Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Για αυτογνωσία και έντονη διαίσθηση ενεργοποιείστε τον Άγγελο Αριήλ......!!!

Ο φύλακας Άγγελός σας θα σας βοηθήσει να έχετε αποκαλυπτική δύναμη και αληθινή διαίσθηση

Η κυριότερη εντολή που υπάρχει στο Ναό του Απόλλωνος στους Δελφούς είναι το «γνώθι σε αυτόν». Οπότε χρειάζεται και εμείς να το ανακαλύψουμε και να βάλουμε τον εαυτό σας σε άλλη θέση που θα είναι περισσότερο δημιουργική και παραγωγική.

Για να γίνει αυτό χρειάζεται να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο ψάχνοντας τον εαυτόν μας πιο βαθιά και γνωρίζοντας ακόμα και κομμάτια που δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι έχουμε. 

Ένα πολύ βασικό βήμα για να ξεκινήσουμε να ξετυλίγουμε αυτό το νήμα της αυτογνωσίας είναι να καταλάβουμε και τα λάθη μας γιατί από εκεί χάνουμε μεγάλη ενέργεια. 

Οι Αρχαίοι Έλληνες οι οποίοι είναι οι παγκόσμιοι δάσκαλοι 
της ανθρωπότητας μας διδάσκουν τον τρόπο και κυρίως ο Σωκράτης με την μέθοδο της μαιευτικής κάνει τον συνομιλητή του να πάρει θέση για θέματα και για καταστάσεις ώστε με αυτόν τον τρόπο του δίνει την δυνατότητα να ανακαλύπτει κομμάτια του εαυτού του ανεξερεύνητα και απλησίαστα. 

Η ψυχολογία επίσης είναι ένας τρόπος να ανακαλύψεις τον εαυτό σου, η αστρολογία είναι μια μεγάλη επίσης επιστήμη και τέχνη που διαπραγματεύεται θέματα της ανθρώπινης δύναμης και υπόστασης. Το ζητούμενο είναι τελικά να το αποφασίσει ό άνθρωπος και μετά με έναν μαγικό τρόπο όλα ανοίγουν και γίνονται ποιο εύκολα.

Ο Άγγελος Αριήλ είναι ο προστάτης αυτών που έχουν γεννηθεί από 8 έως 12 Νοεμβρίου.
Είναι το πρόσωπο του Θεού που δίνει αντίληψη και κατ' επέκταση αυτογνωσία στον άνθρωπο.

Όσοι έχετε γεννηθεί τις παραπάνω ημερομηνίες είστε άτομα πολύ έξυπνα και με μεγάλη έμφυτη αντίληψη των γύρω σας και των καταστάσεων που θα έρθουν στην ζωή σας. 

Έχετε την δυνατότητα να απολαμβάνετε την ζωή και να μοιράζετε με του άλλους πολλά πράγματα. Η αυτογνωσία πάντα σας αρέσει και είσαστε έτοιμοι να μάθετε οτιδήποτε σας αναπτύσσει και σας κάνει ποιο δυνατούς. 

Το πιο σημαντικό για σας είναι ότι έχετε την ευκολία να παραδέχεστε τα λάθη σας και αυτό σας δίνει υπερβολική δύναμη αλλά και διάθεση για αλλαγή. 

Επειδή όμως όταν απομακρύνεστε από την γνώση του εαυτού σας για το οποίο χρειάζεται να προσπαθείτε σε όλη σας την ζωή γίνεστε ευκολόπιστοι, τότε οι άλλοι μπορεί να σας ξεγελάσουν και να γίνετε θύματα οποιουδήποτε. 

Η αναβλητικότητα και η αδυναμία να πάρετε αποφάσεις σας κάνουν ακόμα πιο αδύναμους και ανασφαλείς. Για αυτό χρειάζεται πάντα να είστε σε πνευματικό δρόμο και να παίρνετε αποφάσεις οι οποίες θα εξαρτώνται καθαρά από εσάς. 

Ο φύλακας Άγγελός σας θα σας βοηθήσει να έχετε αποκαλυπτική δύναμη και αληθινή διαίσθηση ώστε να μπορείτε να προστατεύστε από τις άσχημες διαθέσεις και προθέσεις των άλλων. Η μαντική ικανότητα και η διαίσθηση μετά θα έρθουν σαν δώρα στην ζωή σας. Αν συντονιστείτε με ανώτερες συχνότητες θα έχετε τηλεπαθητικές ικανότητες.

Σοφέ Αριήλ
Είμαι σίγουρος ότι έχω μέσα μου την μεγαλύτερη δύναμη. Για αυτό βοήθησέ με αντί να ψάχνω έξω από μένα να μπω βαθιά στον εαυτό μου και μέσα από την ανακάλυψή του να βρω όλους τους θησαυρούς της γης. 
Επειδή νιώθω μέσα μου ότι έχω το χάρισμα της προφητείας και της γνώσης καθοδήγησέ με σωστά ώστε να έρχονται άτομα στον δρόμο μου που είτε με την γνώση τους είτε με την συμπεριφορά τους να μου υποδεικνύουν τον τρόπο που θα βγω από το σκοτάδι. 

Επειδή αρκετές φορές τιμωρούμαι από την ευπιστία μου και την αφέλειά μου στήριξέ με για να μπορώ να αποφεύγω στον δύσκολο δρόμο που μου έχει δοθεί την ψευτιά και την απάτη. Χάρισε μου τα δώρα της διαίσθησης και της προφητείας του μέλλοντος και εγώ θα είμαι αντάξιο τέκνο αυτού του χαρίσματος μέσα από την στάση ζωής μου απέναντι στον εαυτό μου και στους άλλους ανθρώπους.
Σε ευχαριστώ.

Μπέλλα Κυδωνάκη
http://www.astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου