Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Το '' Εγώ '' στην αγάπη......!!!

Σου εχει τυχει ποτε να γνωρισεις εναν ανθρωπο που σε εφτασε στο σημειο να φωναζεις μεσα σου... ″γιατί; δεν με νιωθει καθολου;-δεν τον (την) νοιαζει τιποτα;”. 

Σου εχει τυχει ποτε να πεσεις θυμα ενος σκληροπυρηνικου εγωισμου? Nα βρισκεις τοιχο απεναντι σου ? Nα εχεις να αντιμετωπισεις εναν ανθρωπο που το μόνο που τον απασχολει ειναι η παρτη του; 

Δεν είναι κακοι και προβληματικοι ανθρωποι, αλλα ανωριμοι. Ειναι ανθρωποι οι οποιοι δεν εχουν μαθει το νοημα της αληθινης ζωης μεσα απο την προσφορα και μεσα απο τον σεβασμο στους αλλους ανθρωπους. Η αυτοκριτικη μερικες φορες μπορει να σε οδηγησει σε συμπερασματα που δεν περιμενεις. Αρκει να εισαι ειλικρινης με τον εαυτο σου...

Θα πρεπει να σκεφτεις οτι ″ αγαπάμε τον εαυτο μας, αλλα οχι μονο τον εαυτο μας. Αγαπαμε και τους αλλους ως εαυτό ... ″ οταν λεμε να μην ειμαστε εγωιστες δεν εννοουμε να μισουμε τον εαυτο μας, να τον ταλαιπωρουμε ή να τον υποβαθμιζουμε και να αγαπαμε τους αλλους. τον εαυτο μας τον αγαπαμε και τον φροντιζουμε, αλλα δεν αγαπαμε ΜΟΝΟ τον εαυτο μας αδιαφορωντας για το πως νιωθει ο αλλος που ειναι κοντα μας. 

Τον εγωιστη δεν τον θελει κανενας,ουτε για παρεα,ουτε για σχεση, και μενει μονος . Κανεις δεν θελει να ειναι με εναν ανθρωπο ″ παρτάκια ″ και γιατι αλλωστε; Γιατι να εισαι με εναν ανθρωπο που δεν σε υπολογιζει; Που δεν τον απασχολει καθολου αν ταλαιπωρεισαι,αν πληγωνεσαι ή δεν περνας καλα; 

Ο εγωισμος ειναι αρνητικη λεξη. Δεν εχει τιποτα θετικο μεσα της. Το “εγω” διατασει και αποφασιζει για τα παντα.
Θα μου πεις μερικες φορες χρειαζεται. Για να προστατεψεις τον εαυτο σου... αυτο ομως δεν λεγεται εγωισμος. Ο εγωισμος δεν ειναι μορφη αμυνας. 

Μορφη αμυνας και προστασιας δεν ειναι να εισαι εγωιστης, ειναι να μην κανεις τον εαυτο σου σφουγγαροπανο για να σκουπισουν οι αλλοι τα ποδια τους. Δηλαδη το να σεβεσαι τον εαυτο σου,να διεκδικεις το δικιο σου και τα θελω σου,αυτο δεν σε κανει εγωιστη.


Ο εγωισμος ειναι μορφη ανωριμοτητας και ανασφαλειας. Ο εγωιστης θελει να τοποθετει τον εαυτο του στο κεντρο του κοσμου γιατι αισθανεται ανασφαλης. Θελει να εκεμεταλλευεται τους παντες και να κινουνται ολα γυρω του.Μπορω να σας απαριθμησω πολλα παραδειγματα καθημερινης τρελας...

Η αξιοπρεπεια ειναι το τρεχον τελειο αλλοθι του
εγωιστη.κατα τα αλλα καμια σχεση...
Αλλο ειναι να ειμαι αξιοπρεπης κι αλλο να ειμαι εγωιστης. Στην εκφραση που λεμε καμια φορα ″ εχω κι εγω τον εγωισμο μου ″ εννουμε την αξιοπρεπεια. Αλλο λοιπον η αξιοπρεπεια,η αυτοεκτιμηση και η αυτοαμυνα που δεν επιτρεπω στους αλλους να με κανουν οτι θελουν - αυτο πρεπει να το εχουμε γιατι ειναι υγιες - και αλλο το σκεφτομαι μονο τον εαυτο μου και ειμαι “παρτάκιας”.

Αυτο δεν ειναι καλο και το εχουν μονο οι ανωριμοι, οι ανασφαλεις και για αυτο το λογο γινονται εγωκεντρικοι...!!!



Jiovani Lepanto's.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου