Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Από την ανάγκη έως την επιθυμία μια αλήθεια δρόμος...!!!!

Ανάγκη: Θέλω να είσαι μαζί μου, και αν δεν το κάνεις, θυμώνω ή σε εκδικούμαι ή σε παρατάω. Κάνω αλλά δεν προσφέρομαι συναισθηματικά. Σε αγαπώ μόνο όταν κάνεις και εσύ πράγματα για μένα που εξυπηρετούν τα ελλείμματά μου, (ανασφάλεια, έλλειψη εκτίμησης κ.α) και σου ζητώ επιτακτικά να τα ικανοποιήσεις. 

Χρησιμοποιώ προσβλητικές εκφράσεις για σένα υποτιμώντας σε, κάθε φορά που δεν ανταποκρίνεσαι στα συναισθήματά μου και αντιλαμβάνομαι πως δεν ενδιαφέρεσαι αληθινά για μένα, για να μειώσω αυτό που αισθάνομαι για σένα επειδή νιώθω ανήμπορος – ή να εκτιμήσω την αξία μου και να αποχωρήσω με σεβασμό στον εαυτό μου. 

Ανέχομαι να με υποτιμάς γιατί σε υποτιμώ και εγώ. Θέλω μέρη σου και όχι εσένα ολόκληρο – ή, γιατί θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέρος ώστε να κατακτήσω κάτι μέσα από σένα. Εσένα δεν σε αποδέχομαι σαν προσωπικότητα και με ενοχλούν τα σημεία σου εκείνα, που κάνουν το μέρος, που θέλω να χρησιμοποιήσω, λιγότερο δελεαστικό. 

Μου αρέσουν οι επιτυχίες σου γιατί μπορώ να τις χρησιμοποιήσω για την εικόνα μου, ενώ στις αποτυχίες σου δεν θα με βρεις δίπλα σου, γιατί χαλάνε την εξιδανικευμένη μου εικόνα. 

Χρησιμοποιώ τη στιγμή που ζούμε για να την προβάλω, να την επιδείξω, να τραφώ απ΄αυτήν και με αυτόν τον τρόπο να ξεχαστώ από την οποιαδήποτε ευθύνη μου να κοιτάξω την προσωπική μου αλήθεια. Νιώθω ένταση όταν είμαι μαζί σου και αυτό το χαρακτηρίζω έλξη. 

Επιθυμία: Επιθυμώ αυτό που επιθυμείς και εσύ, να πορευόμαστε μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα. Προσφέρομαι συναισθηματικά, χωρίς να κάνω τα πάντα για σένα αλλά μόνο αυτά που με κάνουν και με εμένα να νιώθω όμορφα. Εκτιμώ την προσπάθεια που κάνεις για τη σχέση μας και νιώθω ευγνωμοσύνη για αυτό, ενώ αν δεν μπορείς για ένα διάστημα θα ακούσω τα επιχειρήματά σου και θα είμαι εκεί για σένα. 

Αν για κάποιο λόγο δεν επιθυμούμε τη σχέση, θα αποχωρήσω εκτιμώντας όλα τα καλά που ζήσαμε μαζί. Νιώθω περήφανος – ή  που έχω ή είχα σχέση μαζί σου, γιατί η αμοιβαιότητά μας με πλούτισε συναισθηματικά. 

Σε θέλω ολάκερο και αποδέχομαι αυτό που είσαι σαν φύλο, σαν εξωτερική εμφάνιση, ενώ η κάθε φθορά με γοητεύει γιατί δείχνει ειλικρίνεια, σαν ηλικία, σαν υγεία, γιατί όλα αυτά μαζί αποτελούν εσένα, που για μένα είσαι αγαπημένος -η. Απολαμβάνω κάθε στιγμή μαζί σου γιατί νιώθω όμορφα με σένα, με την ύπαρξή σου. 

Νιώθω περήφανος – ή  με τα επιτεύγματά σου γιατί αυτά σε έκαναν τον όμορφο και ανεξάρτητο άνθρωπο που γνωρίζω. Δε θυμώνω για αυτά που μας χωρίζουν (ενδιαφέροντα κ.α) γιατί η συναισθηματική μας ένωση είναι ισχυρή. Νιώθω γεμάτος – ή μαζί σου συναισθηματικά, ακόμα και όταν δεν ασχολείσαι μαζί μου γιατί νιώθω ελεύθερος – ή να είμαι δεσμευμένος – ή μαζί σου και αυτή η δέσμευση είναι η πιο όμορφη αίσθηση ελευθερίας. 




Αγγελική Μπολουδάκη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου