Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Ο ιερός σου Εαυτός......!!!


                      
Η αγάπη και το μίσος είναι ισχυρά συναισθήματα που μπορούν να εμφανιστούν ταυτόχρονα. Υπάρχουν πράγματα που αγαπάμε. Υπάρχουν πράγματα που μισούμε. Γιατί να υποκριθούμε το αντίθετο? Υπάρχουν φορές που αγαπάμε εκείνο που μισούμε και μισούμε αυτο που αγαπάμε.

Όταν όμως νιώθεις φόβο, δεν νιώθεις αγάπη. Το εγώ χρησιμοποιεί τον φόβο ως μέσο για να κρατήσει την αληθινή αγάπη έξω από την ζωή σου.

Όταν δεν υπάρχει αγάπη στη ζωή σου, έχεις υποκύψει στο εγώ, έχεις αφήσει το εγώ να αντικαταστήσει τον Θεό.
Η αγάπη είναι η ουσία του σύμπαντος, είναι το μέγιστο στην ζωή. Είναι η κόλλα που κρατά τα πάντα ενωμένα. Είναι η ουσία του ανώτερου εαυτού σου.

Το εγώ προσπαθεί να σε κρατήσει αποκομμένο από την γεμάτη αγάπη παρουσία μέσα σου γιατί ο χώρος που ενδιαφέρει το εγώ είναι ο εξωτερικός κόσμος. Φοβάται ότι θα πεθάνει όταν αρχίσεις να αναπτύσσεις σχέση με το εσώτερο κομμάτι του εαυτού σου. 

Η ικανότητα να αγαπάς το εγώ, που τρέφεται από το φόβο, ακόμα και όταν προωθεί τον φόβο ως τεχνική επιβίωσης είναι μία από τις δυσκολότερες προκλήσεις της ιερής σου αναζήτησης.

Το κοσμικό εγώ είναι μια αντανάκλαση της δύναμης των ατομικών εγώ και του μεγέθους της ενέργειας του φόβου. Ο φόβος είναι παρόν όταν δεν γνωρίζεις ότι είσαι μέρος του ιερού σχεδίου του Θεού.
Βρίσκεσαι εδώ με σκοπό να αγαπάς και να αγαπιέσαι.



Aγγελική Πύλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου