Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Οι Διάσημοι Έλληνες που "έφυγαν" το 2017....!!!!

Σήμερα όλως τυχαίως συναντήθηκα με αυτό το βίντεο....και όπως είμαι της άποψης ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο, αποφάσισα να το συμπεριλάβω και αυτό εδώ στη σελίδα μου...ως ένα φόρο τιμής σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που έβαλαν το δικό τους στίγμα σε κάποιο τομέα της κοινωνίας. 

Μου έκανε εντύπωση που για κάποιους από αυτούς δεν είχα λάβει γνώση για την αποχώρηση τους από τη Γη μας, και με λύπησε το γεγονός ότι οι περισσότεροι ασχολούμαστε με κάποια αδιάφορα θέματα και δεν μένουμε σε άλλα που αξίζουν τον κόπο. 

Βέβαια όλο αυτό είναι η δική μου άποψη και δεν είστε υποχρεωμένοι να την ασπαστείτε.., αν θέλετε και εσείς να θυμηθείτε μαζί μου κάποιους αγαπημένους που δεν είναι πλέον μαζί μας παρακολουθείστε το βίντεο. 

Αφιερωμένο στη μνήμη σημαντικών ανθρώπων που έβαλαν ένα λιθαράκι για την δική μας εξέλιξη και όχι μόνο....!!!!!!
    Τους αφιερώνω ένα κεράκι για να φωτίζει την ψυχή τους.


Λένα Μπαξέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου