Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

Όλα είναι δική μου ευθύνη....Το ποια επιλέγω να είμαι κάθε στιγμή καθορίζει τη ζωή μου...!!!!

Ακόμα και αν μάθω κατά λέξη ΟΛΗ τη διδασκαλία του Χριστού ή/ και του Βούδα , του Κρίσνα ή και όλων των γνωστών και άγνωστων φιλοσόφων, μελετητών, αναλυτών......Ακόμα και αν έχω παρακολουθήσει όλων των ειδών πνευματικά σεμινάρια, ομιλίες, θεραπευτικά εργαστήρια..... 

Ακόμα και αν έχω στη κατοχή μου όλα τα σπουδαία βιβλία....και στους τοίχους μου κρεμασμένα πιστοποιητικά ειδικής εκπαίδευσης......

ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΙΩΝΩ στη καθημερινότητα μου .....στον τρόπο σκέψης μου , στα συναισθήματα μου ενώπιον του εαυτού μου και του ολου , αν δεν τα εργάζομαι.....αν δεν τα εξασκω...τοτε όλα αυτά θα παραμείνουν στείρα γνώση διότι δεν θα παράγουν έργο.....

Μιλάμε για Αγάπη για Ενσυναισθηση....για συγχώρεση για σεβασμό....ΟΛΟΙ ΜΑΣ....

Ας κοιτάξω μέσα μου....ας παρατηρήσω τις σκέψεις μου , τα συναισθήματα μου....ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΜΟΥ ενώπιον του εαυτού μου και του Όλου......Συναδει με την φιλοσοφία ζωής που επέλεξα;;;;; ή όλα αυτά ( η φιλοσοφία που επελεξα) αποσκοπεί κάπου αλλού πέραν της Αληθινής μου ταυτότητας.....

Όλα είναι δική μου ευθύνη....Το ποια επιλέγω να είμαι κάθε στιγμή καθορίζει τη ζωή μου....

Εργάζομαι με τον εαυτό μου.....(( και θα θυμώσω με ....και θα λυπηθώ για....και θα εκνευριστώ.....και θα .....και θα....))

Εργάζομαι με τον εαυτό μου ώστε να αναπτύσσομαι όλο και πιο πολυ μέσα στη συχνότητα της Αγάπης ......

Θεραπεύω τον εαυτό μου (με τη βοήθεια ελεύθερων θεραπευτών που έχουν καταφέρει να φτάσουν στο επίπεδο της αφοβίας) με συνεχή εσωτερική εργασία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου