Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Ζήστε κάθε μέρα...σαν να είναι η Τελευταία σας...!!!!

ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να είμαι ο πλουσιότερος του 
νεκροταφείου όπου θα καταλήξω. 

Για εμένα, ευζωία σημαίνει κυρίως να περιβάλλομαι από ανθρώπους που αγαπώ, να είμαι υγιής κι ευτυχισμένος (παρεμπιπτόντως κανείς δεν είναι συνέχεια χαρούμενος παρά μόνο στις ταινίες), να φτάνω κάθε μέρα λίγο πιο κοντά στην αυτοπραγμάτωση, να κάνω τη δουλειά που μου αρέσει και να έχω θετικό αντίκτυπο στον κόσμο. 

Πως μπορείτε λοιπόν, να μείνετε επικεντρωμένοι στα σημαντικά, παρά την πίεση της καθημερινότητας? 

Πρέπει να ζείτε κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία σας.

Κάτι που αξίζει να επαναλάβω: η συνειδητοποίηση ότι η ζωή είναι μικρή και ότι κανείς δεν ξέρει πότε θα τελειώσει είναι μια σπουδαία πρακτική για να παραμείνετε επικεντρωμένοι στις υψηλότερες προτεραιότητές σας. 

Το να ρωτάτε τον εαυτό σας : 
«Πως θα φερόμουν σήμερα αν αυτή ήταν η τελευταία μέρα της ζωής;» δεν είναι κάποια κακόγουστη άσκηση παρακίνησης. 

Είναι ένας συνετός τρόπος να προσθέσετε ένταση και προσήλωση στη ζωή σας.

Ο Στιβ Τζομπς, CEO της Apple το έθεσε πολύ πιο εύστοχα από εμένα :
«Kανείς δεν θέλει να πεθάνει. Ακόμη και όσοι θέλουν να πάνε στον Παράδεισο δεν θέλουν να πεθάνουν. Παρ' όλα αυτά ο θάνατος είναι κοινός μας προορισμός. Κανείς δεν έχει καταφέρει να του ξεφύγει.

Κι έτσι πρέπει, γιατί κατά πάσα πιθανότητα ο θάνατος είναι η 
καλύτερη επινόηση της ζωής».

Οι περισσότεροι ζούμε παθητικά τη ζωή μας, σαν να κοιμόμαστε πίσω από το τιμόνι της. Έτσι οι μέρες γίνονται εβδομάδες, οι εβδομάδες μήνες και οι μήνες χρόνια. Προτού το καταλάβουμε, βρισκόμαστε στο τέλος κι αναρωτιόμαστε που πήγε όλος αυτός ο χρόνος.

Έχω μια μικρή πρόκληση για εσάς: ζήστε κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία σας. 

Κάθε πρωί να συνειδητοποιείτε τη θνητότητά σας και ύστερα να ρίχνεστε με ενθουσιασμό στη ζωή.

Ριψοκιδυνέψτε. Ανοίξτε την καρδιά σας λίγο περισσότερο. 

Πείτε την αλήθεια. Δείξτε σεβασμό στο δώρο της ζωής που σας δόθηκε. Αφήστε το άστρο σας να λάμψει σήμερα. Κυνηγήστε τα όνειρά σας. 




Από το βιβλίο: ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ
Robin Sharma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου