Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

Δίνοντας Εντολές στο Ακάς ...!!!!

Αγαπητό, πανέμορφο Ακάς, που αντιπροσωπεύεις εμένα και την ψυχή μου, σε τόσες πολλές εκφράσεις (ζωές), στη νέα αυτή ενέργεια, εγώ έχω τον έλεγχο. 

Αγαπητό Ακάς, που είσαι η ουσία μου και αντιπροσωπεύεις τις εκφράσεις, χιλιάδων ζωών μου στον Πλανήτη, κοίτα την ενέργεια του σήμερα, επειδή εγώ είμαι υπεύθυνος. 

Αγαπητό Ακάς, όμορφο όπως είσαι, επειδή είσαι εγώ και αντιπροσωπεύεις την μία ψυχή, που έχω υπάρξει για χιλιάδες ζωές πάνω στην Γη, γνώριζε το εξής: 

Συμβαίνει Αλλαγή και θα την Υπαγορεύσω, Επειδή Εγώ Έχω τον Έλεγχο! 

Στο κάτω-κάτω, εγώ είμαι υπεύθυνος για την δική μου ζωή, και για πρώτη φορά, θέλω να ακούσεις καλά... 

Προστάζω την Αγαθοεργία στην Ενθύμηση! 

Προστάζω το Ακάς, αυτό ν’ αρχίσει να αλλάζει, όσες αναμνήσεις προβάλλονται, της μίας ζωής μετά την άλλη... Με αυτό, βάζω περιορισμό στο δράμα... 

Δεν του επιτρέπεται να εισβάλλει, στο Φως της Ζωής Μου! 

Βάζω περιορισμό, σε όλα τα αρνητικά πράγματα, σε όλο τον θυμό, την προδοσία και την φρίκη... Ω! μπορεί αυτά να υπάρχουν, αλλά τώρα θα πάνε στο σκοτάδι και θα παραμείνουν εκεί. 

Προστάζω την αρνητικότητα που είναι στο Ακάς μου: 

''Τράβα στο πίσω κάθισμα, επειδή εγώ οδηγώ σήμερα! Δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος να εμφανίζεσαι, καθότι βλέπεις, εγώ έχω τον έλεγχο όλου αυτού... Εγώ που μιλάω! ''

Αγαπητό Ακάς, πανέμορφο και αγαθοεργό, εσύ είσαι εγώ κι εγώ είμαι εσύ... Όλη η ομορφιά, η χαρά και η σοφία, που προέκυψε στις χιλιάδες ζωές μου, η ωριμότητα της ψυχής μου, ας αρχίσει να παρουσιάζεται με τρόπους, που θα με εκπλήξουν με την αγαθοεργία τους... 

Στα καλά πράγματα, στα αγαθοεργά πράγματα, στις θετικές προσδοκίες, ας είναι το Ακασικό μου Αρχείο, το καλύτερο πράγμα που μου συνέβη ποτέ! Και η ζωή μου, ας αντικατοπτρίζει αυτή την μέρα και αυτή την απόφαση... Εγώ έχω τον έλεγχο! 

Αγαπητό Κυτταρικό Πλάσμα Που Είμαι. 

Όλα τα πράγματα που προέκυψαν στην ζωή μου, από την γέννηση μέχρι αυτή την στιγμή, ας είναι υπό διορία... Η μνήμη στον εγκέφαλό μου και οι συνάψεις που την κρατάνε, ας είναι υπό διορία... Να πάψουν και να φύγουν, όσα πράγματα είναι κατώτερα του Μεγαλείου Μου, ως Πλάσμα του Θεού, σε αυτόν τον Πλανήτη. 

Δεν σου επιτρέπεται να συνεχίσεις, να παίζεις τις «κασέτες», οι οποίες είναι οι εξής : 

"Η προδοσία που βίωσα", η στενοχώρια, τα άσχημα συναισθήματα, ο θυμός, η ανθρώπινη φύση χαμηλής ενέργειας, ο βόμβος ο ίδιος... Να πάψουν και να φύγουν.'' 

Είμαι υπεύθυνος για την μνήμη μου, και κάθε κύτταρο συνηχεί, με τον Ανώτερο Εαυτό μου... Είμαι μέρος αυτού, μ’ έναν τρόπο που δεν γνώριζα ποτέ πριν... Είμαι υπεύθυνος για όλα τα πράγματα, που είμαι εγώ. 

Το προστάζω αυτό, ώστε φεύγοντας από εδώ, να μην πρέπει να κουβαλάω, τα αρνητικά αυτά πράγματα του παρελθόντος μου - τα οποία προέκυψαν - από την παρούσα γέννησή μου στον Πλανήτη.

Αγαπητή κυτταρική δομή, είμαι επικεφαλής... Το αφεντικό μιλάει. 

Άκου καλά: Σε προστάζω να βλέπεις την ομορφιά και την αγαθοεργία και τον Θεό, μέσα σε κάθε κύτταρο στο σώμα μου. Σε προστάζω, να είσαι πιο ανθεκτική στην ασθένεια, απ’ όσο ποτέ πριν... 

Βλέπεις, η ασθένεια δεν μπορεί να προσκολληθεί στο Φως και βαστώ περισσότερο Φως από ποτέ πριν. 

Προστάζω αυτό μέσα μου, το οποίο είναι ακατάλληλο, να φύγει, να αλλάξει... Η χημεία του σώματός μου, ας φανεί στις επόμενες μέρες, ώστε να ξέρω ότι αυτό είναι αληθινό... Αναλαμβάνω τον έλεγχο πραγμάτων, που ποτέ δε μου είπαν, ότι μπορώ να ελέγχω!

Κρύων - Δίνοντας Εντολές στο Ακάς . . . . . . (4 Μαρτίου 2018) 




2 σχόλια: