Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

Να αγαπάς τον εαυτό σου και να μην τον θυσιάζεις…!!!!

Να τον αγαπάς τον εαυτό σου και να τον φροντίζεις γιατί μόνο αυτόν έχεις.

Αυτός σε κάνει χαρούμενο, αυτός σε ρίχνει και σε ανεβάζει. Και μην τον υποτιμάς για τις στιγμές που φάνηκες αδύναμος. Μόνο εσένα έχεις. Και στα εύκολα και στα δύσκολα.

Σε εκείνες τις στιγμές που κανένα χέρι δεν μοιάζει ιδανικό να σε ζεστάνει και κάθε αγκαλιά μοιάζει ξένη, αδιάφορη. 

Μην τον στεναχωρείς τον εαυτό σου, πρόσφερε όλα όσα του αξίζουν. Και μην κολλάς σε άτομα που για κάποιο λόγο δεν είναι στη ζωή σου. Μην περιμένεις πως όλα θα αλλάξουν και θα έρθουν συγνώμες στα πόδια σου. 

Κανείς δεν σώθηκε από μια συγνώμη, μια λέξη που έχουν βαλθεί να σπιλώνουν την αξία της.

Να τον αγαπάς τον εαυτό σου και να τον προστατεύεις.

Μάθε να του αφιερώνεις χρόνο, να μένετε και λίγο μόνοι. Κουράζει το πλήθος, ο συνωστισμός στη ζωή σου. Να μάθεις να αναπνέεις, χωρίς να χρειάζεσαι οξυγόνο από άλλους. Μην ζεις παθητικά, παρασιτικά ούτε εις βάρος άλλων.

Και αν κάτι σου στράβωσε, θα είχε τους λόγους του. Κλείσε το μάτι και ρίξε ένα χαμόγελο.

Να ζεις για σένα, για τις όμορφες μέρες που θα έρθουν και για εκείνα τα χαμόγελα που τόσο αγαπάς στους άλλους. Να αναζητάς την αλήθεια, ναι! Και να ψάχνεις το φως στους άλλους. Να νιώθεις ελεύθερος και να ξεδιπλώνεις κομμάτια του εαυτού σου εν καιρώ, βήμα-βήμα, σελίδα- σελίδα.

Να αγαπάς αυτό που είσαι, έτσι όπως είσαι και έτσι θα μάθουν να σ ’αγαπούν και οι άλλοι.

Και αυτοί που αξίζουν θα είναι συνοδοιπόροι, φίλοι, σύντροφοι στη ζωή σου. Θα μείνουν δίπλα σου, θα σου κρατούν το χέρι στα πιο όμορφα, στα πιο ευφάνταστα γεγονότα της ζωής σου.

Θα γελούν μαζί σου, γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν και αλλιώς. Και όταν θα πέφτεις, θα σου χαμογελούν και θα σου ξαναχαμογελούν μέχρι να νιώσεις πως στην καταιγίδα σου, δεν είσαι μόνος, είναι δίπλα σου.

Αυτοί που σε ξεχώρισαν, σε έμαθαν, σε χάιδεψαν τρυφερά, σου έδωσαν όσα χρειάστηκες, χωρίς να ζητήσεις. Αυτοί που σ ’αγάπησαν στις μαύρες και τις όμορφες μέρες σου, είναι αυτοί που επέλεξαν να είναι δίπλα σου, γιατί τους χάρισες και εσύ ένα κομμάτι ζωή. 

Έγινες ένα ξεχωριστό χρώμα στην παλέτα της ζωής τους. Έμεινες στην καθημερινότητα τους και μοιράστηκες ενδόμυχα λόγια. Λόγια που σας ένωσαν, βρήκατε κάτι κοινό και χτίσατε πάνω σε αυτό. Μια φιλία, έναν έρωτα, ένα αγνό συναίσθημα.

Να τον αγαπάς τον εαυτό σου και να μην τον χάνεις.

Προσπάθησε να μην ξοδεύεσαι, να μην αναλώνεσαι και όταν δίνεσαι πάντα να κρατάς κάτι για σένα. Το «πολύ» κουράζει, εξαντλεί, φοβίζει. Μοιράζει πνιγμένες ανασφάλειες, κρυμμένους φόβους, λόγια που ψάχνουν να ακουστούν από χείλη που ποτέ δεν τόλμησαν. 

Άνοιξε την ψυχή σου εκεί που ξέρεις πως δεν θα χαθείς. Κι αν κάνεις πως χάνεσαι, πιάσου από σένα. Τον εαυτό σου να τον έχεις ψηλά, να τον αγαπάς και να μην τον πληγώνεις.

Και μην ξεχνάς..

Οι άνθρωποι που αξίζει να βρίσκονται στη ζωή μας, είναι εκείνοι που μας αποδεικνύουν ότι μας χρειάζονται και εκείνοι στη δική τους ζωή.




Από dinfo
Photo by Erik Dungan

What is health - Όλα για την υγεία μας...!!!!


Ντοκιμαντέρ: What the Health (2017) Το ντοκιμαντέρ διερευνά τις ανησυχίες για την υγεία που αφορούν τις βιομηχανίες κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων, τη φαρμακευτική βιομηχανία και διάφορες οργανώσεις υγείας. 

Τα προβλήματα είναι συνέπειες της κατανάλωσης γαλακτοκομικών προϊόντων και προϊόντων με βάση το κρέας. Παγκοσμίως έχουμε περίπου 315 εκατομμύρια ανθρώπους με διαβήτη. 

Αναμφίβολα αντιμετωπίζουμε μια επιδημία διαβήτη. 1 στα 3 δολάρια των δημοσίων δαπανών υγείας, πηγαίνει στη φροντίδα ανθρώπων με διαβήτη. 1 στα 10 δολάρια των συνολικών δαπανών υγείας πηγαίνει σε άτομα με διαβήτη.

WHAT IS HEALTH ? (Greek subs)

Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Σκέψου αν αξίζει…!!!!

Κάπου διάβασα, άκουσα, τέλος πάντων, δεν θυμάμαι, πως όταν ταξιδεύεις με το αυτοκίνητο δεν μπορείς να σταματάς κάθε φορά, που ένα σκυλί τρέχει από δίπλα και σου γαβγίζει. Γιατί από τα πολλά σταμάτα-ξεκίνα θα κουραστείς. Γιατί θα αποδιοργανωθείς. Γιατί θα σε βρει το βράδυ έξω στις ερημιές. Γιατί μπορεί ακόμα και το δρόμο σου να χάσεις.

Το ίδιο πράγμα ακριβώς, νομίζω πως συμβαίνει και με τη ζωή. Καθένας μας διαγράφει την δική του πορεία. Και στη πορεία αυτή, συναντά ανθρώπους που δε θα του φερθούν σωστά, λόγια που θα τον πικράνουν, συμπεριφορές άσχημες, στενάχωρες, προσβλητικές. 

Δεν γίνεται να μένει όμως σε αυτά. Δεν γίνεται να σταματά και να δίνει σε όλα σημασία. Δεν γίνεται να τα παίρνει κανείς, όλα τοις μετρητοίς. Γιατί θα τρελαθεί. Θα αποδιοργανωθεί. Γιατί κινδυνεύει να χάσει τον δρόμο του, το σκοπό του, τον προορισμό του.

Δεν σου λέω ότι είναι εύκολο. Σκέψου όμως.

Σκέψου αν αξίζει. Αν αξίζει σε κάθε γάβγισμα που ακούς στο δρόμο σου να σταματάς. Αν σε κάθε γάβγισμα, μπορείς να δίνεις σημασία.

Σκέψου.

Εσύ αποφασίζεις.




Γιατί τα κοριτσάκια φοράνε ροζ και τα αγοράκια μπλε ;

Το ροζ χρώμα είναι συνδεδεμένο με τα κορίτσια και το μπλε με τα αγόρια, κάτι που, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της ζωής μας, εφαρμόζεται από τους περισσότερους γονείς. Ωστόσο, τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι !

Μάλιστα, για ένα μικρό διάστημα, ίσχυε το εντελώς αντίθετο και τα ροζ ρούχα προορίζονταν για τα αγόρια! Πάμε, όμως, να δούμε πώς καταλήξαμε στο διαχωρισμό χρωμάτων ανάμεσα σε κοριτσάκια και αγοράκια, και πώς τα αγοράκια από λευκά κατέληξαν να φοράνε αποχρώσεις του μπλε:

Στην αρχή όλα τα μωρά φορούσαν λευκά

Μέχρι λίγο πριν τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όλα τα μωρά, κορίτσια και αγόρια, φορούσαν λευκά φορέματα. Ήταν θέμα περισσότερο οικιακής οικονομίας αφού τα φορέματα διευκόλυναν στην αλλαγή πάνας, μπορούσαν να διατηρηθούν λευκά για πολλά χρόνια ενώ επέτρεπαν στους γονείς να τα επαναχρησιμοποιούν σε κάθε μωρό που γεννιόταν - και τότε οι οικογένειες δεν έμεναν στο ένα στα δύο παιδιά! Για τον ίδιο λόγο, τα ρούχα για παιδιά μέχρι 6 ή 7 ετών ήταν unisex.
Ο διαχωρισμός των χρωμάτων ξεκινά τον 19ο αιώνα

Διανύουμε τον 19ο αιώνα και οι εμπορικές βαφές γίνονται ευρέως διαθέσιμες. Τα παστέλ υφάσματα περνούν πολύ γρήγορα και στα παιδικά ρούχα τα οποία εξακολουθούν να είναι unisex. Ωστόσο, για πρώτη φορά, επικρατούν το ροζ και το μπλε.

Η διαφορά με το σήμερα είναι πως το αν θα επέλεγες το ροζ ή το μπλε για ένα μωρό δεν εξαρτιόταν από το φύλλο του αλλά από το χρώμα των μαλλιών και των ματιών του. Το μπλε προοριζόταν κυρίως για παιδιά με μπλε μάτια και/ ή ξανθά μαλλιά και το ροζ για μωρά με καστανά μάτια και/ ή καστανά μαλλιά.
1918: ροζ για τ’ αγόρια, μπλε για τα κορίτσια

Το 1918 το Ladies’s Home Journal δημοσίευσε ένα άρθρο που ισχυριζόταν ότι ο γενικά αποδεκτός κανόνας είναι ροζ για τα αγόρια και μπλε για τα κορίτσια. Κι αυτό γιατί τουλάχιστον εκείνη τη στιγμή, το ροζ, το οποίο σχετίζεται με το κόκκινο, θεωρήθηκε πολύ σκληρό για τα κορίτσια, επομένως το μπλε, ένα χρώμα που σχετίζεται άμεσα με τον ουρανό και το φως της ημέρας, τους ταίριαζε καλύτερα.

1940: τα χρώματα αντιστρέφονται

Από το Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο που τα μωρά φορούσαν μόνο λευκά φορέματα φτάνουμε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο όπου η μόδα είναι πια ένας παράγοντας με μεγάλη δύναμη. Με οικονομικούς όρους της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η εξαγωγή ενός φορέματος της γαλλικής haute couture ισοδυναμούσε με την εισαγωγή ενός τόνου κάρβουνου και η εξαγωγή ενός λίτρου αρώματος με την εισαγωγή δύο τόνων πετρελαίου.

Οι κατασκευαστές προσπαθούν να ερμηνεύσουν τις προτιμήσεις του αμερικανικού κοινού προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και καταλαβαίνουν ότι είναι ευκολότερο να προωθήσουν το ροζ για τα κορίτσια και το μπλε για τα αγόρια. 

Το ροζ χρώμα παρουσιάστηκε ως πιο ρομαντικό λόγω της συγγένειάς του με το κόκκινο, το οποίο με τη σειρά του ταιριάζει καλύτερα στις γυναίκες που είναι πιο συναισθηματικές.
1970: επιστροφή στις unisex αποχρώσεις

Το γυναικείο απελευθερωτικό κίνημα, ένας συλλογικός αγώνας για την ισότητα των δύο φύλων που έκανε έντονη την εμφάνισή του στα τέλη του ‘60 και τις αρχές το ‘70, επιδίωξε να απελευθερώσει τις γυναίκες από την καταπίεση και την ανδρική υπεροχή και να εξαλείψει τα στερεότυπα που κυνηγούν τα δύο φύλλα. 

Για ακόμη μια φορά, λοιπόν, επανέρχονται στη μόδα οι unisex αποχρώσεις στα παιδικά ρούχα και προτιμούνται χρώματα όπως το λευκό, το κίτρινο ή το μπεζ.

1980: ροζ για τα κορίτσια, μπλε για τ’ αγόρια

Ο παράγοντας που επανέφερε το ροζ για τα κοριτσάκια και το μπλε για τα αγοράκια, ήρθε από το χώρο της επιστήμης! Τη δεκαετία του '80, η ιατρική εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και πλέον οι γονείς μπορούν να μάθουν το φύλο των παιδιών τους πριν ακόμα γεννηθούν! 

Προκειμένου, λοιπόν, να τα έχουν όλα έτοιμα πριν φτάσει το μωρό στο σπίτι, επαναφέρουν το ροζ για τα κορίτσια και το μπλε για τ’ αγόρια.




newsbeast.gr

Από το 2014 είχε ειπωθεί για τον Κορωνοιό, την "πανδημία" και το εμβόλιο - video ...!!!!

Από το 2014 είχε ειπωθεί για τον Κορωνοιό, την "πανδημία" και το εμβόλιο! (video)…

Όσο εμείς είμασταν απασχολημένοι με τον καταναλωτισμό μας….με τις αγορές των αγαθών και ας μας είχαν κατακλύσει τα χρέη από τα δάνεια και τα διακοποδάνεια…με το μυαλό μας να τρέχει στην καλοπέραση μας και ας είχαμε κρίση….άλλοι ετοίμαζαν υπογείως την εξολόθρευση και την εξόντωση μας ….δείτε και θα καταλάβετε.





Χάνουμε τὴ στιγμή…!!!!

Εἶναι γνωστό, καλοί μου φίλοι, ἐκεῖνο τὸ διαφημιστικὸ μήνυμα ἑταιρείας κινητῆς τηλεφωνίας ποὺ ἔλεγε «ΖΗΣΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ». Ὡραιότατο καὶ ἐντυπωσιακὸ σὰν μήνυμα. Δὲν τὸ συζητᾶμε! Μόνο ποὺ ἐννοοῦσε μὲ τὰ τεχνολογικὰ μέσα, ὅπως εἶναι καὶ τὰ δικά της. Μόνο ποὺ συμβαίνει τὸ ἀντίθετο ἀκριβῶς, ἂν ἀφεθοῦμε στὰ τεχνολογικὰ μέσα, χωρὶς ὅρια καὶ κανόνες. Δηλαδὴ νὰ χάσουμε τελικὰ τὴ στιγμή μας! Ἀλλ’ ἂς πάρουμε τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρά τους…

Ὅπως καὶ ἄλλοτε ἔχουμε πεῖ, ἐκεῖνο τὸ ὁποῖο ἔχουμε στὴ διάθεσή μας εἶναι μόνο τὸ παρόν. Μὲ τὸ παρὸν μποροῦμε νὰ διορθώσουμε ἢ καὶ νὰ ἀξιοποιήσουμε τὸ παρελθόν, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸ παρὸν μόνο, μποροῦμε νὰ κερδίσουμε τὸ μέλλον. 

Καὶ τὴν αἰωνιότητα! Ἄρα ἡ στιγμή, ἡ στιγμή μας, εἶναι τὰ πᾶν γιὰ τὴ ζωή μας. Εἶναι ὅ,τι καλύτερο διαθέτουμε, ὅ,τι πολυτιμότερο μᾶς ἔδωσε ὁ Θεός. Εἶναι ἡ ἴδια ἡ ζωή μας!

Αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ πολυτιμότατο ἀγαθό, τὴ στιγμή, ἔρχεται ἡ σύγχρονη τεχνολογία ἀπ’ τὴ μία νὰ μᾶς βοηθήσει νὰ τὴν ἀξιοποιήσουμε, ἂν τὴν χρησιμοποιήσουμε ἔξυπνα καὶ σωστὰ καὶ ἀπ’ τὴν ἄλλη ἂν παρασυρθοῦμε ἀπ’ τὰ θέλγητρα καὶ τὶς εὐκολίες της, νὰ τὴν χάσουμε ἐντελῶς!

Ἀξίζει νὰ τονισθεῖ ὅτι ἡ τεχνολογία δίνει σαφῶς μιὰν ἄλλη διάσταση στὸ χρόνο.

Στὸν εἰκονικὸ κόσμο τοῦ διαδικτύου, γιὰ παράδειγμα, ὁ χρόνος τρέχει διαφορετικὰ ἀπ’ αὐτὸν τοῦ πραγματικοῦ κόσμου. Τὰ γεγονότα ἐκεῖ λὲς καὶ χάνουν ἐντελῶς τὴ διάστασή τους καὶ γίνονται ἄχρονα!

Ὅταν διαβάζεις μία ἐφημερίδα, γιὰ παράδειγμα, γνωρίζεις ὅτι τὰ ἀναγραφόμενα ἔγιναν τὴ συγκεκριμένη ἡμερομηνία ἢ κάποια ἡμερομηνία τέλος πάντων. Τὸ ἴδιο συμβαίνει καὶ μὲ τὸ ραδιόφωνο, ὅπως καὶ μὲ τὴν τηλεόραση. 

Ἀκοῦς ἢ βλέπεις τὸ σημερινὸ δελτίο εἰδήσεων. Στὸ διαδίκτυο, ὅμως, αὐτὸ ποὺ ἔχει ἀνέβει ἐκεῖ, ποὺ τὸ βλέπεις καὶ τὸ παρακολουθεῖς, δὲν ξέρεις ἀπὸ πότε εἶναι. 

Μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ πρὶν ἀπὸ 1 χρόνο, πρὶν ἀπὸ 5 χρόνια ἢ καὶ πρὶν ἀπό… 10 χρόνια! Πέραν τοῦ ὅτι μπορεῖ νὰ μὴ ἔγινε καὶ ποτέ! Παρ’ ὅλα αὐτὰ νομίζει κανεὶς ὅτι αὐτὸ συνέβη σήμερα, καὶ μάλιστα τώρα ποὺ τὸ βλέπει κανεὶς καὶ τὸ παρακολουθεῖ. Ἐξαίρεση ἀποτελοῦν, βέβαια, ὅσα ἀναφέρουν ἡμερομηνία!

Ἂς ποῦμε ὅτι γίνεται ἔκκληση γιὰ ἕνα παιδὶ ποὺ χάθηκε. Ὅσο παραμένει αὐτὴ ἡ ἔκκληση ἐκεῖ, τόσο νομίζει κανεὶς ὅτι αὐτὸ συνέβη τώρα. Ὅμως τὸ παιδὶ αὐτὸ μπορεῖ στὸ μεταξὺ νὰ βρέθηκε, νὰ μεγάλωσε, νὰ ἔκανε κι αὐτὸ παιδιά, μπορεῖ νὰ ἔχει καὶ … ἐγγόνια! Ναί, τέτοια εἶναι ἡ ἰσοπέδωση τοῦ χρόνου ποὺ γίνεται στὰ σύγχρονα τεχνολογικὰ μέσα!

Τὴ διάσταση τοῦ χρόνου τὴ βλέπει κανεὶς νὰ χάνεται καὶ στὴ λεγόμενη «μπλογκόσφαιρα» καὶ στὰ τηλεμηνύματα, ἰδιαίτερα δὲ ἐκεῖνα τὰ ἁλυσιδωτά! Ἐκεῖνα ποὺ ὅλο καὶ ἀναπαράγονται σὰν καινούργια!

Δηλαδὴ συμβαίνει μὲ τὸν (τεχνολογικὸ) χρόνο, ὅτι καὶ μὲ τὰ κοινωνικὰ δίκτυα εἰδικά. Ἐκεῖ ποὺ χάνονται τὰ ὅρια μεταξὺ πραγματικῆς καὶ εἰκονικῆς ζωῆς.

Εἶναι κοινὴ δὲ διαπίστωση ὅτι μὲ τὴ συνεχῆ ἐπαφή μας μὲ τὰ νέα τεχνολογικὰ μέσα, χάνουμε τὴν αἴσθηση τοῦ χρόνου. Κι ἔτσι, ἐκεῖ ποὺ καθίσαμε νὰ δοῦμε γιὰ δύο λεπτὰ τὰ μηνύματα (καὶ τὰ βιντεάκια!) ποὺ μᾶς ἔστειλαν, νὰ ἀπαντήσουμε σὲ ὅλα αὐτά, νὰ κάνουμε τὰ «like» μας, νὰ στείλουμε καὶ τὰ δικά μας, νὰ ἐνημερωθοῦμε κ.λπ. κλπ., διαπιστώνουμε ὅτι πέρασαν κάποιες ὧρες, ἦρθε τὸ βράδυ καὶ τὸ … ξημέρωμα! Ἰδιαίτερα ἂν θελήσουμε νὰ παίξουμε κι ἕνα βιντεοπαιχνίδι ἔτσι γιὰ … χαλάρωση!!

Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ πάει περίπατο ἡ στιγμή! Γιατί δὲν χάσαμε μόνο τελείως τὸν ἐλεύθερο χρόνο μας, ἀλλὰ στερηθήκαμε κι ἕνα σωρὸ δημιουργικά, ἐποικοδομητικὰ καὶ ἀνώτερα πράγματα ποὺ θὰ μπορούσαμε νὰ κάνουμε, κάποτε δὲ καὶ τὸ χρόνο καὶ ἀπ’ αὐτὴν ἀκόμη τὴν κύρια ἐργασία μας!

Ἔτσι ἀπώλεια τῆς στιγμῆς ἔχουμε, ὅταν δὲν τὴν ἀξιοποιοῦμε σὲ σημαντικὰ πράγματα καὶ χανόμαστε σὲ ὅ,τι μάταιο, ἐπουσιῶδες ἢ καὶ ἁμαρτωλὸ ἀκόμη. Ναί!

Ἂς τὸ ποῦμε καὶ διαφορετικά. Ἂν γιὰ κάθε στιγμὴ ποὺ χάνουμε πληρώναμε ἕνα ποσό, ἆραγε σὲ πόσο χρόνο θὰ γινόμαστε… πάμπτωχοι; Σὲ λίγους μῆνες, σὲ λίγες ἡμέρες ἢ καὶ μέσα στὴν ἴδια τὴν ἡμέρα; 

Καὶ πόσο διαφορετικὰ θὰ ἦταν τὰ πράγματα ἂν συνέβαινε τὸ ἀντίθετο ἀκριβῶς, δηλαδὴ ἂν λαμβάναμε μία ἀμοιβὴ γιὰ κάθε στιγμὴ τὴν ὁποία θὰ ἀξιοποιούσαμε σωστά; Κ

ι ὅταν μάλιστα ἡ ἀμοιβὴ αὐτή, ἢ τὸ κεφάλαιο αὐτό, τοκιζόταν στὴν ἀπεραντοσύνη τῶν αἰώνων; Στ’ ἀλήθεια, τί πλοῦτο θὰ διαμορφώναμε τότε;

Ἆραγε τί εἶναι ἡ ἐξάρτηση ἀπ’ τὸ διαδίκτυο καὶ τὶς νέες τεχνολογίες γενικότερα; Δὲν εἶναι ἡ ἐκ μέρους μας ὑπερβολικὴ χρήση τους; Δὲν εἶναι ὅλο ἐκεῖνο τὸ ἀτελείωτο «σερφάρισμα», ὅλο ἐκεῖνο τὸ διαρκῶς «online» μὲ ὅλα τὰ γνωστὰ μέσα, ἀπὸ τὸ «ἔξυπνο» κινητό, ὥς τὸν ὑπολογιστὴ καὶ τὸ «τάμπλετ» μας;

Τότε ποὺ εἴμαστε ἐντελῶς χαμένοι στὸν εἰκονικὸ κόσμο καὶ δὲν μᾶς ἐνδιαφέρει ἀπολύτως τίποτα γιὰ ὅσα συμβαίνουν μέσα μας καὶ γύρω μας, τότε ποὺ χωρὶς αὐτὰ νοιώθουμε τέτοια στέρηση ποὺ γινόμαστε ἐπιθετικοί, εὐερέθιστοι καὶ δὲν μποροῦμε νά… ζήσουμε; 

Αὐτὸ κι ἂν εἶναι ἡ ἀποκάλυψη τοῦ θανάτου τῆς στιγμῆς μας!

Ἀκριβῶς μέσα ἀπ’ αὐτὴ τὴν κατάσταση πραγματοποιεῖται ἡ ἀπώλεια τῆς αἴσθησης τοῦ χρόνου, τότε ποὺ φθάνει κανεὶς νὰ μὴ γνωρίζει ἀκόμη καί… τί ὥρα εἶναι!!!

Οἱ ἐπιπτώσεις τῆς ὑπερβολικῆς ἐνασχόλησης μὲ αὐτὰ τὰ τεχνολογικὰ μέσα εἶναι πολὺ γνωστὲς καὶ ἄκρως τεκμηριωμένες, ἀπ’ ὅλες τὶς ἐπιστημονικὲς ἔρευνες καὶ μελέτες.

Κακὴ σωματικὴ καὶ ψυχικὴ ὑγεία, ἀποξένωση καὶ ἀπομόνωση, προβλήματα συγκέντρωσης καὶ προσοχῆς, κακὲς σχολικὲς ἐπιδόσεις, παραμέληση πλήθους ἐποικοδομητικῶν ἐργασιῶν, διαταραχὲς στὸν ὕπνο καὶ στὴ διατροφή, ἀρνητικὲς σκέψεις καὶ συναισθήματα, στέρηση ἐνδιαφερόντων, πνευματικὴ κατάπτωση! 

Δηλαδὴ ἔχουμε σαφέστατο καίριο πλῆγμα στὸ σῶμα, στὸ πνεῦμα καὶ στὴν ψυχή μας καὶ γιὰ τοῦτο στὴ ἴδια τὴ ζωή μας. Νὰ τί θὰ πεῖ χάνουμε τὴ στιγμή!

Οἱ ἔρευνες εἶναι ἀποκαλυπτικές, ὅπως αὐτὴ τῆς Focus Bari γιὰ τὸ 2019, ἡ ὁποία ἔδειξε ὅτι ὁ χρόνος παραμονῆς μας στὸ διαδίκτυο εἶναι κατὰ μέσον ὅρο 213 λεπτὰ τὴν ἡμέρα (δηλαδὴ πάνω ἀπὸ 3,5 ὧρες) γιὰ τὸ σύνολο τῶν ἡλικιῶν καὶ τὰ 292 λεπτὰ τὴν ἡμέρα (δηλαδὴ 5 ὧρες περίπου) γιὰ τοὺς νέους 18-24 ἐτῶν!

Ἐπιπλέον τὸ 59% δηλώνει χρήστης τῶν μέσων κοινωνικῆς δικτύωσης, μὲ τὸ 52% νὰ ἀφιερώνει σ’ αὐτὰ τουλάχιστον μία ὥρα τὴν ἡμέρα! Εἶναι χαρακτηριστικὸ δέ, ὅτι τὸ 64% τῶν ἐφήβων 13-24 ἐτῶν εἶναι online μέσῳ τοῦ κινητοῦ τους γιὰ πάνω ἀπὸ μία ὥρα τὴν ἡμέρα!

Κι ἂν ἀφαιρέσουμε τὶς ἀπαραίτητες ἐργασίες μας στὸ διαδίκτυο, ὁπωσδήποτε τὸ μεγαλύτερο μέρος εἶναι γιὰ λοιπὲς δραστηριότητες, σὰν αὐτὲς ποὺ συζητᾶμε.

Νὰ καὶ τὸ χάσιμο τῆς στιγμῆς ἀποτυπωμένο σὲ ἀριθμούς!

Ἕνας 26χρονος δημοσιογράφος, ὁ Πὸλ Μίλερ συντάκτης τοῦ The Verge, ἀποφάσισε νὰ ἐγκαταλείψει τὴν online ζωή γιὰ ἕνα χρόνο. Ὕστερα δημοσίευσε τὴν ἐμπειρία του μὲ τίτλο «Ἕνας χρόνος χωρὶς internet». Μεταξὺ τῶν ἄλλων ἔγραψε καὶ τὰ ἑξῆς ἀξιοπρόσεκτα:

«Ἤθελα νὰ κάνω ἕνα διάλειμμα ἀπὸ τὴ σύγχρονη ζωή. Ἤθελα νὰ δραπετεύσω. Ἀναρωτιόμουν τί ἄλλο ὑπῆρχε στὴ ζωή… Ὅταν ἀποσυνδέθηκα ἔνιωσα πραγματικὰ καλά. Ἔνιωσα ἐλεύθερος. Ὅλα ξεκίνησαν ὡραῖα, πολὺ ὡραῖα. 

Ἡ ζωή μου γέμισε «ζωντανὲς» συναντήσεις, ποδηλατάδες, ἑλληνικὴ λογοτεχνία. Χωρὶς νὰ καταλάβω πῶς, ἔγραψα τὸ μισό μου μυθιστόρημα, ἔχασα 7 κιλά, χωρὶς νὰ προσπαθήσω ἰδιαίτερα. 

Ὁ κόσμος μου ἔλεγε συνέχεια ὅτι φαινόμουν πολὺ εὐτυχισμένος. Τὸ μυαλό μου ἄρχισε νὰ τακτοποιεῖ τὶς σκέψεις του, ἡ ἱκανότητα συγκέντρωσης αὐξήθηκε».

Καὶ συνεχίζει μὲ τὰ ἑξῆς:

«Χωρὶς τὴν συνεχῆ ἀπόσπαση προσοχῆς ἄρχισα νὰ ἔχω μεγαλύτερη ἐπίγνωση τῆς στιγμῆς. Ἡ ἀδερφή μου, ἡ ὁποία εἶχε ἀπογοητευτεῖ πολλὲς φορὲς προσπαθώντας νὰ μοῦ μιλήσει, λατρεύει μὲ τὸν τρόπο ποὺ μιλάω τώρα. 

Τοὺς πρώτους μῆνες φαινόταν ὅτι εἶχα ὑποθέσει σωστά: τὸ ἴντερνετ μὲ ἀποσποῦσε ἀπὸ τὸν πραγματικό μου ἑαυτό, τὸν καλύτερό μου ἑαυτό. Εἶχα βγάλει τὴν πρίζα καὶ εἶχα δεῖ τὸ φῶς…»!!!

Παρ’ ὅλα αὐτά, παιδιά, δὲν θὰ ἔλεγα νὰ κάνουμε τὸ ἴδιο. Ὅμως αὐτὸ στὸ ὁποῖο θὰ ἐπιμείνω εἶναι νὰ ἔχουμε σαφῶς ὅρια. Ὅρια χρονικά, ἀλλὰ καὶ ποιοτικά, ἐκεῖ στὶς ἠλεκτρονικὲς ἀναζητήσεις καὶ ἐνασχολήσεις μας. 

Ἐκεῖνα τὰ ὅρια ποὺ ὄχι μόνο θὰ ἀξιοποιοῦν στὸ ἔπακρο τὴ στιγμή μας, ποὺ θὰ μᾶς φέρνουν ὅλο καὶ πιὸ κοντὰ στοὺς στόχους καὶ στὰ ὁράματά μας, ἀλλὰ καὶ ὁπωσδήποτε θὰ τὴν ἁγιάζουν. Τὸ ξέρω, δὲν εἶναι καθόλου εὔκολο αὐτό. 

Σαφῶς εἶναι μία πάλη, ἕνας πρωτόγνωρος ἀγώνας σύγχρονης ἐπιβίωσης. Ἢ θέλετε νὰ ποῦ­με ἕνας ἀγώνας μαρτυρίου στὴν τεχνολογικὴ ἐποχή μας;




Η ιστορία της αληθινής συμμορίας των Ντάλτονς…!!!!

Το πιο πιθανό στην Ελλάδα, είναι πως αν κάποιος σου μιλήσει για τους αδερφούς Ντάλτον ή την συμμορία Ντάλτον, το μυαλό σου θα πάει στα κόμιξ του Λούκι Λουκ. Είναι τα περίφημα τέσσερα αδέρφια κατά ύψος, που ο Λούκι Λουκ έχει ως μόνιμη αποστολή να τους πιάνει και να τους κλείνει στην φυλακή. 

Με τον Τζακ να είναι ο πιο θερμόαιμος και μεγαλύτερος σε ηλικία (και ο πιο κοντός), μέχρι τον καλοκάγαθο Άβερελ που δεν καταλαβαίνει και πολλά από ληστείες τραπεζών και σχέδια.
Η αλήθεια πίσω από το κόμιξ
Όμως η αλήθεια είναι πως οι Ντάλτονς όχι απλά ήταν υπαρκτά πρόσωπα, αλλά είχαν ταράξει την Άγρια Δύση στις ληστείες. Συνολικά, η οικογένεια Ντάλτον καταγόταν από το Μιζούρι και περιελάμβανε δώδεκα παιδιά. 

Από τα δώδεκα, οι τέσσερις ξεκίνησαν τις ληστείες για πλάκα (και για να βγάλουν χρήματα φυσικά) και κατέληξαν να ληστεύουν κυριολεκτικά τα πάντα. 

Η συμμορία των Ντάλτον έκλεψε τρένα και άμαξες, ταχυδρομεία και ράντσα. Και φυσικά, τράπεζες. Επρόκειτο για τους Μπομπ, Γκρατ, Έμετ και Μπιλ Ντάλτον, που κατάφεραν να κάνουν όλα τα παραπάνω μέσα σε μόλις 2 χρόνια – από το 1890 μέχρι και το 1892 όπου, ενώ κατάφερναν να ξεφεύγουν από τα νύχια του Νόμου, βρήκαν το τέλος τους από εκεί που δεν το περίμεναν.

Το περιστατικό της Κόφιβιλ
Μέχρι και το 1892 η Κόφιβιλ ήταν μάλλον μία ασήμαντη πόλη στο Κάνσας, που όμως είχε αρκετά «αποβράσματα» της Άγριας Δύσης λόγω της γεωγραφικής της θέσης ως -τότε- σύνορο. Ουσιαστικά οι Ντάλτονς είχαν σχεδιάσει να χτυπήσουν δύο τράπεζες μαζί για να ξεπεράσουν τον θρυλικό Τζέσε Τζέιμς. 

Η ιδέα ήταν κυρίως του Μπομπ, που ήταν ο πιο οργανωτικός αλλά και συνάμα φιλόδοξος από τα υπόλοιπα αδέρφια, με τον αδερφό του Μπιλ σε ρόλο πληροφοριοδότη να έχει αναφέρει πως πέρα από τον σερίφη Τσαρλς Κόνελι και δύο βοηθούς, η πόλη δεν είχε κάποια σπουδαία άμυνα.

Οι Ντάλτονς φόρεσαν ψεύτικες γενειάδες και επιχείρησαν να χτυπήσουν τις τράπεζες First National και Condon. Εκείνη την ημέρα, η συμμορία είχε ενισχυθεί από τους παρανόμους Μπιλ Πάουερς και Ντικ Μπρόντγουελ. Το σχέδιο είχε ως στόχο να γίνουν ταυτόχρονα οι ληστείες, ώστε να προκληθεί σύγχυση.

Οι Μπομπ και Έμετ θα χτυπούσαν την μία τράπεζα, με τους Γκρατ, Μπιλ και Ντικ να ληστεύουν τη δεύτερη. Κάποιοι χτίστες είδαν πέντε περίεργους τύπους να κρατούν καραμπίνες Γουίντσεστερ. Κάποιος φώναξε «Οι Ντάλτονς ληστεύουν την τράπεζα».
© Παρέχεται από: Ratpack Η ιστορία της αληθινής συμμορίας των Ντάλτονς - 1

Η αναμέτρηση
Την ώρα που ο Μπόμπ Ντάλτον προσπαθούσε να φύγει με τα χρήματα, αναγκάστηκε να σκοτώσει δύο πολίτες που προσπάθησαν να τον σταματήσουν. Νωρίτερα, είχε σκοτώσει τον σερίφη Κόνελι πυροβολώντας τον στο κεφάλι. 

Οι κάτοικοι της πόλης είχαν ήδη πάρει τα όπλα και δεν είχαν σκοπό να αφήσουν τους Ντάλτονς να ξεφύγουν. Είχαν τραυματίσει ήδη τον Μπρόντγουελ ενώ στην προσπάθεια διαφυγής τους, πυροβόλησαν και σκότωσαν τον Μπομπ. 

Ο Πάουερς, προσπαθώντας να ανέβει στο άλογο να φύγει χτυπήθηκε και αυτός θανάσιμα. Ο Γκρατ προσπάθησε να αντιδράσει, αλλά ένας άλλος πολίτης που ακολουθούσε τον σερίφη, ο Τζον Κλόερ, τον πυροβόλησε στον λαιμό και τον σκότωσε. 

Τελευταίος πέθανε ο Μπρόντγουελ που αν και διέφυγε με το άλογο, είχε δεχτεί τόσες σφαίρες που πέθανε δύο μίλια πιο έξω από την πόλη. Ο Έμετ, ήταν ο μοναδικός που επέζησε μετά από 27 σφαίρες(!) και οδηγήθηκε στα δικαστήρια. 

Ο Μπιλ θα γλίτωνε με έναν άλλον παράνομο, τον Μπιλ Ντούλιν, αλλά η συμμορία που θα έφτιαχναν θα διαλυόταν πριν καλά-καλά ξεκινήσει.

Μέχρι και σήμερα, η Κόφιβιλ γιορτάζει κάθε χρόνο στις 5 Οκτωβρίου την γενναία αντίσταση των κατοίκων απέναντι στη συμμορία των Ντάλτον. Οι Ντάλτονς κατάφεραν να σκοτώσουν 4 κατοίκους μαζί με τον σερίφη, αλλά έφαγαν μία γερή δόση Άγριας Δύσης.




RatPack.gr
© RatPack.gr BUZZ
Συσκευή αναπαραγωγής βίντεο από: YouTube (Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων, Όροι)