Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Θετικές δηλώσεις για το νέο χρόνο.....!!!!!!

              
Μια ωραία συνήθεια που αξίζει να υιοθετήσουμε το νέο έτος είναι η τακτική ανάγνωση και επανάληψη θετικών δηλώσεων. Οι θετικές δηλώσεις είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για συνειδητό επαναπρογραμματισμό του νου προκειμένου να αποδεχτεί έναν καινούργιο, υγιέστερο τρόπο ζωής. 

Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στην επανάληψη της δήλωσης πολλές φορές μέσα στη μέρα (προφορικά ή ακόμα καλύτερα γραπτά) και ιδιαίτερα πριν μας πάρει ο ύπνος. Φαίνεται απλοϊκό αλλά λειτουργεί. Δεν γίνεσαι από τη μια μέρα στην άλλη “άλλος άνθρωπος” αλλά βοηθάς τον εαυτό σου να βρει ένα δρόμο προς την “έξοδο” και, αν έχεις πράγματι την πρόθεση να αλλάξεις, εντοπίζεις τα αγκάθια για να τα ξεριζώσεις ευκολότερα. 

Διάλεξε όποια δήλωση σε αγγίζει και επανάλαβέ την πολλές φορές (από μέσα σου ή φωναχτά όταν μπορείς) κατά τη διάρκεια της μέρας. Μετά από μία εβδομάδα δοκίμασε κάποια άλλη. Μπορείς ακόμα απλώς να διαβάζεις όσες φορές θέλεις τον κατάλογο των δηλώσεων.

Παρατήρησε πώς νιώθεις όταν τις διαβάσεις απανωτά. Βοηθούν εξαιρετικά το νου να ξεκολλήσει από την αρνητικότητα και να επικεντρωθεί σε ό,τι επιθυμεί αληθινά.

1. Αγαπώ και τιμώ τον εαυτό μου κάθε στιγμή.
2. Είμαι πάντα ασφαλής. Εχω γύρω μου μια ισχυρή ασπίδα προστασίας.
3. Ακτινοβολώ από υγεία.
4. Μου αξίζει το καλύτερο! Επιτρέπω στις καλές εμπειρίες να πλημμυρίσουν τη ζωή μου σ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
5. Καλωσορίζω την κάθε μέρα με πίστη και ενεργητικότητα.

6. Ολο και περισσότερο στηρίζομαι στις δικές μου δυνάμεις.
7. Τα καταφέρνω θαυμάσια μ΄ ό,τι κι αν καταπιάνομαι.
8. Βρίσκω πάντα χρόνο για να εκφράσω τη δημιουργικότητά μου.
9. Εχω μια υπέροχη, γεμάτη αγάπη επικοινωνία με όλα τα μέλη της οικογένειάς μου.
10. Τα παιδιά μου κι εγώ εξελισσόμαστε και μαθαίνουμε μέσα στην αγάπη και την εμπιστοσύνη.
                           
11. Τιμώ τη μοναδικότητα και τα ιδιαίτερα χαρίσματα κάθε παιδιού μου.
12. Ο,τι χρειάζομαι έρχεται σε μένα με τέλειους τρόπους τη σωστή στιγμή.
13. Αξίζω το σεβασμό και την αγάπη.
14. Διαρκώς μαθαίνω και εξελίσσομαι!
15. Απολαμβάνω το χρόνο που περνάω με τα παιδιά μου.

16. Εχω το δικαίωμα να θέτω υγιή όρια του προσωπικού μου χώρου και χρόνου.
17. Υποστηρίζω τον εαυτό μου με ευκολία.
18. Αναζητώ με πίστη και αγάπη δημιουργικές λύσεις στις προκλήσεις της ζωής.

Οταν βρισκόμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση και νιώθουμε το φόβο να μας ακινητοποιεί, μπορούμε να επαναλάβουμε πολλές φορές το εξής :

19. Ολα είναι καλά. Ολα γίνονται για το ανώτερο καλό μου. Μόνο καλό θα βγει απ΄ αυτήν την κατάσταση. Είμαι απόλυτα ασφαλής,  ή ....

20. Ολα είναι καλά. Ολα γίνονται για το ανώτερο καλό όσων σχετίζονται μ΄ αυτήν την κατάσταση. Μόνο καλό θα προκύψει απ΄αυτήν την εμπειρία. Είμαστε απόλυτα ασφαλείς.

Καλή χρονιά λοιπόν με εμπιστοσύνη, αγάπη και ευρηματικότητα μέσα στις προκλήσεις!



1. Louise Hay, The power is within you (Hay House, 1991)
2. Louise Hay, I can do it. How to use affirmations to change your life (Hay House, 2004)
3. Catherine Ponder Dynamic Laws of Healing (Parker publishing, 1972).




Οι υπέροχες φωτό προέρχονται από την αγαπημένη σελίδα Our beautiful world and universe
http://newagemama.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου