Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

10 όψεις επιτυχημένης ζωής.....!!!!!!!!!!

Εύκολο να θυματοποιείσαι και να αφήνεις τη ζωή να πάρει το πάνω χέρι… και τότε; Τότε η ζωή σου, το περιβάλλον, οι άλλοι, όλα γίνονται κυρίαρχοι της ζωής σου κι εσύ … το θύμα! 

Αλλάζοντας τη θέση του θύματος και αποκτώντας τον έλεγχο των ηνίων της ζωής σου αποδεικνύεσαι ηγέτης της ζωής σου, που ακόμη κι αν δε σου προκύψει το σχέδιο της ζωής σου, όπως ακριβώς περιμένεις, τουλάχιστον θα πλησιάσεις… και σίγουρα είναι πολύ καλύτερα, από το να πλησιάσεις το στόχο των άλλων για σένα. Πολύ – πολύ καλύτερα!

Πότε απολαμβάνω μία επιτυχημένη ζωή;

1. Όταν δεν ασχολούμαι με το τι κάνουν άλλοι, αλλά με το τι κάνω εγώ.

2. Όταν έχω θετική προδιάθεση ή υπακούω στη γνώμη μου και όχι των άλλων για όσα θέλω να κάνω

3.Όταν απολαμβάνω να κάνω δημιουργικά πράγματα και όχι να κάθομαι με τις ώρες στην τηλεόραση και στα video games.

4.Όταν έχω μάτια για το στόχο μου και όχι για την αστοχία μου.

5.Όταν διαβάζω και κάνω νέα διαφορετικά πράγματα και όχι όσα διαβάζουν ή κάνουν οι άλλοι.

6.Όταν ακούω την άποψη σπουδαίων ανθρώπων, επιστημόνων, δασκάλων και αξιοποιώ το χρόνο μου για τη βελτίωση του βιοτικού μου επιπέδου και όχι όταν συναναστρέφομαι με τοξικούς ανθρώπους.

7.Όταν απολαμβάνω τα σχέδια του μέλλοντος και χτίζω πάνω σε αυτά ένα δημιουργικό μέλλον και όχι όταν κολλάω στο παρελθόν ξανά και ξανά και ξανά.

8.Όταν αντιμετωπίζω δύσκολες καταστάσεις ως προκλήσεις για το καλύτερο και όχι όταν τα παρατάω ως ανυπέρβλητα εμπόδια.

9.Όταν αναζητώ την τελειότητα σε ότι κάνω και όχι τη μετριότητα

10. Όταν σκέφτομαι αισιόδοξα για τα πάντα και όχι απαισιόδοξα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου