Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Συμπτώσεις - Μια αόρατη σύνδεση μεταξύ μας...!!!!

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι οι συμπτώσεις και ποια η σημασία τους στη ζωή μας; Είναι απλά τυχαία γεγονότα, οιωνοί που μας προϊδεάζουν για τα πιο πιθανά μελλοντικά συμβάντα, μία θεϊκή-υπερφυσική παρέμβαση που μας δηλώνει κάτι ή μήπως ένα σημάδι ότι όλοι μας συνδεόμαστε ψυχικά με κάποιο τρόπο; 

Πάνε αρκετά χρόνια από τότε που πρωτοέπεσε στα χέρια μου το βιβλίο του Carl Jung σχετικά με τη συγχρονικότητα. Κατά τον Jung η συγχρονικότητα είναι μία σύμπτωση που έχει ένα εσωτερικό, ψυχικό νόημα. 

Από τότε άρχισα να παρατηρώ τις συμπτώσεις στη ζωή μου σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από πριν και αν φαινόταν να υπάρχει κάποιο νόημα ή κάποια αιτία πίσω από αυτές. 

Μπορώ να πω ότι αυτό άλλαξε τη φιλοσοφία μου για τον κόσμο γενικά και ήταν η αφετηρία για την ενασχόληση μου με τα ταρώ. 

Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας μία σύμπτωση που με είχε εντυπωσιάσει και επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το πιστεύω μου ότι έχουμε τη δυνατότητα να συνδεθούμε μεταξύ μας όσο μακριά και αν βρισκόμαστε ο ένας από τον άλλο. 

Ότι οτιδήποτε σκέφτεται, νιώθει ή πράττει ο καθένας μας φαίνεται ότι δεν επηρεάζει μόνο τον ίδιο αλλά είναι σαν να διαχέεται και να μπορούν να το αισθανθούν και άλλοι άνθρωποι ή ακόμα και άλλα πλάσματα. 

Πολλές φορές είναι σαν να συντονιζόμαστε και να επικοινωνούμε μεταξύ μας με τρόπους που δεν είναι άμεσα κατανοητοί και οι οποίοι είναι πέρα από τις λέξεις. 

Πριν από αρκετό καιρό πήγαμε με τον σύντροφό μου Λεωνίδα στο Αττικό Πάρκο. Φτάσαμε αργότερα από ότι είχαμε υπολογίσει και διαπιστώσαμε ότι μόλις είχαμε χάσει την εκπαίδευση των αρπακτικών πτηνών την οποία θέλαμε πολύ να παρακολουθήσουμε. 

Στεναχωρηθήκαμε λίγο αλλά στη συνέχεια περάσαμε όμορφα πολλές ώρες θαυμάζοντας τα ζώα εκεί. Ιδιαίτερα το σόου των δελφινιών στο τέλος της επίσκεψης μας ήταν μαγευτικό. 

Το ίδιο βράδυ θα δειπνούσαμε έξω και αποφασίσαμε να επισκεφτούμε για πρώτη φορά ένα βραζιλιάνικο εστιατόριο. Την επόμενη μέρα επικοινώνησα με μία καλή μου φίλη από τη Βραζιλία με την οποία είχα να μιλήσω πολλούς μήνες. 

Μου είπε ότι και αυτή είχε πάει χθες σε ένα ζωολογικό κήπο στη Βραζιλία και παρακολούθησε την εκπαίδευση των αρπακτικών πτηνών… Ξαφνιαστήκαμε και οι δύο! Πόσες οι πιθανότητες υπάρχουν να συμβεί αυτό, δηλαδή να συμπέσουν αυτά τα γεγονότα; Νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς θα συμφωνούσαμε ότι είναι ελάχιστες. 

Παρόλα αυτά μου έχουν συμβεί, έχω ακούσει και έχω διαβάσει παρά πολλές αντίστοιχες ιστορίες που γίνονται αιτία να βρεθούν άνθρωποι που έχουν χαθεί για πολύ καιρό, να αρχίσουν καινούργιες σχέσεις, να γίνουν «τυχαίες» ανακαλύψεις, να βρεθούν ως δια μαγείας λύσεις σε προβλήματα που μας απασχολούν και πολλά άλλα. 

Πιστεύω ότι τη συγκεκριμένη μέρα εγώ και η φίλη μου ήμασταν συνδεδεμένες με ένα τρόπο ανάλογο με αυτό που πολύ κοντινά πρόσωπα λέμε ότι επικοινωνούν τηλεπαθητικά όπως δίδυμα αδέρφια ή μητέρες με τα παιδιά τους. 

Φυσικά είναι εύκολο να παρατηρήσει κανείς ότι αυτή η σύνδεση δεν περιορίζεται μόνο σε ανθρώπους που έχουν απαραίτητα στενή σχέση, πολλές φορές άγνωστοι άνθρωποι έρχονται κοντά με τρόπους που δεν μπορούν να εξηγήσουν. 

Κάποιοι συγγραφείς πιστεύουν ότι υπάρχει ένα ψυχικό ενεργειακό πεδίο το οποίο όλοι μοιραζόμαστε και μέσω του οποίου, όταν εκπέμπουμε στην ίδια συχνότητα, συντονιζόμαστε και επικοινωνούμε με πολλούς απίθανους τρόπους που τους ονομάζουμε συμπτώσεις. 

Υπάρχουν διάφορες θεωρήσεις για τους λόγους που οι συμπτώσεις συμβαίνουν στη ζωή μας και πιθανότατα η κάθε σύμπτωση να προκαλείται εξαιτίας διαφορετικών παραγόντων. 

Αυτό που αισθάνομαι εγώ πάντως είναι ότι εμπειρίες σαν και αυτή μας δείχνουν ότι η σύνδεση με τους άλλους ανθρώπους και τη φύση είναι πάντα εκεί για να μας δώσει μια νέα οπτική στη ζωή, να μας φέρει πιο κοντά και να νιώσουμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτό τον κόσμο.




Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου 
Σχετικά με το συντάκτη Πρόσφατα Άρθρα Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου Μέσα από τις υπηρεσίες μου προσφέρω “ένα κήπο πέρα από το σωστό και το λάθος”, εκεί που θα σε βοηθήσω με αγάπη να εκφράσεις και να ικανοποιήσεις τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τους στόχους σου. Ως υπαρξιστική και πνευματική ψυχοθεραπεύτρια η βασική μου προσέγγιση είναι η υπαρξιστική ενσωματώνοντας στοιχεία και από άλλες προσεγγίσεις. Δείτε τα πλήρη στοιχεία της Κωσταντίνας Πολυχρονοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου