Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Η αληθινή επικοινωνία είναι κάτι πιο απλό...!!!

Ό, τι θυμάμαι το ζωντανεύω στη συνειδητότητά μου... 

Με τη σκέψη μου ζωντανεύω κάτι στη συνειδητότητά μου και έπειτα συνδέομαι με αυτό αντλώντας ενέργεια, ξεκινά η σχέση μας με αυτό...ή η yoga μας. 

Οι σκέψεις που τριγυρίζουν στο νου μας είναι σαν τους αριθμούς που γυρίζαμε στο μύλο του τηλεφώνου και περιμέναμε να πιάσουμε γραμμή...

Είναι επίσης γνωστό και βολικό ότι τα πιο χρήσιμα τηλέφωνα είναι και τα πιο σύντομα σε διάρκεια αλλά και σε αριθμούς...
Να ένας σύντομος τηλεφωνικός κατάλογος ...

#0 
Το γνωστό σε όλους μας μηδέν... όταν η γραμμή δεν ήταν καθαρή και η πολλή συνομιλία μας οδηγούσε σε πολλές παρεξηγήσεις... διακόπταμε για λίγο τη συζήτηση, παίρναμε το μηδέν και η επανασύνδεση μας έφερνε πιο καθαρό σήμα... έτσι ήμασταν πιο ευτυχισμένοι με τη συνομιλία.

Και στα "εσωτερικά" μας τηλεφωνήματα το μηδέν μας καθαρίζει από την εσωτερική παρεξήγηση και τα παράσιτα του νου μας όπως η σύνδεσή μας με την Υπέρτατη Πηγή ενέργειας...αυτή μας αναζωογονεί και μας κάνει να συνεχίζουμε πιο ξεκάθαροι και ενθουσιασμένοι... 

#100
Η άμεσος δράση... εσωτερικά! Το πρώτο που κάνω όταν κινδυνεύω εσωτερικά είναι ..."είμαι μια γαλήνια ψυχή".... Στα εσωτερικά μας τηλεφωνήματα ο αριθμός 1 συμβολίζει την Γαλήνη... την αιώνια βασική ιδιότητα εμάς των ψυχών ... ό,τι χρειάζεται μια ψυχή εμπεριέχεται και βασίζεται στη γαλήνη... στη βαθιά σιωπή... ακόμη και η σύνδεση μας με την υπέρτατη πηγή είναι εφικτή μόνο μετά από την κλήση στο ένα... 

#200
Αγνότητα στα κίνητρα ... Το να σέβομαι και να τιμώ κάθε τι στη ζωή και κάθε μορφή ζωής, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα, χωρίς να το εκμεταλλεύομαι με φέρνει πιο κοντά στην εσωτερική μου πηγή γαλήνης πριν συντονιστώ με την αστείρευτη πηγή...
#300
Αγάπη στη σχέση μου με κάθε τι... Ενδιαφέρομαι και μοιράζομαι δίχως υπολογισμούς και ατζέντα...Καλώντας την εσωτερική μου ανιδιοτέλεια συντονίζομαι με την αιώνια πηγή ανιδιοτελούς αγάπης...

#400
Ευτυχία στην έκφρασή μου από την αληθινή ικανοποίηση μέσα μου... μετά την όμορφη βουτιά στη θάλασσα της γαλήνης μου που με βγάζει στον Ωκεανό της Γαλήνης... 

#500
Σοφία του να γνωρίζω μόνο ό,τι χρειάζομαι... είμαι... το εσωτερικό μου βιβλίο δεν έχει πολλές σελίδες ... μόνο μία γραμμή... είμαι μια αιώνια ψυχή... μια γαλήνια οντότητα φωτός...χρειάζεται τίποτε παραπάνω ; Γνωρίζοντας αυτό το ταξίδι του σοφού παιδιού ξεκινά για να συναντήσει τη πιο σοφή ύπαρξη του σύμπαντος...

Άσκηση για τη μέρα :
1. Ας παρατηρήσω σήμερα πώς και με τι συνδέομαι αρχικά … σε ποια βάση πραγματοποιώ τις επαφές μου και τα τηλέφωνά μου…περιέχουν πρώτα τα βασικά ψηφία 0 1 2 3 4 5 …; Αν όχι… ας πάρω το μηδέν λίγο πιο συχνά σήμερα…



Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου