Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Είμαι σε εγκλεισμό σημαίνει...!!!!

Είμαι σε εγκλεισμό μπορεί και να σημαίνει ότι τώρα έχω χρόνο για να διαβάσω. 

Είμαι σε εγκλεισμό μπορεί και να σημαίνει ότι τώρα μπορώ να ασχοληθώ με όλες αυτές τις δουλειές του σπιτιού μου που δεν έβρισκα το χρόνο πριν για να τις κάνω. 

Είμαι σε εγκλεισμό θα πρέπει να σημαίνει ότι θα μπορέσω να ξαναγνωριστώ με το ταίρι μου. 

Είμαι σε εγκλεισμό οφείλει να σημαίνει ότι έχω πολύ χρόνο για τα παιδιά μου. 

Είμαι σε εγκλεισμό ίσως να σημαίνει την ευκαιρία για να μιλήσω με τους φίλους μου. 

Είμαι σε εγκλεισμό σίγουρα σημαίνει ότι έχω χρόνο για τον εαυτό μου, τις σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου, τα προγράμματά μου, το μέλλον μου. 

Είμαι σε εγκλεισμό σημαίνει ότι έχω το χρόνο για να αναπτύξω και να βελτιώσω τα μαθησιακά μου σχέδια και το επίπεδο γνώσεών μου. 

Είμαι σε εγκλεισμό οφείλει να σημαίνει ότι έχω χρόνο να παίξω, να γελάσω, να χαρώ, άσχετα αν δεν μπορώ να ξοδέψω χρήμα και ξένο τόπο ως είχα συνηθίσει. 

Είμαι σε εγκλεισμό, άρα πια δικαιολογία μπορώ τώρα να βρω αν όταν βγω από τον εγκλεισμό δεν έχω αναπτυχθεί σαν προσωπικότητα; 

Είμαι σε εγκλεισμό, ζωντανός, όχι αιχμάλωτος σε ένα μπουντρούμι, όχι σε πόλεμο με βόμβες και σφαίρες, όχι στα συντρίμμια μιας φυσικής καταστροφής, όχι στα πλοκάμια μιας ανίατης νόσου, όχι στην κόψη του δρεπανιού του μεγάλου θεριστή. 

Είμαι σε εγκλεισμό. Όχι σε μονόδρομο. Υπάρχουν θέματα που σίγουρα βαραίνουν αλλά αν δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτά, τότε δεν μένει παρά να κοιτάξω προς τα θέματα που μπορώ να κάνω κάτι, γιατί η ζωή μπορεί αν το θέλουμε να μην σταματάει κάθε φορά που το γνωστό και ασφαλές αλλάζει κατάσταση και γίνεται αβεβαιότητα. 

Όταν οι καταστάσεις βαραίνουν όλους μας, τότε η απάντηση δεν είναι στη λύση του προβλήματος αλλά στην δημιουργικότερη διαχείρισή του.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου