Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Επίκληση στον Αρχάγγελο Γαβριήλ...!!!!

Σήμερα, ημέρα Τετάρτη και ζητώ από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ να με συνοδεύει σε κάθε μου βήμα. Να σταθεί δίπλα μου! Να έρθει μαζί μου στη δουλειά, να κάνουμε παρέα τις δουλειές του σπιτιού, να απολαύσουμε παρέα τον καφέ μας, να συζητήσουμε, να κάνουμε μαζί διαλογισμό. 

Του ζητώ να με βοηθήσει με ό,τι με απασχολεί και με χαρά και ευκολία λαμβάνω την καθοδήγηση του και όλα αυτά που έχει να μου πει, δίνοντας μου έμπνευση, κουράγιο για το επόμενο βήμα, φωτίζοντας το! Μου δείχνει τον δρόμο και φωτίζει το μονοπάτι μου!

Αγαπημένε μου Αρχάγγελε Γαβριήλ

Αρχάγγελε του Φωτός, της Αγάπης, της Αναγέννησης και της Θείας Χάρης

Έλα κοντά μου σήμερα

Μείνε δίπλα μου σε κάθε μου βήμα

Κράτησε μου συντροφιά

Δώσε έμπνευση και φώτισε τις σκέψεις μου!

Βοήθησε με δίνοντας διαύγεια και καθαρότητα στην συνειδητότητα μου για να επιλέξω με Σοφία όλα αυτά που θα με οδηγήσουν στην Γαλήνη, την Ηρεμία, την Αγάπη και το Φως!

Βοήθησε με να κάνω μία καινούργια αρχή και η οποιαδήποτε αλλαγή να γίνει με απαλότητα, με τον Ύψιστο και Βέλτιστο τρόπο για εμένα!

Ευχαριστώ! Έγινε, έγινε, έγινε! 

Καλά Θαύματα με τον αγαπημένο μας Αρχάγγελο Γαβριήλ! 

Αγάπη και Φως
Τώρα και Πάντα 




Χρυσάφη Μαρία
Αγγέλων Φως 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου