Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Πως μπορώ να επικοινωνώ με τους διδασκάλους.....!!!!!!!!



Η καθαρή πρόθεση είναι το βασικό «συστατικό» για την επικοινωνία με τις Ανώτερες Πνευματικές Οντότητες.

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει αυτή την ιδιότητα και αυτή την ικανότητα επικοινωνίας με το Θείο.

Η λογική και η πολύ σκέψη είναι αυτή που μας κρατά σε απόσταση, αλλά και ο φόβος.

Είναι περίεργο γιατί συνήθως εμείς οι άνθρωποι φοβόμαστε αυτό που δεν θα έπρεπε να φοβόμαστε. Δεν γίνεται να φοβάμαι το χέρι μου, το πόδι μου. Να φοβάμαι να αγγίξω τα μαλλιά μου. Να νιώθω ανασφάλεια κάθε φορά που ακούω τον χτύπο της καρδιάς μου ή όταν συγκεντρώνομαι στην αναπνοή μου. Όλα αυτά είναι φυσικές διαδρομές και έχουμε αποκτήσει οικειότητα μαζί τους. 

Το ίδιο θα κάνουμε και με αυτή την ιδιότητα που έχουμε από τη φύση μας. Από τη φύση μας αναπνέουμε και από τη φύση μας μπορούμε να έχουμε επικοινωνία με την Πηγή μας.

Το μυαλό και όλες οι ασφαλιστικές δικλίδες είναι ο λόγος που μένουμε σε απόσταση από τη φυσική μας υπόσταση.

Για να δοκιμάσετε την επικοινωνία, καθίστε για λίγα λεπτά σε ηρεμία και παρατηρήστε την αναπνοή σας, χωρίς καμία διάθεση ή πρόθεση να την κατευθύνεται. Απλώς εναρμονιστείτε μαζί της και αφεθείτε στον ρυθμό της. Λίγα λεπτά μετά θα αρχίσουν να ανοίγονται εικόνες και πληροφορίες. Αν όχι με την πρώτη φορά, δοκιμάστε πάλι και πάλι. Άλλωστε για κάθε μας πρώτο βήμα η επανάληψη και η επιμονή μας έδωσε τα αποτελέσματα. 





Δωροθέα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου