Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

14 Ευεργετικές δηλώσεις......!!!


1. Είμαι ένα τέλειο κομμάτι της Συμπαντικής Ενέργειας και Ευφυΐας, ένα τέλειο παιδί του Θεού. Τίποτε δεν μπορεί να με βλάψει ή να με καταστρέψει με κανένα τρόπο.

2. Είμαι μοναδικός, έχω τον δικό μου δρόμο, που βοηθά στην εξέλιξη την δική μου και του όλου. 

3. Όλα τα πράγματα που έχουν υπάρξει στην ζωή μου, άνθρωποι και σχέσεις, καταστάσεις ευχάριστες και δυσάρεστες, με έχουν οδηγήσει στη σημερινή μου κατάσταση επίγνωσης. Μαθαίνω να αποδέχομαι τη Σοφία που υπάρχει στο ξετύλιγμα της ζωής μου και να την εμπιστεύομαι.

4. Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα που παράγουν οι δράσεις μου και από το τι σκέφτονται οι άλλοι για μένα.

5. Συγχωρώ τώρα τον εαυτό μου για όλες τις σκέψεις και τα συναισθήματα που μπλοκάρισαν την επιτυχία μου στο παρελθόν, και τις αφήνω να διαλυθούν.

6. Ολόκληρο το Σύμπαν με αγαπά, με υπηρετεί, με τρέφει και θέλει να κερδίζω. Η αγάπη και η σοφία διαλύουν κάθε εμπόδιο μπροστά από την, από τον Θεό προορισμένη, επιτυχία μου.
                           
7. Ακούω την εσωτερική φωνή μου. Ζητώ και λαμβάνω. Διώχνω μακριά κάθε σκέψη ή συναίσθημα που λέει ότι το καλό μου μπορεί να κρατηθεί μακριά μου.

8. Διαλέγω να ζω με εμπιστοσύνη.

9. Η αφθονία της τροφής, της δημιουργικής απασχόλησης, των σχέσεων, της αγάπης, της προσφοράς και της χαράς, ρέει προς εμένα εύκολα και χωρίς προσπάθεια. 
Ξέρω να δέχομαι.

10. Απομακρύνω κάθε προηγούμενη ιδέα που είχα σχετικά με το ποιος νόμιζα ότι ήμουν και καλώ το Άγιο Πνεύμα να με επανακαθορίσει. Επιλέγω αυτή την στιγμή να διώξω μακριά κάθε αίσθηση αγωνίας, πάλης και φόβου.

11. Νέες ιδέες έρχονται στο μυαλό μου και τις τιμώ, αναλαμβάνοντας δράση πάνω σε αυτές.

12. Είμαι ασφαλής. Το Σύμπαν καλύπτει όλες τις ανάγκες μου και με φροντίζει. Υπάρχουν άνθρωποι στον πλανήτη 
προορισμένοι να γίνουν μέρος της ζωής μου, να με υπηρετήσουν και να με στηρίξουν. Το Σύμπαν είναι η πηγή μου.

13. Συγχωρώ και συγχωρούμαι πλήρως. Ότι με έχει προσβάλει και πληγώσει το συγχωρώ. Πράγματα του παρελθόντος και του παρόντος τα συγχωρώ. Τους συγχωρώ όλους. Είμαι ελεύθερος και είναι ελεύθεροι κι αυτοί. Όλα τα πράγματα έχουν καθαρίσει μεταξύ μας Τώρα και για Πάντα.

14. Μετρώ τα δώρα μου. Συνειδητοποιώ ότι είμαι η πηγή της χαράς μου, προσφέροντας στους άλλους ότι επιθυμώ να έρθει στη ζωή μου. 

Διαλέγω να ζω με ευγνωμοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου