Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Ο Φύλακας Άγγελος σου.....!!!

Θα βρίσκομαι πάντα δίπλα σου
κάθε μέρα στην ζωή σου
κάθε ώρα την ημέρα
σε κάθε στιγμή της ύπαρξης σου , εγώ θα υπάρχω...
θα αισθάνεσαι την ύπαρξη μου σε κάθε σου αναπνοή,
θα σου σκουπίσω τα δάκρυα,
θα σε στηρίξω στις άσχημες στιγμές σου,
θα φροντίσω τις πληγές σου,
θα μοιραστώ μαζί σου χαρές και θλίψεις,
ποτέ η μοναξιά δεν θα σου "μαγκώσει" την καρδιά,
ποτέ μια κραυγή βοήθειας δεν θα μείνει χωρίς να εισακουσθεί,
δεν θα επιτρέψω ποτέ στην λήθη να διαγράψει από την καρδιά σου την λέξη "ΑΓΑΠΗ ".

Θα βρίσκομαι πάτα δίπλα σου...
θα σου μάθω να χαίρεσαι με τις φωνές ενός μωρού,
με το κελάηδημα ενός πουλιού,
με το άνθισμα ενός λουλουδιού,
ότι έχει σχέση με την αγάπη για την ζωή, εγώ θα στο μεταφέρω...
δεν θα είναι εύκολος ο δρόμος μας,
θα είναι κουραστικός και γεμάτος παγίδες.

Μήπως ο ήλιος μπορεί να σκοτεινιάσει για πάντα;
ή ο χειμώνας να παγώσει την καρδιά μας χωρίς να έρθει το καλοκαίρι και να την ξαναζεστάνει;
Κανένας δεν νικάει στον πόλεμο εάν δεν χάσει και κάποια μάχη, εσύ όμως θα τα καταφέρεις....

Η αποφασιστικότητα που δίνει δύναμη,
η υπερηφάνεια ενός χαρακτήρα που δεν δαμάζεται ποτέ,
το κουράγιο που σε κάνει να μην φοβάσαι τα βάσανα,
αλλά και η γλυκύτητα μιας ευγενικής ψυχής,
η ειλικρίνεια εκείνου που πιστεύει στην φιλία,
η ευαισθησία εκείνου που αγαπά τον πλησίον του,
όλα αυτά ΕΣΥ τα έχεις... οι πόνοι, τα βάσανα και οι δοκιμασίες δεν τα έχουν διαγράψει...

Εγώ θα βρίσκομαι πάντοτε κοντά σου
και ένα όμορφο, καθαρό χαμόγελο θα φωτίζει το πρόσωπό σου, θα αισθάνεσαι πιο δυνατός όσο ποτέ άλλοτε στην ζωή σου, τα μάτια σου θα βλέπουν μαγεμένα ότι σε περιτριγυρίζει, θα αισθανθείς την καρδιά σου να ζεσταίνεται και να δονείται από πληθώρα συναισθημάτων,
συναισθήματα που μονάχα η ΑΓΑΠΗ μπορεί να σου δωρήσει...

Εάν μάθω και μπορέσω να σου δώσω όλα αυτά...τότε η συνοδεία μου δίπλα σου θα έχει ένα όφελος και η ευτυχία που τελικά θα λάμψει στο πρόσωπο σου θα είναι η αμοιβή μου.

Όταν θα στρέψεις το βλέμμα σου αλλού...εγώ θα είμαι εκεί
ακόμα και τότε που δεν θα με έχεις ανάγκη
η παρουσία μου θα είναι πάντα σταθερή,
θα σου θυμίζει στις σκοτεινές στιγμές της ζωής
πως το φως νικάει πάντα το σκοτάδι
και μέχρι να έρθει η ημέρα εκείνη που κάποιος θα πιστέψει σε σένα αξίζει τον κόπο να μάχεσαι και να αγωνίζεσαι ώστε η ελπίδα να μην πεθάνει ποτέ...

Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΟΥ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου