και θα εξέρχεται και θα βρίσκει τροφή». Πράγματι ο Χριστός είναι η θύρα δια της οποίας εισερχόμαστε στη Βασιλεία του Θεού. Όποιος περνά τη θύρα αυτή, βρίσκει τη σωτηρία. Εισέρχεται στον Οίκο του Θεού και μέσα σ’ αυτόν βρίσκει τη σώζουσα τροφή, που είναι πάλι ο Ιησούς, ο Άρτος της Ζωής.

Επίσης ο Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι ο Καλός Ποιμένας», που θυσιάζει τη ζωή του για τα πρόβατα. Πράγματι ο Ιησούς αναδείχθηκε για όλους τους ανθρώπους Ποιμένας αγαθός, που πρόσφερε τη ζωή Του για μας.

Σε συζήτηση με τη Μάρθα, την αδελφή του Λαζάρου, ο Ιησούς λέει: «Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή. Όποιος πιστεύει σ’ έμενα και αν πεθάνει θα ζήσει». Ονομάζεται Ανάσταση διότι ενώ είχαμε νεκρωθεί από την αμαρτία μας ανέστησε και μας επανέφερε στη ζωή. Με την πίστη μας στο Χριστό εισερχόμαστε στην αιώνια ζωή, ακριβώς επειδή ο Χριστός είναι η ανάσταση και η Ζωή.

Το βράδυ του Μυστικού Δείπνου ο Χριστός είπε: «Εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή. Κανένας δεν μπορεί να έλθει προς τον Πατέρα, παρά μόνον δι’ εμού.

Ο Ιησούς ενσαρκώθηκε και έγινε για μας τους ανθρώπους Οδός καθαρή και αγία που οδηγεί στην Θέωση, αρκεί εμείς, να βαδίζουμε την Οδό, που είναι ο Ιησούς, να πιστεύουμε βαθιά στον Ιησού, που είναι η Αλήθεια και να είμαστε ένα μαζί Του, που είναι η Ζωή.

Μιλώντας στους Μαθητές Του ο Ιησούς, μετά την τέλεση του Μυστικού Δείπνου ονόμασε τον εαυτό Του «άμπελο»: «Εγώ ειμί η άμπελος η αληθινή», είπε.


Και λίγο μετά επανέλαβε: «Εγώ είμαι η άμπελος κι εσείς τα κλήματα. Εκείνος που μένει ενωμένος με Εμένα, όπως και Εγώ με εκείνον, αυτός φέρει πολύ καρπό, διότι χωρίς Εμένα δεν μπορείτε να κάμετε τίποτε.

Καθώς είμαστε κλήματα συνδεδεμένα με τον Ιησού, δεχόμαστε από Εκείνον, δια της θείας Κοινωνίας, την αληθινή Ζωή. Ο Ιησούς είναι ο Θεϊκός χρυσός λώρος που μας ενώνει με την Πηγή της Αθανασίας.

Παύλος Δημητρίου
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΥΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου