Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Μην ζητάς την αλήθεια μου, αν δεν μπορείς να την αντέξεις! Τόσο απλά...!!!!

Πέρασαν πολλά χρόνια, αλλά μέσα μου κείτεται μια υπέρμετρη ευαισθησία. Κι αν κάποτε ήμουνα απόλυτη σε πολλά θέματα, με τα χρόνια επαναπροσδιόρισα αρκετά. Γιατί τα περισσότερα, όπως λέει κι ο λαός, έρχεται η στιγμή που τα λούζεσαι και τα λούστηκα σχεδόν όλα. 

Και κατάλαβα ότι είμαστε ατελείς άνθρωποι με αισθήματα και στις δυσκολίες κάνουμε λάθη και πατάμε ακόμη και τα ιδανικά μας, αυτά που στο άγουρο της ηλικίας μας ορκιζόμασταν ότι δεν θα προδίδαμε ποτέ.

Αλλά είναι και κάποια που εγώ τα θεωρώ απόλυτα και προσπαθώ να μην τα προδώσω. Την αλήθεια με το ψέμα. Την καλοσύνη με την κακία. Το αληθινό με την κοροϊδία. Το συναίσθημα με την εξαπάτηση. Δεν μου αρέσει το ψέμα, γι αυτό όταν δεν μπορώ ή δεν θέλω να πω την αλήθεια προτιμώ να μην μιλήσω καθόλου.

Γιατί εγώ μπορώ να αντέξω την αλήθεια. ΕΣΥ την αντέχεις; Αλλά ίσως κάποιοι άνθρωποι να έχουν εσφαλμένη αντίληψη για την αλήθεια των άλλων και ίσως να την εξαργυρώνουν με μια κακία ή με μια ”εξυπνάδα”. 

Οπότε ποιος ο λόγος να χαραμίζεις το σάλιο σου, που σ’ αυτήν την ηλικία είναι και πολύτιμο; Γιατί να προσπαθήσω να πείσω τον άλλον να υπολογίσει το συναίσθημα, την σκέψη, τον λόγο ( γραπτό ή προφορικό ) και την προσωπικότητά μου; Και σκέφτομαι, αν με κοροϊδεύει μπροστά μου, φανταστείτε τι κάνει από πίσω μου. 

Όπως επίσης αν κάποιος εξαπατεί κάποιον άλλον εν γνώση μου, γιατί να μην εξαπατήσει κι εμένα; Αν πει ψέματα σε άλλους και τα γνωρίζω, γιατί να μην πει ψέματα και σε μένα; Και για ποιον λόγο να υποκρίνομαι ότι μ’ αρέσουν όλα αυτά;

Ίσως περάσαμε χρόνια ανυδρίας και αυταπάρνησης, να υπήρξαμε αλτρουιστές, αλλά το κάναμε για να μάθουμε πόσα γραμμάρια ζυγίζει η ψυχή μας. 

''Τώρα ξύπνησα'' και δεν έχω λόγο να ανέχομαι κάτι που με δυσαρεστεί, κάτι που με στεναχωρεί. Γιατί η δική μου ευαισθησία είναι απόλυτη στην αγάπη, στην καλοσύνη, στην ευγένεια και στην κατανόηση. 

Και γιατί δίδαξα στα παιδιά μου το εξής : ”Πες μου ποιος είναι ο φίλος σου, να σου πω ποιος είσαι”. Κι όποιος δεν κατάλαβε ποια ήμουνα και ποια είμαι, δεν άξιζε να είναι φίλος/η μου, γιατί εγώ είμαι αληθινή και πίσω και μπροστά! Οπότε μην ζητάς την αλήθεια μου αν δεν μπορείς να την αντέξεις!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου