Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Όπου δίνεις τη δύναμη σου, εκείνο ζεις...!!!!

Σκέφτεσαι συχνά κάτι που έκανες κάποτε και δεν ήθελες να έχεις κάνει;; Ή κάτι που κάποιος άλλος έκανε κι εσύ δυσαρεστήθηκες;;; 

Ε! Το μόνο που πετυχαίνεις είναι να σε βάζεις εσύ ο ίδιος μέσα σ αυτό που δε θέλεις!! Και πετυχαίνεις πολύ εύκολα να επιμηκύνεις το παράπονο ή το θυμό σου!!

Το χρειάζεσαι αυτό;

Πόσες φορές θα ζήσεις τη ζωή σου κι τη «χαλάς» με περιττές στενοχώριες;

Είσαι εδώ για να χαίρεσαι!!

Για να αγαπας εσένα και τους αλλους και να χαιρεσαι!! 

Ο όμορφος ο νους μας όμως , ο έρμος, που βρέθηκε αφεντικό μας, - ενώ δουλειά του είναι να είναι, απλά, εκτελεστικό όργανο -, μας βάζει - άθελα του - σε περιπέτειες. Και χωρίς να το καταλαβαίνουμε, μέσω του νου μας , -των σκέψεων μας δηλαδ -, ενισχύουμε δονήσεις και συνάψεις που δε μας «εξυπηρετούν», που δεν είναι υπέρ μας, όμως εμείς τις δυναμώνουμε!!. 

Δηλαδή, συναισθηματικά λειτουργώ κάπως έτσι , : ενώ δε μου αρέσει κάτι, - και αντί να φύγω από αυτό να πάω κάπου που μου αρέσει -, με κρατώ σ αυτό που δε μου αρέσει, και του λέω : εσύ δε μου αρέσεις αλλά εγώ θα μείνω εδώ να σε κοιτώ και να σου το λέω και να παραπονιέμαι ή να θυμώνω!!!!

Και κάθομαι εκεί, (στην κατάσταση που δε μου αρέσει) , και το κοιτώ, και είτε θυμώνω είτε παραπονιέμαι, και τα βάζω και με τους άλλους που μου το προκάλεσαν ή και με τον Θεό που μου το έστειλε!!! 

Κάτι σου θύμισα ε;; Ναι ξέρω, καλωσόρισες στο ανθρώπινο είδος!

Πόσο έξυπνο!! Και πόσο υπέρ μας αυτό !! 

(Και όχι μόνο αυτό, αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν, να μη μας το έχει πει ποτέ κανείς, και ζούμε τόσα χρόνια έτσι ρε παιδιά !!!!!! ) 

Γιατί ρε άνθρωπε το χρειάζεσαι αυτό;;;
Γιατί,επιλέγεις να, κρατάς έναν θυμό ή μια πικρία ή κάτι παρεμφερές για χρόνια;; Σε τι σε εξυπηρετεί;; Γιατί σου προσθέτεις βάσανα;; 

Όταν πηγαίνεις κάπου που δε σου αρέσει, φεύγεις και πηγαίνεις κάπου να σου αρέσει, ή μήπως μένεις εκεί που δε σου άρεσε, και του λες δε μου αρέσεις και μπαστακώνεσαι εκεί και το κοιτάς και κλαις και συνεχίζεις να μένεις εκεί ;;;; 

Στην υλική/φυσική ζωή σου το κάνεις;;;
ΟΧΙ!!
Γιατί το κάνεις στη συναισθηματική;;; Γιατί σε τυραννάς;; 

Το πιο αστείο είναι ότι το χρεώνεις σε κάποιον άλλον που έκανε κάτι για μια στιγμή πριν από πόσο καιρό, ή στην ατυχία σου !!  

Και όλον τον υπόλοιπο καιρό βρε αγάπη μου, ποιος σε τυραννάει;; Όλα αυτά τα χρόνια; Ο ξένος;

´Η εσύ ο ίδιος που το αναμασάς;;; 

Και τι γίνεται στην πράξη;;
Μπαίνω σ ένα λαγούμι αρνητικών συναισθημάτων και χαμηλών δονήσεων, και παραπονιέμαι για τη ζωή μου και για τους άλλους!! 

Ποιος μ έβαλε όμως εκεί;;;
Μόνος μου επέλεξα να μπω!!!
Μπαίνω στη θέση του θύματος, νομίζω δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ, και κάθομαι και κλαίω τη μοίρα μου!! Η μοίρα μου φταίει ή εγώ που δεν φεύγω από εκεί που δε μ αρέσει;;; 

Όταν νομίζω ότι είμαι θύμα, κι αδικημένη, ή ότι κινδυνεύω, και εμμένω σ αυτόν τον ρόλο, τι θα μου καθρεφτίσει η ζωή;;;; 

-ΟΚ Βασω, θα μου πεις, καλά τα λες , αλλά έτσι είμαι, τι μπορώ να κάνω;

-ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!, θα σου πω εγώ.
Απλά να επιλέξεις να μη σε τυραννάς άλλο! 

ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ!!!
ΟΤΑΝ ΣΕ «ΠΙΑΝΕΙΣ» ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΞΕ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ!!! 

Κράτα ό,τι έχει να σου δώσει εκείνη η κατάσταση ως μάθημα, ή ως Αρετή σε επίπεδο ψυχής, δες τι έμαθες από την κατάσταση εκείνη, και άφησε την να πάει στο καλό! Δώσε συγχώριο σε εσένα ή στον άλλον, και κράτα μόνο το καλό. 

Άδειασε το μυαλό σου από εκείνες τις σκέψεις. Πάει, πέρασε! Μην το κρατάς στη ζωή σου για πάντα, αφού δε σου άρεσε. Γιατί το επιλέγεις στο κάθε τώρα σου; 

Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΩΡΑ!!

ΜΗΝ «ΛΕΚΙΑΖΕΙΣ»

ΤΟ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ,

ΜΕ «ΠΡΑΓΜΑΤΑ» ΤΟΥ ΧΘΕΣ!!

ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, ΣΤΟΛΙΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ! Δώσε άδεια στον εαυτό σου να χαίρεται! Να ενθουσιάζεται! Να παίζει! Γι αυτό είμαστε εδώ! 

-Πιάνει αυτό;
-ΝΑΙ ΠΙΑΝΕΙ!

Συνειδητά αλλάζουμε το ποιόν των σκέψεων μας, και θα αλλάξουν οι ζωές μας!!

Μη ρίχνεις άγκυρα σε κάτι που δε σου άρεσε γιατί απλά μένεις εκεί!! Τόσο απλό είναι! 

1)Θέλω τώρα να φέρεις στο μυαλό σου κάτι που σου προκαλεί γαλήνη, ανακούφιση ή χαρά! Μια εικόνα ενός ηλιοβασιλέματος στη θάλασσα , ή ένα περιστατικό που έχεις ζήσει και μ αυτό γελάς όποτε το θυμάσαι, Κάτι που να σε κάνει να χαίρεσαι !

2)Αποφάσισε τώρα, πως όταν ξαναέρθει στο μυαλό σου εκείνο εκεί που σε δυσαρεστεί, απλά θα του πεις : «Α , ήρθες πάλι; Ώρα καλή, δε θα ασχοληθώ με εσένα σήμερα, επιλέγω να είμαι στη χαρά!» και κλείστου το μάτι με χαμόγελο!

Αμέσως μετά, σκέψου εκείνο, το προηγούμενο που είπαμε, που σε κάνει να χαίρεσαι!

ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ! Στήν αρχή θα γίνεται μ αυτόν τον τρόπο, θα το κάνεις συνειδητά, μετά σιγά σιγά θα πάψει να ρχεται η «κακή» σκέψη.. 

Παίξε λίγο μ αυτό!
Σταματά να σε τυραννάς!!
Πάρε τη δύναμη σου πίσω τώρα!
Μπορείς! Όλοι μας μπορούμε!
Είναι μέχρι να μας το πει κάποιος .
Το μόνο που χρειάζεται από εσένα είναι να το αποφασίσεις!!! 

Υγ. 1 . Κι όταν ξεχνιέσαι, και πέφτεις την «τρύπα» δεν πειράζει. Απλά, μόλις το αντιληφθείς, βγες κι έλα στη χαρά! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΝΕΙΣ!

Φύγε απ τη στενοχώρια κι έλα στη χαρά! Τόσο απλό! Αποφάσισε το! 

Υγ. 2. Με συγχωρείς που είναι μεγάλη η ανάρτηση αυτή ,(επαναλαμβάνω τα ίδια με αλλά λόγια, εδώ μέσα, δυο τρεις φορές), δεν το ήθελα. Γίνεται, όμως, για την πιο άμεση κατανόηση από τον αναλυτικό νου σου , ώστε να σου επιτρέψει ν αλλάξεις ευκολότερα συμπεριφορά.
Χαίρομαι αν έφτασες μέχρι εδώ.
Ευχαριστώ🌼! Σ' αγαπώ άπειρο ον!❤️❤️❤️❤️




Βάσω Αθ. Δόσπρα.
Σύμβουλος Αυτογνωσίας
Ψυχικής υγείας &
Διεύρυνσης Συνειδητότητας. 
Vasso Dospra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου