Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Η επιστροφή μου κοντά σας - Ένα μεγάλο Ευχαριστώ…..!!!!!!!!!!!

Το ‘’ ευχαριστώ ‘’ είναι λίγο για όλους….

Από τους τραυματιοφορείς που με μετέφεραν δυο άντρες με ευγενικά πρόσωπα,γλυκύτητα και ηρεμία στη φωνή…..έως τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό……που ασχολήθηκε μαζί μου………στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής - Σισμανόγλειο – Αμαλία Φλέμιγκ…. 

Θέλω να ευχαριστήσω τους Πνευμονολόγους Ιατρούς :

ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΝΑΚΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

Τις νοσοκόμες :

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΠΕΡΑΚΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΦΟΥΝΤΑ

ΑΝΝΑ ΚΥΡΙΣΟΓΛΟΥ

Και τις δυο κυρίες που είχα παρέα στο δωμάτιο 412…….

Φανή Παλαμάρα

Γεωργία Πόπορη

Πέμπτη…… η αγαπημένη μέρα της ψυχής μου……όλα Πέμπτη συνέβησαν…..ώρα 7:45 και η αναπνοή μου αρχίζει να μειώνεται…….λέω μέσα μου……..θέλεις να γυρίσεις Σπίτι….μήπως ήρθε η ώρα….αλλά πάλι……νιώθω ότι έχω να δώσω ΑΓΑΠΗ….και ότι αφήνω κάτι ημιτελές….και περιμένω…….μόνο η ψυχή μου γνωρίζει το Σχέδιο της…….

Και μόλις άρχισα εγώ τις διαπραγματεύσεις με τον εαυτό μου…….ότι δεν του δίνω πλέον άλλο περιθώριο για ξάπλες και ανάρρωση……η ψυχή και το σώμα μου είχαν άλλη γνώμη……!!!!!!!!!! Θεώρησαν ότι μια επίσκεψη σε νοσοκομείο θα μας έδινε μια σαφή εικόνα της όλης μου κατάστασης…..!!!!!!!!!!! Και έτσι και έγινε…….

Ανησυχητική η κλινική εικόνα μου στην αρχή με μεγάλο κίνδυνο για τη σωματική μου ακαιρεότητα……αλλά μετά από την θεραπεία που μου ξεκίνησαν αμέσως άρχισα να συνέρχομαι……..οι δυνάμεις μου μηδαμηνές ……λόγω μειωμένου οξυγόνου……..έως και σήμερα…….αλλά πλέον είμαι και νιώθω πολύ καλύτερα…….σε λίγο καιρό θα είμαι και πάλι μια δυναμική γυναίκα γεμάτη αγάπη για όλους σας………

Θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλη την Συμπαντική μου Οικογένεια……όλους τους αγγέλους της Γης…….που είσασταν μαζί μου όλες αυτές τις ημέρες……….το ένιωθα ότι δεν ήμουν μόνη……..!!!!!!!!!!! 

Χθες Πέμπτη πάλι και ώρα περίπου 6:30 απόγευμα…….πατήσα τα ποδαράκια μου στο σπίτι μου ……..η χαρά μου πολύ μεγάλη……που θα άρχιζα τις αναρτήσεις μου και την επικοινωνία μου με όλους σας……..αλλά πάλι οι δυνάμεις λιγοστές……….η επιστροφή μου……..ήταν γεμάτη ευτυχία…………και γεμάτη από μια σακούλα φάρμακα……..

Πριν από λίγο όμως… η λαχτάρα μου να επικοινωνήσω μαζί σας…….μου αναπτέρωσε το ηθικό και τις δυνάμεις μου ……..και κάθησα να γράψω και να καταγράψω……όλα όσα βίωσα…….εν συντομία….γιατί τα άσχημα συμβάντα…..μόνο επιγραμματικά αξίζει να τα αναφέρεις…….ενώ για τα ευχάριστα μπορούμε να λέμε πολλά…….!!!!!!!!!!!

Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν και πάλι ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ μου……….ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ…..ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ……….

Ο Θεός και οι Άγγελοι να είναι πάντα μαζί σας………και η ζωή σας να είναι πλημμυρισμένη ΑΓΑΠΗ και ΦΩΣ….!!!!



Λένα Μπαξέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου