Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

Τίποτα δεν θα αλλάξει γύρω μου, αν δεν αλλάξω εγώ....!!!!

Υπάρχουν κάποιες καταστάσεις που αν και δεν γνωρίζω το γιατί τους, ξέρω όμως πολύ καλά ότι λειτουργούν. Τέτοιες είναι: 

-Τίποτα δεν θα αλλάξει γύρω μου, αν δεν αλλάξω εγώ. 

-Όσο και αν εύχομαι να μην έρθει ο χειμώνας, αυτός θα έρθει αδιαφορώντας τελείως για τις ευχές μου. 

-Δεν θα μάθω ποτέ τι είπαν οι γείτονες, αλλά θα έχω καταστρέψει πολύ όμορφα τη ζωή μου επειδή νοιαζόμουν για τη γνώμη τους. 

-Όσο περισσότερο νοιάζομαι για το τι θα πει ο κύκλος των αγαπημένων μου, τόσο περισσότερο θα τείνω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες τους, όποιες και αν είναι αυτές. 

-Οι συνθήκες ποτέ δεν είναι ο κεντρικός παράγοντας μιας αποτυχίας, αλλά φταίει η στάση που έχω εγώ απέναντι στις συνθήκες. 

-Δεν υπάρχει έλλειψη ευκαιριών, αλλά υπάρχει μεγάλη έλλειψη καλλιέργειας ικανοτήτων. 

-Το “θα το κάνω”, είναι αφελής έκφραση. Το “πρέπει να το κάνω, αλλιώς…”, είναι αυτό που λύνει καταστάσεις και κινητοποιεί τη ζωή μας. 

-Οι δεξιότητες καλλιεργούνται και βελτιώνονται με την προπόνηση, αλλιώς αδρανούν. 

-Το να ευελπιστώ ότι οι γύρω μου θα αλλάξουν είναι σαν να προσδοκώ ότι δεν θα ανατείλει η ήλιος το πρωί. 

-Είναι αφέλεια να κάνω όνειρα χωρίς να προσδιορίζω τους στόχους μου και τις δράσεις μου. 

-Δεν θα λάβω αυτό που δικαιούμαι, αλλά αυτό που οργανώνω με συνέπεια και εκτελώ. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου