Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Η μανούλα μου... - Σατυρικό.....!!!


Ένας μαμάκιας παντρεύεται. Περνάει ο μήνας του μέλιτος και μπαίνουν σιγά - σιγα στην καθημερινή ρουτίνα του έγγαμου βίου. Η γυναίκα του, τού σιδερώνει κάτι πουκάμισα. Ο τύπος μουρμουρίζει ευγενικά : 

- Μια χαρά τα σιδερώνεις, αλλά η μανούλα μου, κάνει και μια τσάκιση στα μανίκια... 

Η γυναίκα βάζει πλυντήριο, ο τύπος μουρμουράει με σφιγμένο χαμόγελο: 

- Ωραία τα πλένεις, αλλά η μανούλα μου βάζει κάτι και μυρίζουν πράσινο μήλο... 

Η γυναίκα φτιάχνει την κουζίνα, ο τύπος παρατηρεί χαμηλόφωνα: 

Θαυμάσια καθαρίζεις, αλλά βέβαια η μανούλα μου δεν ξεκινάει από την κουζίνα, κάνει πρώτα τα δωμάτια για να έχουμε χώρο να ξαπλώσουμε αν χρειαστεί... 

Η γυναίκα μαγειρεύει, ο τύπος τριγυρνάει στην κουζίνα και σχολιάζει τάχα αδιάφορα: 

- Ωραία μαγειρεύεις, αλλά η μανούλα μου βάζει αμύγδαλα και σταφίδες στα γεμιστά... 

Δεν έχουν περάσει 6 μήνες από το γάμο και ήδη της την έχει δώσει στο κρανίο η ιστορία με την μανούλα του και αποφασίζει να περάσει σε έναν τομέα που δεν υπάρχει περίπτωση να τη συγκρίνει: Το σεξ. Ετοιμάζει ατμόσφαιρα: Κάνει μπάνιο με αιθέρια έλαια, αρωματίζεται, βάζει μια μεταξωτή μαύρη ρόμπα, μαύρα σέξυ εσώρουχα, ανάβει κεριά και τον περιμένει. 

Με το που μπαίνει στο σπίτι ο άντρας της και τη βλέπει, αρχίζει να τσιρίζει: 

- Γιατί φοράς μαύρα και τι είναι αυτά τα κεριά; Έπαθε τίποτα η μανούλα μου; 



www.e-fungus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου