Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

«Μια μέρα θα γίνουν και τα παιδιά σου γονείς και τότε θα σε καταλάβουν!»

Περίμενε μέχρι να γίνεις κι εσύ μαμά (ή μπαμπάς) και τότε θα με καταλάβεις. Δεν θα γουρλώνεις πλέον τα μάτια σου σε κάθε «όχι» που ακούς, ούτε θα κοπανάς την πόρτα από τα νεύρα σου.

Δεν θα λες ξανά και ξανά «είναι άδικο», ούτε θα με διώχνεις με το παραμικρό επειδή μου θύμωσες.

Θα σταματήσεις να με βλέπεις ως μία «προστατευτική, καταπιεστική και τελειομανή μαμά που δεν σε καταλαβαίνει». 

Ούτε θα φωνάζεις πως σου καταστρέφω τη ζωή και πως με μισείς κάθε φορά που δεν σου κάνω τα χατίρια.

Όταν θα γίνεις κι εσύ γονιός, θα με καταλάβεις.

Θα καταλάβεις γιατί μερικές φορές γίνομαι υπερπροστατευτική και γιατί φωνάζω όταν νιώθω πως κινδυνεύεις. Θα καταλάβεις ότι είσαι τα πάντα μου, ολόκληρη η ζωή μου, και κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να είσαι ασφαλής.

Θα καταλάβεις γιατί τα βράδια χρειάζομαι να κοιμάσαι νωρίς και να περνάω λίγο χρόνο χωρίς εσένα, χωρίς να με κατηγορείς πως «δεν σε θέλω» ή πως «δεν σε αγαπώ».

Η οικογένειά μου είναι όλος ο κόσμος μου. Κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το καταλάβεις τώρα, δεν μπορείς να το νιώσεις, αλλά σου υπόσχομαι πως θα το νιώσεις όταν γίνεις γονιός.

Ποτέ δεν συνειδητοποιείς τις θυσίες που κάνουν οι γονείς σου για σένα μέχρι να φτάσει η στιγμή που θα κάνεις τις δικές σου θυσίες για τα παιδιά σου. 

Και τότε θα πεις: «Μάνα, σε καταλαβαίνω. Σ’ ευχαριστώ για όσα έκανες για μένα».




LIVING Full ,
mama365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου