Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Συγγνώμη που είσαι θυμωμένος μαζί μου...!!!!

Είσαι θυμωμένος μαζί μου, το καταλαβαίνω από τον τρόπο που με κοιτάς. Όχι επειδή έκανα κάτι κακό, αλλά εξ'αιτίας του τρόπου που σε κάνουν να νιώθεις τα ίδια σου τα συναισθήματα. Σε κάνει να αισθάνεσαι αβοήθητος. 

Γνωρίζεις ότι δεν υπάρχει τίποτα που μπορείς να κάνεις για να πάψω να είμαι άστεγος. Σε κάνει να νιώθεις φόβο ότι αυτό μπορεί κάποια μέρα να βρεθείς στην ίδια θέση με εμένα. Σε κάνουν να νιώσεις αηδία επειδή ο καθένας θα μπορούσε να μείνει άστεγος όπως εγώ και τίποτα από αυτά δεν είναι λάθος δικό σου.

Είσαι θυμωμένος μαζί μου. Μπορώ να το πω. Όχι γιατί αυτό που κάνω, αλλά γι αυτό που δεν κάνω. 

Είσαι θυμωμένος ότι δεν προσπαθώ να αλλάξω. 

Είσαι θυμωμένος γιατί κοιμάμαι στους δρόμους, ότι θα περάσω όλη την ημέρα ικετεύοντας για την αλλαγή και εγώ δεν προσπαθώ να αλλάξω. 

Είσαι θυμωμένος μαζί μου, γιατί τώρα έχω γίνει με κάποιον τρόπο το πρόβλημα σου.

Λυπάμαι που με βλέπεις να κάθομαι στο πεζοδρόμιο δίπλα στην πόρτα του καταστήματος που ψωνίζεις. Λυπάμαι που είμαι βρώμικος και μυρίζω άσχημα, δεν φταις σε τίποτα να με υποστείς. 

Λυπάμαι – όχι επειδή έκανα κάτι κακό, αλλά εξαιτίας του τρόπου που σε κάνω να νιώθεις. Λυπάμαι που σε κάνω να αισθάνεσαι αβοήθητος. 

Λυπάμαι που ξέρεις ότι δεν υπάρχει τίποτα που μπορείς να κάνεις για να μην είμαι άστεγος.

Λυπάμαι που σε κάνω να νιώσεις φόβο ότι αυτό μπορεί να συμβεί και σε εσένα αυτό κάποια μέρα. 

Λυπάμαι που σε κάνω να νιώσεις αηδία που ο καθένας θα μπορούσε να ζήσει με αυτόν τον τρόπο, και τίποτα από αυτά δεν είναι δικό σου λάθος. 

Λυπάμαι που κοιμάμαι στους δρόμους, και ότι θα περάσω όλη την ημέρα ικετεύοντας για αλλαγή. 

Λυπάμαι που τώρα έχω γίνει με κάποιον τρόπο το πρόβλημα σου.

Σε συγχωρώ που είσαι θυμωμένος μαζί μου. Σε παρακαλώ συγχώρεσέ με γιατί είμαι άστεγος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου