Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 29η ημέρα....!!!!!!!

Εικοστή ένατη ημέρα
1.Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας.

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς

2.Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Όλοι έχουμε ένα λόγο για τον οποίο ζούμε. Κάθε ζωή έχει ένα λόγο και ένα νόημα. Ίσως το νιώθετε μέσα σας. Μπορεί να ξυπνάτε κάθε πρωί και να νιώθετε πως υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε με τη ζωή σας αλλά δεν γνωρίζετε τι ακριβώς. Είναι σαν να έχετε ένα ξυπνητήρι μέσα στην ψυχή σας που χτυπάει και ανησυχείτε γιατί υπάρχει κάτι που έχετε να κάνετε αλλά δεν το ξέρετε.

Μπορεί ήδη να γνωρίζετε τι θέλετε να κάνετε. Τις προηγούμενες εβδομάδες ξεκαθαρίσατε τι θέλετε, ξεκαθαρίσατε τις πεποιθήσεις που σας εμπόδιζαν να λάβετε όσα θέλετε και δημιουργήσατε νέες συνήθειες για να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ό,τι επιθυμείτε στη ζωή.

Προσδιορίσατε για ποιό λόγο θέλετε κάποια από τα πράγματα που θέλετε. Γίνατε σαφής για τα συναισθήματα που θα θέλατε να ζείτε στη ζωή σας κάθε μέρα.

Σήμερα θα προχωρήσουμε ένα βήμα παραπάνω.

Η σημερινή άσκηση έχει δύο μέρη. Θα κάνετε το πρώτο μέρος σήμερα και το δεύτερο μέρος αύριο.

Σήμερα θα ξεκαθαρίσετε και θα μάθετε ποιός είναι ο Σκοπός της Ζωής σας.

Για να κάνετε αυτήν την άσκηση θα χρειαστείτε τουλάχιστον 20 λεπτά χωρίς να σας ενοχλήσει κανείς, απαλή μουσική, ένα άνετο μέρος να καθίσετε, το τετράδιο σας και ένα στυλό ή μολύβι.

Θα μάθετε ένα νέο τρόπο να συνδέεστε με την εσωτερική σας σοφία. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται “αυτόματη γραφή”. Η αυτόματη γραφή σας επιτρέπει να παρακάμψετε τη διαδικασία της σκέψης και να αποκτήσετε άμεση πρόσβαση με την εσωτερική σας σοφία μέσα από ένα γραπτό κανάλι συνειδητότητας.

Ξεκινήστε την διαδικασία με μια πρόθεση. Στην κορυφή της σελίδας στο τετράδιό σας γράψτε την εξής πρόταση :


Τώρα καθίστε αναπαυτικά. Θα ξεκινήσετε τη διαδικασία παίρνοντας μερικές βαθιές χαλαρωτικές ανάσες.

Ξεκινήστε παίρνοντας πρώτα μια μεγάλη βαθιά αναπνοή και μετά πάρτε τέσσερις κανονικές σας ανάσες. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για άλλες τρεις φορές.

Μόλις τελειώσετε με τις αναπνοές, γράψτε τις ακόλουθες ερωτήσεις :

Ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μου; Γιατί είμαι εδώ; Τι χρειάζεται να κάνω για να εκπληρώσω το σκοπό της ζωής μου;

Τώρα θα αρχίσετε να γράφετε την απάντηση. Κάποιοι από εσάς ίσως βρουν την απάντηση ενόσω γράφουν αυτές τις ερωτήσεις. Κάποιοι ίσως χρειάζονται πρώτα να τις ξαναδιαβάσουν (σ.σ. τις ερωτήσεις) και να ξεκινήσουν να γράφουν μια απάντηση. Δεν υπάρχει “σωστός τρόπος” για να το κάνετε αυτό. Απλά ακολουθείστε τη ροή και την ενέργεια της διαδικασίας.

Συνεχίστε να γράφετε μέχρις ότου ολοκληρώσετε. Όταν τελειώσετε ευχαριστήστε την εσωτερική σας σοφία για τη βοήθειά της. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες και χαλαρώστε.

Τώρα ξαναδιαβάστε τις απαντήσεις σας. Τι μάθατε; Είστε στο σωστό δρόμο; Τι αλλαγές χρειάζεται να κάνετε; Ποιά πράγματα χρειάζεται να συνεχίσετε να κάνετε;

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτή τη διαδικασία κάθε φορά που πιστεύετε πως χρειάζεστε απαντήσεις σε μια σοβαρή ερώτηση. Αυτός είναι ένας πρακτικός και πολύ δυνατός τρόπος για να συντονιστείτε με την εσωτερική σας σοφία.
Καλή διασκέδαση. Περισσότερα θα πούμε αύριο!

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου