Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 18η ημέρα....!!!!!!!!

Έχετε τη δύναμη να αποκτήσετε ό,τι επιθυμείτε, αλλά για να το πετύχετε αυτό χρειάζεται να διαγράψετε τις παλιές σας συνήθειες.

Δεν γίνεται να είστε δυνατοί, όταν κατηγορείτε άλλους ανθρώπους ή διάφορες καταστάσεις πως σας “κάνουν” να νιώθετε όπως νιώθετε, ή να είστε αυτό που είστε….

Τη στιγμή που δίνετε την ευθύνη για τις εμπειρίες σας σε κάτι έξω από τον εαυτό σας, εκείνη τη στιγμή δίνετε στην κατάσταση ή στο άτομο τη δύναμή σας!!!

Δεν λέω πως εσείς κάνετε κάποιον να οδηγήσει το αυτοκίνητό του καταπάνω σας, ή πως ήταν δικό σας λάθος ο τρόπος που σας συμπεριφέρονταν οι γονείς σας. Όμως, είναι δική σας η ευθύνη να αλλάξετε την συμπεριφορά σας απέναντι σε αυτήν την κατάσταση.

Έχετε μία επιλογή. Μπορείτε να κρατήσετε κακία. Μπορείτε να παραμείνετε θυμωμένοι. Μπορείτε να δηλώνετε δυστυχισμένοι. Ή, μπορείτε να ελευθερώσετε τον εαυτό σας και να πάρετε πίσω τη δύναμή σας.

Θυμηθείτε, ο στόχος σας είναι να γίνετε ένας μαγνήτης αφθονίας και να ελκύσετε προς εσάς όλα όσα επιθυμείτε. Όταν παραμένετε πικραμένοι, όταν αισθάνεστε περιφρόνηση για κάποιους ανθρώπους, ή ακόμα κι όταν νιώθετε θλίψη για την κατάσταση που βρίσκεστε, απωθείτε την αφθονία!!!

Θυμηθείτε, τα αρνητικά συναισθήματα απλά σας υπενθυμίζουν πως δεν είσαστε σε ευθυγράμμιση με τις επιθυμίες σας. Όταν νιώθετε ένα άσχημο συναίσθημα αναρωτηθείτε : ”Τι θέλω πραγματικά;”.

Όταν σκέφτεστε διάφορες καταστάσεις στη ζωή σας και ακόμα νιώθετε θυμό, πόνο ή απέχθεια, τι είναι αυτό ακριβώς που θέλετε από αυτήν τη συγκεκριμένη κατάσταση;

Θέλετε να νιώσετε πως σας αγαπούν
Θέλετε να νιώσετε πως είστε δυνατοί;
Θέλετε να νιώσετε ελεύθεροι;
Θέλετε να σας σέβονται και να σας αποδεχτούν για αυτό που πραγματικά είστε;

Ας δούμε τώρα την άσκηση της σημερινής ημέρας :

Δέκατη όγδοη ημέρα
1. Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας.

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς

2.Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Σήμερα στο τετράδιο σας θα γράψετε ένα συγκεκριμένο γεγονός - κατάσταση που μπορεί να σας τριβελίζει το μυαλό ή να σας ενοχλεί ακόμα. Αυτό μπορεί να είναι ένα συγκεκριμένο γεγονός ή μπορεί να είναι κάποιες ιστορίες που μπορεί να κουβαλάτε μέσα σας και να σας σταματούν από το να γευτείτε την ευημερία που επιθυμείτε.

-Είμαι χωρισμένη μητέρα με τέσσερα παιδιά, ο πατέρας τους μας εγκατέλειψε και εγώ πρέπει να δουλεύω πολλές ώρες για να μας συντηρήσω όλους, τον μισώ που με παράτησε με όλες αυτές τις ευθύνες.

-Μισώ τους γονείς μου γιατί ποτέ δεν με υποστήριξαν και πάντα θέλουν να είμαι κάτι διαφορετικό από αυτό που πραγματικά είμαι.

-Ο σύντροφός μου έκανε υποτιμητικά σχόλια για την εμφάνισή μου και με έκανε να νιώσω απαίσια.

-Η πρώην σύζυγός μου με πέταξε έξω από το σπίτι μου και δεν μπορώ να δω τα παιδιά μου.

Γράψτε τη δική σας ιστορία ή τις δικές σας ιστορίες. Είναι σημαντικό να το δείτε γραμμένο σε χαρτί και να νιώσετε πως δίνετε ενέργεια στην ιστορία σας.

Στην τελική, είναι απλά μια ιστορία. Εσείς είστε ένα απεριόριστο παιδί του Θεού, του σύμπαντος.

Περιορίζετε σημαντικά την δύναμή σας και την φυσική σας κατάσταση ευημερίας όταν επιμένετε να κρατάτε μέσα σας αυτήν την ιστορία. Η ιστορία σας, σας καθιστά αδύναμους. Η ιστορία σας διώχνει μακρυά σας τον πλούτο και την αφθονία.

Μόλις γράψετε την ιστορία σας, σκεφτείτε τι είναι αυτό που πραγματικά θέλετε να βιώσετε από αυτήν την ιστορία. Γράψτε την επιθυμία σας. Θα επανέλθετε σε αυτήν την επιθυμία σε μελλοντική άσκηση.

Αφότου γράψετε την ιστορία σας, γράψτε μια λίστα με όλους τους χαρακτήρες που εμπεριέχονται σε αυτήν. Ποιός σας πλήγωσε; Ποιός πληγώθηκε;

Για το δεύτερο μέρος της άσκησης, θα χρειαστεί να γράψετε τι αγαπάτε και τι εκτιμάτε σε αυτούς τους ανθρώπους που σας πλήγωσαν στην ιστορία σας.

Γνωρίζω πως αυτό μπορεί να είναι λίγο δύσκολο. Αν νιώθετε αντίσταση στο να γράψετε κάτι καλό για αυτά τα άτομα , που είναι απόλυτα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ σε αυτήν την άσκηση, τότε κάντε μία απελευθέρωση (σ.σ. για να απελευθερωθείτε από κάποια κατάσταση ή κάποιο άτομο χρησιμοποιήστε η μέθοδο Hoʻoponopono, λειτουργεί ΠΑΝΤΑ το έχω δοκιμάσει προσωπικά σε αρκετές δύσκολες καταστάσεις: “Σε συγχωρώ και σε απελευθερώνω, είσαι ελεύθερος-η από εμένα και είμαι ελεύθερη-ος από εσένα”).

Αν δεν καταφέρετε να απελευθερωθείτε από αυτήν την ιστορία και από τα άτομα που εμπλέκονται σε αυτήν, θα την κουβαλάτε για όλη σας τη ζωή!!!

Αν επιτρέψετε στον εαυτό σας να παραμείνει το αιώνιο θύμα αυτής της ιστορίας, τότε δεν πρόκειται ποτέ να απολαύσετε το θεϊκό σας δικαίωμα στην ευημερία και στην αφθονία!

Έχετε την ευκαιρία να αλλάξετε αυτήν την εμπειρία σας ΤΩΡΑ.

Είναι απόλυτα αποδεκτό αν ξεκινήσετε με …μικρή δόση αγάπης και εκτίμησης. Αν δεν μπορείτε να σκεφτείτε κάτι προσωπικό για τα άτομα που εμπλέκονται στην ιστορία σας, τότε σκεφτείτε κάτι που εσείς μάθατε από αυτήν την ιστορία και σας φάνηκε χρήσιμο.

Για παράδειγμα, μπορεί να χάσατε όλα τα περιουσιακά σας στοιχεία μετά από ένα διαζύγιο, αλλά μετά από αυτό καταφέρατε να αγοράσετε καινούργια πράγματα τα οποία είναι όλα δικά σας!

Ίσως οι γονείς σας δεν αποδέχτηκαν ποτέ αυτό που πραγματικά είστε, αλλά το ταξίδι της αυτογνωσίας που ξεκινήσατε, σας έδωσε την ικανότητα να δείτε με άλλα μάτια τη ζωή σας και να μπορέσετε να βοηθήσετε κι άλλους ανθρώπους να βρουν το δρόμο τους.

Ίσως ο συνέταιρός σας, σας “πούλησε” και αναγκαστήκατε να ξαναστήσετε την εταιρεία σας, αλλά ανακαλύψατε πόσες πρωτοποριακές ιδέες έχετε, και πως είστε ένας δυναμικός και αξιόλογος επιχειρηματίας.

Κάθε τραύμα, κάθε πληγή, κάθε δύσκολη κατάσταση, εμπεριέχει ένα δώρο! Μόλις ανακαλύψετε το δώρο, θα απελευθερώσετε τον εαυτό σας και θα πάψετε πλέον να είστε το θύμα της κατάστασης.

Μόλις ανακαλύψετε την αγάπη και την εκτίμηση στην κατάσταση, θα ανακαλύψετε ξανά την προσωπική σας δύναμη και θα αλλάξετε αμέσως το σημείο της έλξης σας.

Σκεφτείτε το. Σας αρέσει να συναναστρέφεστε με χαρούμενα άτομα που αναλαμβάνουν την ευθύνη της ζωής τους ή σας αρέσει να συναναστρέφεστε με μίζερους, θυμωμένους και γκρινιάρηδες ανθρώπους;

Τι από αυτά τα δύο είναι περισσότερο ελκυστικό;

Αυτή η άσκηση δεν έχει σκοπό να απενοχοποιήσει ανθρώπους που έκαναν άσχημες και κατακριτέες πράξεις. Αυτή η άσκηση έχει σκοπό να σας απελευθερώσει από αυτά τα απαίσια πράγματα και να σας ενδυναμώσει για να δημιουργήσετε καινούργια ενέργεια και μια καινούργια ζωή για τον εαυτό σας.
Σκεφτείτε το!

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου