Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Αρχαίος θρύλος Ζεν : Γυναίκα ερημίτης...!!!!

Μια μέρα ένα άτομο ανέβηκε στο βουνό, όπου βρήκε καταφύγιο σε μια γυναίκα ερημίτη που διαλογίστηκε, και την ρώτησε: ''Τι κάνεις σε τέτοια μοναξιά;"

Εκείνη του απάντησε: ''Έχω πολλή δουλειά."

- ''Και πώς δουλεύεις τόσο πολύ; ...Δεν βλέπω τίποτα εδώ..."

- ''Πρέπει να εκπαιδεύσω δύο γεράκια και δύο αετούς, να ηρεμήσω δύο κουνέλια, να πειθαρχήσω ένα φίδι, να παρακινήσω έναν γάιδαρο και να δαμάσω ένα λιοντάρι...

- ''Και πού είναι; ... Δεν τους βλέπω..."

- ''Τους έχω μέσα."

- ''Τα γεράκια ρίχνουν τον εαυτό τους σε ότι μου παρουσιάζεται - καλό ή κακό - πρέπει να τα εκπαιδεύσω, για να βλέπουν τα καλά τους. Είναι τα μάτια μου."

- ''Οι δύο αετοί με τα νύχια τους - πονάνε και καταστρέφουν- πρέπει να τους μάθω να μην πονάνε. Είναι τα χέρια μου."

- ''Τα κουνέλια θέλουν να πάνε εκεί που θέλουν, τρέχουν μακριά από δύσκολες καταστάσεις, πρέπει να τους μάθω να μένουν ήρεμα, ακόμα και αν υπάρχουν βάσανα ή εμπόδια. Είναι τα πόδια μου."

- ''Ο γάιδαρος είναι πάντα κουρασμένος, είναι πεισματάρης, πολύ συχνά δεν θέλει να κουβαλήσει το βάρος του. Είναι το σώμα μου."

- ''Το πιο δύσκολο να δαμάσεις, είναι το φίδι. Ακόμα κι αν είναι κλειδωμένο σε ένα γερασμένο κλουβί, είναι πάντα έτοιμο να δαγκώσει και να δηλητηριάσει οποιονδήποτε κοντά. Πρέπει να το πειθαρχήσω. Είναι η γλώσσα μου."

- ''Έχω και ένα λιοντάρι. Ω... είναι υπερήφανο, αγέρωχο, νομίζει ότι είναι βασιλιάς... Πρέπει να το δαμάσω. Είναι ο εγωισμός μου."

- ''Όπως βλέπεις φίλε μου έχω πολλή δουλειά... Εσύ τι νέα; Με τι εργάζεσαι;;;".




(Αρχαίος θρύλος Ζεν)

1 σχόλιο: