Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 8η ημέρα....!!!!!!!

Σήμερα συνεχίζουμε με την άσκηση αφθονίας της όγδοης ημέρας :

Όγδοη ημέρα
1. Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας 

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά.
 
Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς. 

2. Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Θυμάστε όταν ξεκινήσατε για πρώτη φορά να κάνετε κάτι καινούργιο πως ήταν; Δεν το κάνατε τέλεια. Αλλά αυτό δεν σας σταμάτησε γιατί ήταν κάτι που θέλατε να μάθετε. Το να μαθαίνεις νέα πράγματα χρειάζεται επανάληψη και χρόνο. Χρειάζονται 21 ημέρες συνεπής επανάληψης για να χτιστεί ένας καινούργιος νευροσυσχετισμός.

Υπάρχουν δύο είδη συνηθειών :
α) Κάνω
β) Δεν κάνω

Χρειάζονται 21 συνεχόμενες ημέρες να κάνεις κάτι καινούργιο για να σου γίνει συνήθεια.
Χρειάζονται 21 συνεχόμενες ημέρες να ΜΗΝ κάνεις κάτι για να σου γίνει συνήθεια.

Σήμερα θα δημιουργήσετε καινούργιες συνήθειες. Πηγαίνετε πάλι στη λίστα με τις επιθυμίες σας, διαλέξτε μια επιθυμία που “προσπαθείτε” να καταφέρετε και δεν γίνεται ακόμα και προσπαθήστε να βρείτε τι σας εμποδίζει για να την υλοποιήσετε.

Γράψτε τις πιθανές αμφιβολίες σας, τις πιθανές δράσεις που θα θέλατε ή έχετε κάνει και δεν πραγματοποιήθηκε ακόμα. Βρείτε νέους τρόπους για να την υλοποιήσετε. 

Δοκιμάστε κάτι καινούργιο, νέο τρόπο σκέψης, βγάλτε την αμφιβολία από μέσα σας. Χρειάζεται να το κάνετε συνέχεια για να αλλάξετε την παλιά τακτική σας και να αποκτήσετε καινούργια συνήθεια.

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου