Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Υπόσχομαι....!!!!!!

           
Να ξεφορτωθώ οτιδήποτε δεν μου ταιριάζει πια. Μπορεί να είναι πεποιθήσεις ή κατάστασεις ή αντικείμενα που με βαραίνουν και δεν με εξυπηρετούν πια.

Να δημιουργώ χρόνο για να είμαι μόνος με τον εαυτό μου κάθε μέρα. Είναι προτεραιότητα μου.

Να κάνω μια ευγενική πράξη κάθε μέρα χωρίς να έχω ανάγκη να μου την αναταποδίδουν.

Να χαμογελώ επειδή το χαμόγελο μου είναι το ομορφότερο δώρο που έχω να δώσω.

Να κάνω φίλους όπου και αν πηγαίνω.

Να λέω Σ' ΑΓΑΠΩ και να μην παίρνω για δεδομένο ότι οι άλλοι το γνωρίζουν.

Να επιδοκιμάζω τον εαυτό μου σε όποια κατάσταση και αν βρίσκομαι.

Να κρατώ το κεφάλι μου ψηλά και να τιμώ τον εαυτό μου με κάθε τρόπο.

Να μην παραδίδω την δύναμη μου σε κανένα και για κανένα λόγο.

Να δημιουργώ το δικό μου μονοπάτι ζωής και να μην ακολουθώ αυτό που βρίσκω ευκολότερο.

Να παίζω, να τραγουδώ, να χορεύω και να διασκεδάζω σαν παιδί.

Να κάνω μια λίστα με ο΄τι θέλω να βιώσω στη ζωή μου και ένα - ένα να τα υλοποιώ.

Να θυμάμαι ότι έχω την δύναμη της επιλογής σε κάθε τομέα της ζωής μου.

Να πάρω την ευθύνη της ζωής μου και να σταματήσω να κατηγορώ ανθρώπους ή καταστάσεις.

Να γκρεμίσω όλα τα τείχη που έχω υψώσει για να προστατεύσω την καρδιά μου.

Και το σημαντικότερο να κάνω τα ομορφότερα και τα πιο τολμηρά όνειρα και κατά  συνέπεια να ακολουθώ την καρδιά μου και την διαίσθηση μου για να ενεργώ και να γνωρίζω ότι ο Θεός είναι μαζί μου. 



Ναnice Ellis
μεταφραση - sevasti vola
certified life coach -eft certified
theta healer - nlp practitioner
http://sevastivola.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου