Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου… έχω ανάγκη να με ακούσεις πραγματικά...!!!!

Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου, αυτό που έχω ανάγκη είναι να με ακούσεις πραγματικά, βγάζοντας τις παρωπίδες της δικής σου άποψης. 

Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου, αυτό που έχω ανάγκη είναι να με αφήσεις ελεύθερο να κάνω τις επιλογές μου, να είμαι υπεύθυνος για τη ζωή μου.

Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου, αυτό που θέλω είναι να ακούσω την άποψή σου, όταν εγώ στη ζητήσω. 

Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου, αυτό που χρειάζομαι είναι η στήριξή σου στις επιλογές μου, ακόμη και όταν διαφωνείς με αυτές. 

Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου, οι «λύσεις» οι δικές σου και ο τρόπος ζωής ο δικός σου μπορεί να μην ταιριάζουν σε μένα.Έχω ανάγκη την ανιδιοτελή αγάπη σου. Δε θέλω να νιώθω μόνος σε αυτό το ταξίδι της ζωής. 

Δεν αντέχω τους εκβιασμούς σου. Αγαπάς το δικό σου άνθρωπο ακόμη και όταν διαφωνείς μαζί του, ακόμη και όταν οι επιλογές σας και ο τρόπος ζωής σας είναι τελείως διαφορετικός. Δεν αντέχω το «εγώ σου τα ‘λεγα». Η ζωή δεν είναι διαγωνισμός για το ποιος έχει δίκιο και ενώ εσύ, όταν το λες, νιώθεις ότι έχεις το «πάνω χέρι», εγώ βυθίζομαι στη θλίψη και τις ενοχές. 

Αυτό που θέλω είναι, αν πέσω, να με βοηθήσεις να σηκωθώ και να συνεχίσω το δρόμο μου.Επιθυμώ να πάρω τα δικά μου μαθήματα από τη ζωή, έτσι γίνεται ο άνθρωπος ώριμος και ανεξάρτητος. 

Θέλω να χαίρεσαι με τις χαρές μου και στις λύπες μου να βρίσκεσαι κοντά μου με ενσυναίσθηση και με ενθαρρυντικό πηγαίο χαμόγελο.

Αγαπημένε μου πατέρα, αγαπημένη μου μητέρα, αγαπημένη μου αδελφή, αγαπημένε μου αδελφέ, φίλε, σύζυγε, σύντροφε, συνεργάτη, παιδί μου… Δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου!

Στάσου δίπλα μου και δώσε μου το χέρι σου να συμπορευτούμε ισότιμα, με αγάπη και αλληλοϋποστήριξη. Πραγματικά, δεν έχω ανάγκη τη συμβουλή σου. Έχω ανάγκη… εσένα! 




Η Νίκη Ορφανουδάκη διοργανώνει ένα μοναδικό διήμερο σεμινάριο με Life Coaching και Δημιουργική Γραφή. 
Photo: Author/Depositphotos
Συγγραφέας Νίκη Ορφανουδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου