Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Φενγκ Σούι: κάνε τη ζωή σου ονειρεμένη, μπορείς !! ! Μπορείς;;;;

Αποδομώντας το Φενγκ Σούι

1. Η κύρια πόρτα του σπιτιού δεν πρέπει να βλέπει σε τουαλέτα, σκάλα ή καθρέφτη και δεν πρέπει να έχει απέναντί της κολόνα, αιχμή δύο τοίχων ή προεξέχουσα γωνία.

Χμμμμ…Μάλιστα…Και ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ πρέπει να έχει απέναντι η κύρια πόρτα; Αφού αποκλείσαμε τα πάντα υποθέτω το απόλυτο κενό.

2. Φροντίστε την είσοδο του σπιτιού σας. Να είναι πάντα καθαρή, να φωτίζεται καλά και γενικά να δημιουργεί ευχάριστη διάθεση σε όποιον την αντικρίζει.

Από τη μέσα μεριά καθαρή είναι. Απέξω κάθονται κάτι μικρά που μένουν από πάνω και τρώνε πασατέμπο. Η λάμπα της εισόδου έχει καεί. Ας υποθέσουμε όμως ότι η είσοδος του σπιτιού μου θυμίζει τις πύλες του παραδείσου. Μετά βλέπεις την αγχωμένη/νευρική φάτσα μου και η ευχάριστη διάθεση πάει περίπατο.

3. Αποφύγετε τους μακρείς διαδρόμους στο σπίτι γιατί αντιπροσωπεύουν βέλη με οριζόντια κατεύθυνση που δημιουργούν Σα Τσι (αυτό από ότι κατάλαβα είναι κάτι πολύ κακό, χειρότερο κι από το χτένισμα της Κορομηλά στην πρεμιέρα). Στην περίπτωση που ήδη υπάρχουν, μια καλή λύση είναι να κρεμάσετε κάδρα και φώτα, να τοποθετήσετε διακοσμητικά αντικείμενα κατά μήκος τα οποία θα εμποδίσουν την ενέργεια να ταξιδέψει πολύ γρήγορα.

Δεν μπορώ να αποφύγω τον μακρύ διάδρομο στο σπίτι. Είναι αυτός που με οδηγεί στην τηλεόραση. Τον διάδρομο στολίζει η απλώστρα με τα ρούχα. Δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρηθεί διακοσμητικό, αλλά εγώ επιμένω να την βλέπω σαν καλλιτεχνικό δρώμενο προχωρημένης αισθητικής αντίληψης. Α, και η βαλίτσα μου. Συνήθως γεμάτη, μέχρι να ξαναφύγω. Μου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας (σε επόμενο ποστ θα παραθέσω τις παραξενιές μου)

4. Τοποθετήστε στους χώρους διακοσμητικά αντικείμενα 

που είναι σε ζεύγη: δυο πάπιες, δυο πεταλούδες, δυο γατούλες. Τα αγγελάκια επίσης δημιουργούν θετικό φενγκ σούι στο χώρο.

Κι άλλα ζευγάρια;;; Δυο γκόμενοι πιάνονται; Αγγελάκια…Πρέπει να ρωτήσω τις φωνές αν είναι αγγελάκια, ελοχίμ ή οι ψυχές των νεκρών. Μισό..

5. Αποφύγετε να έχετε καθρέπτη ακριβώς απέναντι από το κρεβάτι σας. Το ίδιο και την τηλεόραση. Αντανακλά αρνητική ενέργεια

Αν ο καθρέπτης της τηλεόρασης αντανακλά τον James Mcavoy προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Οκ, απέναντι από το κρεβάτι δεν έχω καθρέπτη. Αλλά θυμάμαι τον καθρέπτη απέναντι από το κρεβάτι του πρώην-πρώην μου. Αρνητική ενέργεια;;; I dont think so…

6. Ανανεώνετε τον αέρα στο σπίτι ανοίγοντας ταυτόχρονα 
δυο παράθυρα σε διαφορετικούς χώρους. Το ρεύμα που 
θα δημιουργηθεί θα ανανεώσει τη Γιν ατμόσφαιρα του σπιτιού σας.

Αυτό το κάνω συνέχεια. Χειμώνα-καλοκαίρι. Κάθε φορά ανανέωνε πολύ αποτελεσματικά τα κρυώματά μου.

7. Η τάξη και η σωστή τοποθέτηση είναι πολύ σημαντικά στοιχεία στο χώρο. Η ακαταστασία επιβραδύνει κατά πολύ τη ροή της ενέργειας Τσι και αυξάνει τον κίνδυνο ακινησίας.

Τάξη;;; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα! (έριξα ένα βλέμμα γύρω μου). A clean desk is a sign of a sick mind. Το πιστεύω!!!

8. Στο χώρο της κουζίνας καλό θα ήταν να μην υπάρχουν ράφια που σας προσβάλλουν όταν είστε εκεί. Δηλαδή ράφια που η τομή ή οι γωνίες τους, προεκτείνοντάς τες, σας σημαδεύουν.

Εδώ στάθηκα τυχερή. Κανένα ράφι δεν με σημαδεύει! 
Είμαι πιο κοντή από αυτά. Σε όρους Φενγκ Σούι μπορούμε να πούμε ότι είμαι μίνιμαλ.

9. Η πόρτα του υπνοδωματίου δεν πρέπει να βλέπει στην πόρτα της τουαλέτας ή της κουζίνας.

Η πόρτα του υπνοδωματίου βλέπει και στα δύο. Πρέπει να σταματήσω να κατηγορώ την συναισθηματική μου υπερβολή/αστάθεια, εμμονή, αδυναμία αποδοχής ήττας, λανθασμένη εκτίμηση καταστάσεων για την πορεία της αισθηματικής μου ζωής. Η πόρτα του υπνοδωματίου φταίει. Σαφέστατα.

10. Τα φυτά με μυτερές άκρες παράγουν κοφτερο Τσι.

Κοφτερό Τσι;;;;; Ουδέν σχόλιο.

11. Καλύψτε τις γωνίες που προεξέχουν με κάποιο ύφασμα.

Επιτέλους. Η απομυθοποίηση του σεμέν.

12. Τοποθετήστε αγαλματάκια του γελαστού Βούδα. Συμβολίζουν την ευμάρεια και την ευτυχισμένη ζωή.

Και το κακό γούστο επίσης.

http://blogs.athensvoice.gr

3 σχόλια: