Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Μια Ξεχωριστή Χρονιά για όλους μας με πολύ Αγάπη.....!!!!!!!!!!!


Αγαπημένοι μου άγγελοι, καλή ,ευλογημένη , δημιουργική, γεμάτη χαρά και ευτυχία….ηρεμία και γαλήνη ψυχής ….χρονιά σας εύχομαι…..Ο Θεός να σας χαρίζει πάντα μόνο…….

Υγεία…..Υγεία…..Υγεία …… και ....
Αγάπη……Αγάπη…..Αγάπη……!!!!!!!!!

Όταν υπάρχουν αυτά τα δυο συστατικά στη ζωή μας……τότε μπορούμε να κάνουμε τα πάντα……και φέτος όλοι μαζί Ενωμένοι……θα κάνουμε το καλύτερο…..ο ένας για τον άλλον….

Φορέστε τα καλύτερα συναισθήματα σας…..και βγείτε έξω ….για να σας δουν όλοι…..να τα νιώσουν όλοι…….να τα εισπράξουν …..αφού θα τα μοιράσετε απλόχερα……για δυο λόγους…..και γιατί είναι δωρεάν….και γιατί με αυτό τον τρόπο….γίνεστε και οι ίδιοι καλύτεροι……

Να θυμάστε ότι οι άνθρωποι αλλάζουν ……ή …. από απόγνωση…..ή….. από ενθουσιασμό……σας εύχομαι ολόψυχα……να αλλάξετε από ενθουσιασμό…..και ποτέ καμμιά απόγνωση να μη σκιάσει τις ζωές σας….

Όσοι από εσάς με γνώρισαν τώρα τελευταία…..μέσα από τις αναρτήσεις μου εννοώ……θα ήθελα να ξέρουν…….ότι το blog αυτό…..ξεκίνησε με αγγελική καθοδήγηση……και με αγγελική βοήθεια από αγγέλους της Γης…….πριν από περίπου 3 χρόνια…..δηλ. στις 11 Μαρτίου 2016 κλείνει τα τρία του χρόνια…..και είμαι πανευτυχής για όλο αυτό το αγγελικό δημιούργημα…..που το αισθάνομαι σαν πνευματικό μου παιδί......

Θέλω να ευχαριστήσω έναν έναν σας ξεχωριστά…..για την αγάπη , την υποστήριξη, τη δύναμη και το κουράγιο που μου δίνεται…..με την εμπιστοσύνη σας και με τα τρυφερά σας σχόλια…..γι’ αυτό και εγώ αποφάσισα να συνεχίσω…..και μετά από την σημερινή μου περιπέτεια…….που ξεκίνησε πριν από τέσσερις μέρες περίπου……

Και με τις καλύτερες ευχές μου μοιράζομαι και το παρακάτω κείμενο που το εμπνεύστηκα σήμερα…..μόλις επέστρεψα από το νοσοκομείο…….

Γιατί πάντα όταν φτάνεις στο χείλος του γκρεμού……και νιώθεις ότι όλα τελειώνουν…..και από την μια είσαι χαρούμενη…..που θα επιστρέψεις στο Σπίτι….στην Πηγή……στον Πατέρα σου……

αλλά από την άλλη σκέφτεσαι…..ότι ίσως ακόμα έχεις τα δώσεις κάτι τι ακόμα εδώ στη Γη…..στους πολύ κοντινούς σου ανθρώπους…..αλλά και σε όλα τα αδέλφια σου…..που σου έχει δώσει ο Θεός…..τότε είσαι σε δίλημμα και ζητάς την καθοδήγηση του Θεού…..

Και φυσικά Εκείνος είναι πάντα κοντά σου…..και σε βοηθά…..

Σήμερα είναι η τρίτη φορά που βίωσα κάτι έντονο……όσον αφορά την υγεία μου……και ζήτησα την βοήθεια του Θεού…….και όπως ήταν φυσικό και αναμενόμενο……όλα πήγαν τέλεια…..

Ειδικά όταν γύρισα σπίτι……και είδα τη σελίδα μου στολισμένη…… με τα καλύτερα της….τα γιορτινά της…..τους φίλους και τις φίλες μου……να μου εύχονται για τη νέα χρονιά μέσα από την καρδιά τους….τους αγγέλους να ομορφαίνουν κάθε μου ανάρτηση……σκέφτηκα……

Θεέ μου……εννοείς ότι έχω ακόμα να δώσω στα παιδιά σου…..που με αγαπούν και με στηρίζουν τόσο πολύ……ναι…..ίσως ακόμα με χρειάζονται κάποιοι…..όπως και εγώ τους χρειάζομαι όλους……γιατί με την υποστήριξη τους βλέπω την αποστολή μου να παίρνει σάρκα και οστά…..και να βοηθά πολλούς αλλά και όσους έχουν ανάγκη ειδικά τη συγκεκριμένη στιγμή……

Θεέ μου νιώθω απέραντη αγάπη για όλη την συμπαντική μου οικογένεια…..για όλα τα παιδιά σου…..και θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για όλους…..γιατί μέσα από αυτούς γίνομαι και εγώ καλύτερη………..

Θέλω να ευχαριστώ και όλη μου την οικογένεια……τα παιδιά μου , την νύφη μου και τον γαμπρό μου,  τα πέντε εγγόνια μου……την αδελφή μου και την ανηψιά μου……την αγγελοδασκάλα μου Φωτεινή, που με την αγάπη και το ενδιαφέρον τους….κάνουν τη ζωή μου ομορφότερη…….και έτσι και εγώ με τη σειρά μου τους υπόσχομαι ότι θα παραμείνω εδώ…..όσο έχει επιλέξει η ψυχή μου……και εύχομαι να είναι ακόμα αρκετά χρόνια…..

για να καταφέρω και εγώ να κάνω όσο καλύτερα μπορώ το Θέλημα του Θεού, του Ιησού Χριστού, της Παναγίας και μάνας όλου του κόσμου….των Αρχαγγέλων μου, και των Αναληφθέντων διδασκάλων…….γιατί με την βοήθεια τους υπερνικώ κάθε εμπόδιο της ζωής μου…..

Άγγελοι μου…..μην έχετε τίποτα δεδομένο…….και μην αφήνετε….κανένα συναίσθημα αγάπης….συμπόνοιας και συγχώρεσης για την επόμενη……γιατί ίσως να είναι αργά…..Κάντε το σήμερα….!!!!!!!

Κάντε μια βαθιά βουτιά μέσα στη ψυχή σας……δεν είναι εκεί παγωμένα τα νερά…..είναι ζεστά….και γεμάτα αγάπη……και ανακαλύψτε ότι σας πονάει…..φέρτε το στην επιφάνεια…..αγαπήστε το….αποδεχτείτε το…..και απελευθερώστε το…..τότε η ψυχή σας θα γίνει ανάλαφρη……και σεις θα έχετε ανακαλύψει ένα θησαυρό……

Μην ξεχνάτε ότι είστε τα ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ του ΘΕΟΥ……και άρα κανένα λάθος και ψεγάδι δεν υπάρχει επάνω και μέσα σας……όλα τα άλλα είναι ψευδαισθήσεις του νου……και λόγια των γύρων μας που μας δημιουργούν ενοχές…..για να μας χειρίζονται…..αλλά και πάλι μην νιώθετε αδικημένοι……

γιατί όλα είναι σχέδιο της ψυχής σας…..δεν υπάρχει θύμα …ούτε θύτης…..εσείς επιλέξατε τα άτομα που θα σας βλάψουν….που θα σας αδικήσουν……που θα σας ταλαιπωρήσουν……γιατί έτσι …..θα νιώσετε και θα πάρετε το μάθημα….της συμπόνιας της συγχώρεσης , της αγάπης…..

Νιώστε τον Θεό σε κάθε δημιουργία του…..σε κάθε πλάσμα του……ο Θεός είναι παντού….πάντα μας βλέπει….πάντα νιώθει αυτά που νιώθουμε…..είναι ο μόνος που δεν μπορούμε να του κρυφτούμε……γι'αυτό ανοίξτε την καρδιά σας και πείτε του όλα σας τα παράπονα…..εκφράστε όλο το θυμό….αλλά και όλη σας την αγάπη…..ζητήστε την βοήθεια του και την καθοδήγηση του…..θα σας τη δώσει απλόχερα......!!!!!!!!!!!!

Σ’ ευγνωμονώ Θεέ μου……για όλα όσα μου προσφέρεις καθημερινά……για όλα όσα με καθοδηγείς να κάνω……βοήθησε με όσο μπορείς και όσο είναι το σχέδιο σου για μένα …….για να μπορέσω να εξελιχθώ και να κάνω πάντα το Θέλημα Σου…..!!!!!!!!

Θεέ μου Σε ευγνωμονώ για όλους τους φίλους και τις φίλες που έχω γνωρίσει αυτά τα τρία χρόνια μέσα από το ''αγάπη και φως'' και εισπράττω καθημερινά τόση αγάπη…..και τόση χαρά……που την ανταποδίδω στο πολλαπλάσιο στο Σύμπαν……σε παρακαλώ βοήθησε, φρόντισε και καθοδήγησε τους όλους στο μονοπάτι σου….όπως κάνεις με μένα…..εύχομαι και προσεύχομαι να είναι όλοι τους υγιής και ευλογημένοι……!!!!!!!!!!! 

Και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό για εμένα…..ένα μεγάλο συγνώμη που δεν προλαβαίνω πάντα να απαντώ στα σχόλια σας…….σας στέλνω όμως νοερά την αγάπη μου….που εύχομαι να την νιώθετε και να την εισπράττετε……!!!!!!!

Αγάπη και φως να είναι πλημμυρισμένη πάντα η ζωή σας…… τώρα και πάντα....!!!!!!

Είμαι εδώ για να αλλάξω τον κόσμο....και δεν είμαι μόνη μου.....έχουμε το Θεό μαζί μας.....αλλά και όλους εσάς αγαπημένοι μου συνοδοιπόροι - άγγελοι της Γης....όλοι μαζί θα κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο.....!!!!!!





Λένα Μπαξέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου