Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020

Όλα θα ήταν καλύτερα αν μιλάγαμε ο ένας στον άλλον κι όχι ο ένας για τον άλλον...!!!!

Όλα θα ήταν καλύτερα αν μιλάγαμε ο ένας στον άλλον κι όχι ο ένας για τον άλλον. 

Είναι κάτι που σε πνίγει, κάτι που σε βασανίζει ή κάτι όμορφο όπως ο έρωτας, αλλά φοβάσαι να το πεις η μήπως έτσι έμαθες, να κρύβεσαι; 

Ποτέ μου δε μπόρεσα να καταλάβω γιατί το κάνουμε αυτό στους εαυτούς μας, δεν εκφράζουμε τα συναισθήματα μας, καταπιέζοντάς τα και με αυτόν τον τρόπο φυσικά γεμίζουμε θυμό και στεναχώρια. 

Όλα θα ήταν τόσο απλά αν με απλά λόγια λέγαμε όσα σκεφτόμασταν και αισθανόμασταν, αντί να μιλάμε γι’ αυτά σε τρίτους που δεν αφορά το θέμα. 

Τα πάντα θα λυνόταν πιο εύκολα ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που θέλουν πραγματικά να σώσουν μια σχέση. 

Ο φόβος είναι αυτός που μας κρατάει συνήθως ή η νοοτροπία του να μη μιλάμε ευθέως. 

Μεγάλη ανοησία να φοβάσαι να μιλήσεις για κάτι που σε πείραξε, σε πλήγωσε ή που απλά νιώθεις και είναι ένα όμορφο συναίσθημα. 

Το μόνο που καταφέρνουμε είναι να κάνουμε απανωτά λάθη, να ανακατεύεται κόσμος που δεν πρέπει κι εμείς να εκτιθέμεθα  ανεπανόρθωτα. 




Είμαι η Ιωάννα σε λίγες μέρες κλείνω τα 38. Κλασική και γνήσια τοξότης, ευαίσθητη και δίκαιη, εκρηκτική και λίγο ευκολόπιστη. Τρελαίνω τον κόσμο με την πολυλογία και τις θεωρίες μου. Τα δυο πιο αγαπημένα μου χόμπι είναι η κεραμική και η συγγραφή.... δε θα μπορέσω ποτέ να διαλέξω ανάμεσα στα δυο!! Είμαι μητέρα δυο υπέροχων παιδιών, που μου γεμίζουν τη ζωή με περηφάνια. Υπάρχω μέσα από πολλά αλλά κυρίως μέσα από τη δημιουργικότητα. Η απραξία και η μιζέρια, είναι τα χαρακτηριστικά που μπορούν να με οδηγήσουν στην τρέλα. Δεν έχω ζηλέψει τίποτα περισσότερο στη ζωή μου, από τους ζωγράφους και τους ποιητές!!! Προσπαθώ να αφήνω πίσω μου ότι με πλήγωσε και το χρησιμοποιώ μόνο για να δυναμώσω. Μέσα από τα κείμενα μου αποτυπώνω σκέψεις και συναισθήματα, καθώς μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορώ να τα βάλω σε τάξη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου