Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014

Αναληφθέντες Διδάσκαλοι : Μητέρα Μαρία....!!!!!!!!!


Το μήνυμα της Μητέρας Μαρίας
«'Οτι κι αν γίνει, μην φοβάστε. Περιβληθείτε με το φως μου. Θα αισθανθείτε ατέλειωτη αγάπη. Η χάρη του Θεού είναι μαζί σας.»

Η Μητέρα Μαρία είναι η Κυρία του Ουρανού και της Γης. Εργάζεται με τους Αγγέλους για το Θεϊκό Σχέδιο. Αντιπροσωπεύει την Παρθένο, την Αγνότητα, την Σύλληψη, το Ανόθευτο και Καθαρό βλέμμα, το βλέμμα που βλέπει ολοκάθαρα αυτό που δεν μπορούν να δουν τα μάτια.

Σ' όλες της τις ενσαρκώσεις ήξερε να συλλαμβάνει το Θεϊκό σχέδιο με καθαρότητα και επίγνωση και να το μεταδίδει, ανεξάρτητα από το τι συνέβαινε γύρω της. Πάντα ήταν σε σύνδεση με τους Αγγέλους και άλλα όντα του Φωτός. Αυτό ήταν η προετοιμασία της για την ενσάρκωσή της, σαν Μαρία, Μητέρα του Ιησού. Στα παιδικά του χρόνια, του μετέδωσε την αγάπη και την προστασία, με τις οποίες ο Ιησούς μπόρεσε να διαφυλάξει αυτήν την Καθαρότητα και να προασπίσει την ενότητα με τον Θεό.

Η εργασία της Μητέρας Μαρίας είναι να ανάβει την Θεϊκή φλόγα στις καρδιές των ανθρώπων για να ανανεώνουν την υπόσχεσή τους για εφαρμογή του Θεϊκού Σχεδίου, που είναι γραμμένο στην ψυχή τους.

Φέρει μέσα της ολόκληρο το φάσμα των χρωμάτων του Φωτός, και έχει σαν σύμβολα το μαργαριτάρι και το άσπρο τριαντάφυλλο.

Εχει τον ρόλο της Αρχηγού στο καρμικό Συμβούλιο, η οποία εμφυτεύει στους ανθρώπους που έχουν αποφασίσει να ξαναγεννηθούν, το Θεϊκό Σχέδιο και το Χριστικό Φως.

Η Μαρία ήταν μαζί με τον Ιησού η περισσότερο τιμώμενη Αγία, στον χριστιανικό κόσμο. Η αγάπη της, η φροντίδα και η προστασία της ζητήθηκαν σε πολλούς τόπους και εκκλησίες καθώς και σε τόπους δύναμης. Οι εμφανίσεις της Μαρίας είναι φημισμένες (Φάτιμα στην Πορτογαλία, Λούρδη στην Γαλλία, Κρακάου στην Πολωνία , Τήνος στην Ελλάδα κλπ). Στην Βίβλο γίνεται συχνή αναφορά για την Μαρία, ο Γαβριήλ εμφανίστηκε μπροστά της πριν την γέννηση του υιού της Ιησού Χριστού. Το όνομά της σημαίνει : η 'Ομορφη, εκείνη που έχει αγαπηθεί από τον Θεό.

Στην καρδιά της Μαρίας βρίσκεται η αγνότητα και η καθαρότητα. Η καθαρότητα της καρδιάς είναι για κάθε πνευματικό μονοπάτι μία βασική προϋπόθεση και μία από της αρετές, με την οποία πρέπει κανείς να εργαστεί.

H Κουάν Γιν στην Ασία, η 'Ισις στην Αίγυπτο, αυτό το αρχέτυπο της ολοκληρωμένης μητρικής γεμάτης αγάπης φροντίδας είναι για όλους τους πολιτισμούς μία λαχτάρα και μία πληρότητα.

Αγάπη χωρίς όρους και φροντίδα, πέρα από ενοχές και από καλό και κακό. Η αγάπη της Μαρίας μας δίνει προστασία, μία ζεστή, γεμάτη αγάπη καρδιά, ασφάλεια και εμπιστοσύνη και την δύναμη, να ενσωματώσουμε στην πράξη την θεϊκή συμπόνια, όχι από υποχρέωση, αλλά από την καρδιά μας.



1 σχόλιο:

  1. Ο Κόσμος Αντάλλαξε Τη Θεότητα Μου Με Μία Ανάξια Απομίμηση
    http://www.tlig.org/el/messages/710/

    Ο Άνομος είναι πράγματι ο Εχθρός της Εκκλησίας Μου, ο Αντίχριστος, ο άνθρωπος που αρνείται την Αγία Τριάδα. Δεν διαβάσατε: "ο άνθρωπος που αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, είναι ο πλάνος, είναι ο Αντίχριστος και αρνείται συγχρόνως και τον Πατέρα και τον Υιό. Γιατί όποιος απορρίπτει τον Υιό που ενανθρώπησε απορρίπτει και τον Πατέρα." 8

    Αυτές οι διδασκαλίες του Σατανά σας διδάσκουν να πιστεύετε στη μετενσάρκωση, ενώ δεν υπάρχει μετενσάρκωση. Διατηρούν μια εξωτερική ευσέβεια αλλά έχουν αρνηθεί την εσωτερική δύναμη: το Άγιο Πνεύμα και την Αγία Κοινωνία, παιδί Μου. Ο Σατανάς βγαίνει μεταμφιεσμένος σε άγγελο φωτός για να παραπλανήσει πολλούς και μαζί με τον Άνομο 9 θα απονείμει μεγάλες τιμές σε όσους τον αναγνωρίσουν και θα τους κάνει να εξουσιάσουν επάνω σε πολλούς, και θα διαμοιράσει τη γη με τιμή" 10. Αλλά σας βεβαιώνω πως ο ουρανός σε λίγο θα ανοίξει και η Φωτιά Μου θα πέσει επάνω τους και θα τους αναλώσει.
    Πιστός και Αληθινός, Εγώ Είμαι,
    ο Κριτής με Δικαιοσύνη,
    Εγώ Είμαι,
    ο Λόγος του Θεού,
    Εγώ Είμαι.
    ο Βασιλεύς των βασιλέων και Κύριος των κυρίων,
    Εγώ Είμαι.
    και σας επαναλαμβάνω την Υπόσχεσή Μου:
    θα είμαι μαζί σας σύντομα.

    ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΑΣ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ


    http://www.tlig.org/el/messages/480/
    Παιδιά του Θεού, ειρήνη σ' εσάς. Εγώ, η Αγία σας Μητέρα, χρειάζομαι τις προσευχές σας για να πραγματοποιήσω το Σωτήριο Σχέδιο του Θεού, χρειάζομαι προσευχές από την καρδιά, οι προσευχές σας ας φτάσουν στον ουρανό, ας είναι σαν θυμίαμα. Πλημμυρίστε τις καρδιές σας με την Αγάπη του Θεού και χαρείτε, γιατί ένας Σωτήρας γεννήθηκε για τη σωτηρία σας, ένας Σωτήρας πράος στην καρδιά, που κατέβηκε στη γη για να υπηρετήσει και να καλέσει τους καταπονημένους. "Ήρθε ν' ανοίξει τα μάτια των τυφλών, να ελευθερώσει αιχμαλώτους από τα δεσμά κι αυτούς που ζουν στο σκοτάδι από τη φυλακή" 2. Αγαπημένα Μου παιδιά, είναι ο ίδιος Σωτήρας που σας καλεί σήμερα, είναι ο ίδιος Σωτήρας που σας φωνάζει τον καθένα σας με τ' όνομά του να επιστρέψετε σ' Αυτόν. Είναι ο ίδιος Ιησούς που σας υπενθυμίζει τις διδασκαλίες Του. Είναι ο ίδιος Ιησούς, τον οποίο Εγώ, σαν Μητέρα Του, κράτησα στην Αγκαλιά Μου και είχα τυλιγμένο σε σπάργανα, γεννημένο για να σας υπηρετήσει, γεννημένο για να σας λυτρώσει και τώρα είναι ο ίδιος Ιησούς που σας καλεί για τη σωτηρία σας. Είναι ο ίδιος Σωτήρας που σας υπενθυμίζει ότι του ανήκετε όλοι.
    Έγινε ορατός με σάρκα και οστά και θυσιάστηκε για σας, παιδιά Μου, για να σας ελευθερώσει. Ελάτε, λοιπόν, και χαρείτε και πλημμυρίστε από ευτυχία! Ελάτε και διακηρύξτε το μεγαλείο του Άγιου Oνόματός Tου! Ελάτε και γίνετε οι χαρούμενοι αγγελιαφόροι Του, που μεταφέρουν το Λόγο Του. Σας αγαπώ και, πιστέψτε Με, η Σκέπη Μου είναι αρκετά μεγάλη, για να σας κρύψει όλους μέσα της! 3 Ελάτε στον Κύριο, μη φοβάστε να Του δείξετε τις αδυναμίες σας, ελάτε στον Κύριο και προσφέρετέ Του την καρδιά σας και θα τη δεχθεί σαν σμύρνα, λιβάνι και χρυσό. Σας αγαπούμε... Σας αγαπούμε απέραντα. Εγκαταλειφθείτε σ' Αυτόν. O Ιησούς έρχεται στον καθένα σας, έρχεται ν' απελευθερώσει τους φυλακισμένους αυτού του κόσμου, που σαν περιστερές πιάστηκαν κι εγκλωβίστηκαν από τον πονηρό. Αλλά ο Ιησούς ακούραστα πηγαίνει από κλουβί σε κλουβί κι ελευθερώνει κάθε φυλακισμένο…
    ΜΠΟΡΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ;
    http://www.tlig.org/el/messages/368/

    ΑπάντησηΔιαγραφή