Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Δώρο στον εαυτό μας.....!!!!

Όλοι έχουμε ακούσει κάποιον να παραπονιέται ότι δεν έχει όρεξη, νιώθει ευάλωτος, δεν του ταιριάζει ένας χώρος ή ένας άνθρωπος και γύρω μας βλέπουμε σε μεγάλο ποσοστό ανθρώπους που ασθενούν σωματικά ή ψυχολογικά με το παραμικρό.

Σας έχει μιλήσει κανείς ότι έχει απώλεια ενέργειας; Μάλλον ναι. Και μένα. Όμως υπάρχει μια ασάφεια σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει. Οι άνθρωποι δεν είναι σίγουροι ότι γνωρίζουν πώς να μην έχουν απώλειες ενέργειας και πως αντιθέτως να ενδυναμώνουν το ενεργειακό τους πεδίο. Συνοπτικά, να ένας ενδεικτικός πίνακας βοήθειας.


Απώλειες της ενέργειας μας έχουμε, όταν:
■ Δεν τρεφόμαστε και δεν κοιμόμαστε καλά. Όταν δεν
   γυμναζόμαστε καθόλου, όταν κάνουμε ουσίες και φυσικά 

   ο βαθμός της κατάχρησης τους (κάπνισμα, ναρκωτικά, 
   αλκοόλ).

■ Δεν είμαστε σε κάποιο επίπεδο δημιουργικοί.


■ Η δουλειά μας δεν μας αρέσει και δεν κάνουμε τίποτα για 

   αυτό.

■ Έχουμε εμμονές. 


■ Συναναστρεφόμαστε με ανθρώπους που ενεργειακά είναι  

   σε χαμηλότερη δόνηση από εμάς και είναι αναμενόμενο 
   και φυσιολογικό ότι θα χρειάζονται τη δική μας ενέργεια 
   (αυτό όμως δεν είναι σωστό, λέγεται «βαμπιρισμός», ο 
   κάθε άνθρωπος οφείλει να βρει την πηγή φόρτισής του - 
   παρακάτω περιγράφονται τρόποι αυτοφόρτισης, χωρίς 
   βαμπιρισμούς).

■ Επιτρέπω να μου δημιουργούν ενοχές, να με 

   χειραγωγούν, να με εκμεταλλεύονται.

■ είμαι ενοχικός από μόνος μου και νιώθω τύψεις συχνά για 

   το ποιος είμαι και τι κάνω.

■ Ρωτάω τους άλλους τη γνώμη τους για δικά μου θέματα.  

   Είναι σαν να τους δίνω τη δύναμή μου, επειδή δεν 
   εμπιστεύομαι αρκετά τον δικό μου εαυτό. Φαντάζομαι ότι 
   θα υπάρχουν φορές που πραγματικά όλοι έχουμε ανάγκη 
   μια κουβέντα και τη συμβουλή των δικών μας ανθρώπων, 
   αλλά αναφέρομαι περισσότερο στις περιπτώσεις που 
   αυτό είναι συνήθεια, δεν κάνω τίποτα αν δεν έχω την 
   τελική επιδοκιμασία των άλλων και κρίνομαι μόνιμα με το 
   να με ενδιαφέρει η γνώμη τους.

■ Παραδίνομαι και παραλύω από το φόβο.


■ Είμαι εξαρτώμενος συναισθηματικά ή υλικά από κάποιον.


■ Ασκώ έλεγχο (έλεγχος = έλλειψη εμπιστοσύνης= 

   ανησυχία= φόβος= απώλεια ενέργειας).

■ Δημιουργώ και τρέφομαι από το δράμα.


■ Ζω στο Matrix με χαμηλή συχνότητα.


■ Είμαι ανασφαλής και εκτός πυρήνα.


■ Προσπαθώ πάρα πολύ για κάτι ή για κάποιον.


■ Βλέπω τηλεόραση ή είμαι συνέχει στο internet ή ακούω 

   μουσική που ενισχύει τις δραματικές καταστάσεις στη 
   ζωή μου.

■ Αγχώνομαι και υποφέρω από στρες.


■ Ζω στο ΕΓΩ και στο διαχωρισμό.


■ Δεν πιστεύω στον εαυτό μου.


■ Με λυπούνται (αντί να με σέβονται και να με ενισχύουν. 

   Εδώ σε ένα πολύ βαθύ σημείο βγαίνει η υπεροψία του 
   ΕΓΩ και ο διαχωρισμός ότι «ευτυχώς που δεν είμαι στη 
   θέση σου», άρα «είμαι ανώτερος»). Επίσης όταν επιζητώ 
   την λύπη και τον οίκτο των άλλων έχω πολύ χαμηλή 
   ενέργεια. Όταν συμβαίνει αυτό βαμπιρίζω το ενδιαφέρον
   τους.

■ Είμαι επικριτικός.

■ Δεν έχω όρια.


■ Αντιστέκομαι και δεν παραδίνομαι στη ροή.


■ Παίρνω συνεχώς φάρμακα.


■ Έχω σεξουαλική επαφή (επειδή αυτό εδώ το σημείο 

   χρειάζεται κουβέντα, έχει πολλές συνιστώσες πότε η 
   σεξουαλική πράξη μας δίνει και πότε μας παίρνει 
   ενέργεια, θα έλεγα σαν γενικό κανόνα, ότι βαθιά μέσα μας 
   μπορούμε να καταλάβουμε ποιος μας κάνει καλό και  
   ποιος μέσα από το σεξ μας αφαιρεί ενέργεια. Το σεξ είναι 
   ο πιο εύκολος τρόπος να παραδίνουμε την ενέργειά μας 
   και όλα όσα έχουν προαναφερθεί σας βοηθούν να 
   καταλάβετε τον τρόπο που γίνεται αυτό).

Πώς μπορώ να φορτίζω κάθε μέρα τον εαυτό μου με ενέργεια και να τη διατηρώ σε υψηλά επίπεδα ;

Τα παρακάτω είναι εντελώς κατάλληλα για κάτι τέτοιο :
■ Η φύση και η ενασχόλησή μας έστω και με ένα γλαστράκι.


■ Τα συχνά ενεργειακά μπάνια (πλύσιμο χεριών μέχρι τους
   αγκώνες, λαιμός, αυχένας και πρόσωπο).

■ Όλες οι ασκήσεις, οι τεχνικές και οι θεραπείες που έχουν 
   να κάνουν με τον άνθρωπο, την αυτογνωσία, την
   αυτοθεραπεία, τη θωράκιση της ενέργειάς του, τη 
   θεραπεία, τον πνευματισμό, το κοίταγμα προς τα μέσα και 
   την καλλιέργεια του πνεύματος και της ψυχής (Reiki, Tai 
   Chi, Massage, ρεφλεξολογία, yoga, διαλογισμός, μουσική, 
   ηχοθεραπεία, Reconnection, βελονισμός, γυμναστική, 
   κρύσταλλοι, ψυχοθεραπεία).

■ Αγαπάω (όχι κάτι ή κάποιον συγκεκριμένα απαραίτητα), 

   απλά είμαι σε συνθήκη αγάπης.

■ Προσφέρω.


■ Δημιουργώ.


■ Υπηρετώ το συνάνθρωπο, τη φύση, τα ζώα.


■ Κάνω τις λεγόμενες «καλές πράξεις».


■ Εμπιστεύομαι και αφήνομαι χωρίς συνεχή ανησυχία στη 

   ροή μέχρι νεωτέρας.

■ Βρίσκω έστω και 10 λεπτά κάθε μέρα να μείνω με τον 

   εαυτό μου και να περάσουμε καλά μαζί σε ησυχία.

■ Κάνω έστω και ένα πράγμα που να με ευχαριστεί 

   καθημερινά.

■ Διατηρώ την αισιοδοξία μου.


■ Καλλιεργώ την καλοσύνη στην καρδιά μου και την 

   εκφράζω.

■ Βρίσκω κάτι που μου αρέσει και αποφασίζω να ασχοληθώ 

   με αυτό (όχι απαραίτητα σε επαγγελματικό επίπεδο ή 
   επειδή θα μου αποφέρει χρήματα).

■ Ζω στο ΕΜΕΙΣ, στην ενότητα με τα πάντα και τους πάντες.


■ Δεν τσακώνομαι.


■ Καταναλώνω φρούτα, λαχανικά, τροφές που έρχονται από 

   τη γη.

■ Δεν ματαιώνομαι.


■ Με προστατεύω, με αγαπάω, με αγκαλιάζω, με επαινώ και 

   με σηκώνω όταν δεν είμαι καλά.

Οι αλλαγές στην ανθρωπότητα είναι γεγονός και όλοι το έχουμε παρατηρήσει σε διάφορα επίπεδα. Κάποτε ο άνθρωπος κοίταγε όλες τις εξωτερικές πηγές και εξαρτούσε την ευτυχία του από αυτές, για παράδειγμα, το χρήμα, ο γάμος, η κοινωνική θέση, η ασφάλεια κ.α. 


Κανείς δεν έλεγε τότε, πώς να είσαι μια αυτόφωτη οντότητα, και όλοι ενίσχυαν την μάζα. Δεν είναι άλλωστε πιο απλό να είμαστε όλοι στο ίδιο επίπεδο και όποιος προεξέχει ή διαφοροποιείται να τον τρώμε ;

Με την Νέα Ενέργεια στον πλανήτη μας καλούμαστε όλοι να βρούμε πλήρως τον εαυτό μας, τον πραγματικό εαυτό μας και να θωρακίσουμε την ενέργεια μας. Στροφή προς τα μέσα είναι το κλειδί για την αυτόφωτη ευτυχία και πληρότητα.

Με το άρθρο αυτό συνειδητοποιεί κανείς τους τρόπους που τον βαμπιρίζουν και φυσικά πως βαμπιρίζει. Δεν το έχουμε ανάγκη αυτό! Αντιθέτως, ήρθε η ώρα να αναλάβουμε την ευθύνη του εαυτού μας και να ενηλικιωθούμε πνευματικά.

Ανάψτε το φάρο στην καρδιά σας, αφήστε το φως του να λάμπει και να γεμίζει το ΕΙΝΑΙ σας. Χωρίς καμία προσπάθεια μπορείτε να είστε ορατοί από χιλιόμετρα μακριά, να φωτίζετε τους άλλους και όλοι μαζί να είμαστε υγιείς άνθρωποι που συνυπάρχουμε στον πλανήτη μας.






7 Ομόκεντροι Κύκλοι Αυτογνωσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου