Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Ζήτα και θα λάβεις : ο Νόμος της Έλξης...!!!!


· Ο Νόμος της Έλξης 
Καθώς διάβαζεις τον τίτλο, θα νομίζεις πως υπάρχει κάποιο τζίνι που του ζητάς κάτι και αυτό στο δίνει. Ναι ξέρω τι σκέφτεσαι: άσε μας κουκλίτσα μου, άλλη μια δήλωση θετικής ψυχολογίας κτλ. 

Λογικό να σκέφτεσαι έτσι γιατί αυτό είναι ιδιαίτερα ουτοπικό και αν λειτουργούσε έτσι αυτόματα θα είχαμε όλοι στην ζωή μας ότι θέλαμε και θα ήμασταν μάλλον ευτυχισμένοι, μπορεί και όχι. 

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, ούτε μπορεί να σκεφτείς κάτι και έτσι απλά το τζίνι θα πραγματοποιήσει την ευχή σου, ούτε όμως ότι δεν ισχύει πως αν θες κάτι πολύ θα το πετύχεις. 

Αυτό που θέλω να μοιραστώ μαζί σου σε αυτό το άρθρο είναι η εμπειρία μου, η οποία βασίζεται σε ένα βιβλίο που είχε πέσει στα χέρια μου πριν μερικά χρόνια. Το βιβλίο ονομάζεται «The Secret» (Το Μυστικό). 

Είναι κάτι σαν γραπτό ντοκιμαντέρ, περιλαμβάνει στην αρχή δηλώσεις ανθρώπων που έχουν εφαρμόσει το «Μυστικό» και έχουν πετύχει όσα θέλανε στην ζωή τους. Έπειτα σου εξηγεί πως λειτουργεί το μυστικό, δηλαδή ο Νόμος της Έλξης, και ύστερα πως να το εφαρμόσεις. 

Συνεπώς σε βάζει και εσένα σε μια διαδικασία να προσπαθήσεις για την επίτευξη των δικών σου στόχων σου και την πραγματοποίηση των ονείρων σου. Αργότερα όταν άρχισα να ασχολούμαι με την προσωπική ανάπτυξη και το Coaching, έμαθα πως ο Νόμος της Έλξης είναι βασική αρχή του Coaching. 

Η γενική φιλοσοφία του νόμου βασίζεται στο ότι τα ομώνυμα έλκονται(αντίθετα με όσα γνωρίζουμε από την φυσική), συνεπώς ό,τι σκέφτεσαι αυτό και ελκύεις, σκέφτεσαι θετικά; ελκύεις θετικά vibes και αντίστοιχα αν σκέφτεσαι αρνητικά, ελκύεις αρνητικές καταστάσεις. 

Η πιο ειδική τώρα λογική όπου βασίζεται ο νόμος είναι πως οτιδήποτε βάλεις στο μυαλό σου , αν εφαρμόσεις σωστά τα βήματα, θα το πετύχεις. Για παράδειγμα αν βάλεις στο μυαλό σου ότι θέλεις ένα εκατομμύριο ευρώ, με τις σωστές κινήσεις, θα έρθουν στη ζωή σου αυτά τα χρήματα. 

Για να λέμε όμως και αλήθειες τώρα, για να μην είμαι και εγώ κάπου στις Μαλδίβες αυτή την στιγμή κάνοντας αιώνιες διακοπές μάλλον δεν είναι και τόσο εύκολο αυτό το εγχείρημα. Και αυτό γιατί το σύμπαν ναι μεν έχει μια μαγική ικανότητα όταν εσύ θέλεις κάτι πολύ να στο φέρει απλόχερα, αφού όμως έχεις κάνει και εσύ την προσπάθεια σου και έχεις αφοσιωθεί στο στόχο σου. 

Δεν θα μπω σε πάρα πολλές λεπτομέρειες για το βιβλίο γιατί μπορεί να θέλεις να το διαβάσεις(Θα βρεις στο τέλος του άρθρου σχετικό σύνδεσμο αν σε ενδιαφέρει να το διαβάσεις). Θα σου αναφέρω γενικά τα βήματα ώστε ακόμη αν και δεν το διαβάσεις να έχεις μια πεπατημένη να ακολουθήσεις και σου εγγυώμαι πως αν εφαρμόσεις όλα τα βήματα θα πέτυχεις όσα βάλεις στο νου σου. 

· Κάνε θετική δήλωση στο σύμπαν 
Όταν θέλεις κάτι η σκέψη σου για αυτό που θες πρέπει να είναι σε κατάφαση , γιατί το σύμπαν ‘ακούει’ μόνο την κατάφαση. Για παράδειγμα αν σκεφτείς «θέλω να έχω ένα σύντροφο» καταλαβαίνει ότι θέλεις σύντροφο οπότε όλες οι ενεργειακές δονήσεις θα οδηγηθούν προς τα κει. 

Αν όμως η δήλωση σου στο σύμπαν είναι π.χ. «δεν θέλω να μείνω μόνη μου » το σύμπαν καταλαβαίνει «θέλω να μείνω μόνη μου», οπότε κάνει τα πάντα για να πραγματοποιήσει την υποτιθέμενη ευχή σου και να μείνεις μόνη, χωρίς σύντροφο. Οπότε πρόσεχε τι ζητάς και πως το ζητάς. 

· Οραματίσου και οπτικοποίησε αυτό που ποθείς 
Τον στόχο σου καλό είναι να τον οραματίζεσαι και να φαντάζεσαι με λεπτομέρειες αυτό που θες να έρθει στη ζωή σου, σαν να έχει ήδη συμβεί, σαν να το θεωρείς δεδομένο δηλαδή. Επίσης καλό είναι να το οπτικοποιήσεις και να το βάλεις σε ένα εμφανές σημείο ώστε να είναι συνέχεια στο οπτικό σου πεδίο. Έτσι στέλνεις τα θετικά σου vibes σύμπαν. 

Για παράδειγμα εγώ εκείνη τη περίοδο που ξεκίνησα να εφαρμόζω όσα διάβασα, ήμουν σε μια φάση στην ζωή μου που ήμουν πολύ αδύνατη και ήθελα να πάρω κάποια κιλά( ναι καλά άκουσες, τώρα που το γράφω ούτε εγώ μπορώ να πιστέψω ότι υπήρχε περίοδος στην ζωή μου που ήμουν τόσο τυχερή, έτρωγα ότι ήθελα και δεν πάχαινα).

Κόλλησα λοιπόν στο δωμάτιό μου μια φωτογραφία από ένα μοντέλο που ήταν πιο κανονική στα κιλά και έγραψα το νούμερο που ήθελα να φτάσω. Βέβαια για κάποιο λόγο το σύμπαν μάλλον παράκουσε γιατί μετά από χρόνια αυτό το νούμερο έχει ξεφύγει. 

Οπότε για ακόμη μια φορά θα πω ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για το τι ζητάμε και πως γιατί μπορεί να στείλουμε λάθος σήμα στο σύμπαν. 

· Δημιούργησε χώρο στην ζωή σου 
Πολλές φορές θέλουμε κάτι και γκρινιάζουμε γιατί δεν το έχουμε. Για παράδειγμα να βρω σύντροφο, να ξεκινήσω ένα χόμπι κτλ. Έχεις αναρωτηθεί ποτέ όμως αν υπάρχει χώρος στην ζωή σου για το καινούργιο; 

Από την στιγμή που δεν υπήρχε πριν στην ζωή σου, πρέπει να ελευθερωθεί ο αντίστοιχος χώρος αλλιώς ακόμη και να έρθει, δε θα μπορεί να συνδυαστεί με το φουλ πρόγραμμα σου. 

Στο παράδειγμα με το σύντροφο λέει χαρακτηριστικά στο βιβλίο ότι πρέπει να ελευθερώσεις χώρο στην ντουλάπα σου για τα ρούχα του ή να κοιμάσαι στην μια μεριά του κρεβατιού γιατί έτσι δημιουργείς τον κατάλληλο χώρο για να εισέλθει στην ζωή σου. Προσωπικά δεν ξέρω αν είναι τυχαίο που γνώρισα τον σύντροφο μου όταν αντικατέστησα το μονό κρεβάτι με διπλό. 

· Θετική στάση ζωής. 
Σύμφωνα με το βιβλίο ένα βασικό λάθος που κάνουμε όλοι μας είναι ότι θέλουμε να πετύχουμε κάτι και εφαρμόζουμε σωστά τα παραπάνω βήματα αλλά δεν έχουμε γενικότερα θετική στάση ζωής. Με λίγα λόγια δεν γίνεται να θες να πετύχεις κάτι και να στέλνεις θετικά vibes στο σύμπαν για τον στόχο σου αλλά γενικότερα να στέλνεις μόνο αρνητικά, δηλαδή να κάνεις συνεχώς αρνητικές σκέψεις.

Για παράδειγμα δεν γίνεται να περιμένεις από το σύμπαν να κάνει αυτό που θες, ενώ εσύ του στέλνεις συνεχώς αρνητική ενέργεια με το να βρίζεις, να μισείς κάποιον συνάνθρωπο σου, να ζηλεύεις τους φίλους σου κτλ. 

Κλείνοντας λοιπόν, αυτό που θέλω να κρατήσεις από τα παραπάνω και θέλω να κρατήσω και εγώ, ίσως είναι μόνο το τελευταίο βήμα , γιατί αν δεν εφαρμόσεις αυτό, όλα τα άλλα πάνε όλα στράφι. 

Γι’ αυτό ακριβώς τον λόγο μου άρεσε αυτό το βιβλίο, γιατί ενώ ήξερα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να τα εφαρμόσω τόσο σωστά ώστε να πετύχω όσα θέλω, μου μετέδωσε την έμπνευση να θέλω να γίνω καλύτερη και πιο θετική στη ζωή μου και να αλλάξω στάση ζωής. 

Ο δρόμος της προσωπικής ανάπτυξης δεν έχει τέλος και για αυτό είναι τόσο ενδιαφέρον, άλλα αξίζει τον κόπο να το προσπαθήσεις και να μην αφήσεις στην τύχη τους όσα θες να καταφέρεις στην ζωή σου. 

Τώρα που έχεις μια ιδέα για το ποιο είναι το μυστικό, σκέψου κάτι μικρό που θες και ξεκίνα από κει.Αν όντως μπεις σε αυτή την διαδικασία, στείλε μου ένα μήνυμα ή σχολίασε από κάτω πως πήγε. 

Και μην ξεχνάς, όλα είναι δυνατά! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου