Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Στη μια μέρα που μου μένει, δεν έχω χρόνο για να μισώ....!!!!!

Μου είπαν πως σήμερα το βράδυ θα πεθάνω. Και κάθισα και σκέφτηκα :
Στη μια μέρα που μου μένει, δεν έχω χρόνο για να μισώ, αλλά μόνο για να αγαπάω.

Δεν πρέπει να χάσω ούτε λεπτό σκέψης για αυτά που ήδη έχουν γίνει, αλλά ούτε και γι αυτά που ίσως να γίνουν.

Θα γελάσω με το καθετί γύρω μου, γιατί θα είναι το τελευταίο μου γέλιο και είναι επιλογή μου.

Θα δράσω τώρα, τόσο ώστε να κλάψει το κορμί μου για έλεος, γιατί αυτή είναι η πιο πολύτιμη μέρα μου και δεν θα τη σπαταλήσω, αντίθετα θα την κάνω την πιο πλούσια.

Θα μιλήσω σε όλους όσους έλεγα ότι θα τους πάρω αύριο, γιατί το αύριο δεν θα υπάρξει.

Θα χρησιμοποιήσω τώρα όλα τα καλά πράγματα που έχω φυλαγμένα στα ντουλάπια για τις πιο επίσημες στιγμές.

Θα γευτώ τη μυρωδιά του λουλουδιού τώρα, γιατί αύριο δεν θα υπάρχει ούτε αυτό ούτε εγώ.

Σήμερα θα εκτελέσω τις εκκρεμότητες μου.

Θα τραγουδήσω στο δρόμο, θα γελάσω με τους περαστικούς, θα χαρίσω μια αγκαλιά σε αυτόν που κλαίει, θα κεράσω τον ελεήμονα, θα πειράξω το σοβαροφανή, θα υποκλιθώ στην ομορφιά και θα χορέψω στη βροχή, γιατί ποιος νοιάζεται τι θα πουν!

Και αν αύριο το πρωί ξυπνήσω, θα πέσω στα γόνατα και θα ευχαριστήσω για αυτό το υπέροχο δώρο ζωής!




Πηγή από fb: Dimitris Nomikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου