Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Kάντε αυτές τις 10 ερωτήσεις στον εαυτό σας και αλλάξτε τον τρόπο που βλέπετε τα προβλήματά σας...!!!!

Στη ζωή υπάρχουν πολλά πράγματα που είναι πέρα από τον έλεγχο μας. Στην πραγματικότητα το μόνο που μπορούμε να ελέγξουμε είναι ο τρόπος που επιλέγουμε να χειριστούμε μια κατάσταση. Είναι η ερώτηση που κάνουμε στον εαυτό μας αυτή που ορίζει τον τρόπο που αντιδρούμε. Όταν δυσκολεύεστε να καταλάβετε πως θα πρέπει να δείτε το πρόβλημα, κάντε στον εαυτό σας τις παρακάτω ερωτήσεις : 

1.Αποδίδω σε κάποιον άλλο το φταίξιμο για τα προβλήματά μου; 
Αν και μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε κάπως καλύτερα, το να παίζετε το θύμα δεν αλλάζει την ουσία προβλημάτων. Επίσης, όταν ρίχνετε το φταίξιμο σε άλλους, αυτοί δεν θα προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε τα προβλήματα σας. 

2. Είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου; 
Όταν αντιμετωπίζετε παράλληλα πολλά θέματα, είναι πιθανό να αισθάνεστε ότι δεν είστε αρκετά καλοί. Ωστόσο, αυτό είναι τελείως λανθασμένο. Αν δίνετε τον καλύτερο σας εαυτό, τότε αυτό είναι αρκετό. 

3. Για ποια πράγματα θα έπρεπε να είμαι ευγνώμων και χαρούμενος αυτή τη στιγμή; 
Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα σας είναι να έχετε μια θετική στάση απεναντί τους. Όταν είστε συγκεντρωμένοι στα αρνητικά της ζωής, δεν μπορείτε να είστε ευτυχισμένοι. 

4. Υπάρχει κάτι στο οποίο επιμένω και θα έπρεπε να το αφήσω να φύγει; 
Όταν προσπαθείτε να ξεπεράσετε μια κατάσταση, είναι μια καλή ευκαιρία να κοιτάξετε μέσα σας και να δείτε αν υπάρχει κάτι στο οποίο επιμένετε, το οποίο θα ήταν προτιμότερο να το αφήσετε να φύγει. Ενώ μπορεί να μοιάζει δύσκολο, η απελευθέρωση που θα αισθανθείτε θα σας δώσει τη δυνατότητα να συγκεντρωθείτε περισσότερο στην επίλυση των τρεχόντων προβλημάτων. 

5. Τι προβλήματα ΔΕΝ έχω και θα έπρεπε να είμαι χαρούμενος για αυτό; 
Ναι, μπορεί να περνάτε πολλά, αλλά πάντα υπάρχουν χειρότερα. Καθίστε ένα λεπτό και σκεφτείτε: » Ποιος ξέρει τι άλλο θα μπορούσα να περνάω αυτή τη στιγμή;» 

6. Τι έχω μάθει; 
Αυτά που έχετε μάθει από παλιότερες καταστάσεις θα έχουν μεγάλη επίδραση στην εξέλιξη της ζωής σας. Αν και σίγουρα πρέπει να ζούμε το σήμερα. Μην ξεχνάτε τα προβλήματα που έχετε ξεπεράσει, γιατί αυτά θα σας βοηθήσουν να γίνετε δυνατότεροι. 

7. Έχω πολλές απαιτήσεις από τους άλλους; 
Αυτή η ερώτηση συσχετίζεται με την 1. Μην περιμένετε πράγματα από τους άλλους που γνωρίζετε ότι δεν είναι εφικτά. 

8. Χρειάζεται να συγχωρήσω κάποιον; 
Ο θυμός που κρατάτε μέσα σας, είναι κάτι που σας βλάπτει, πολλές φορές χωρίς να το συνειδητοποιείτε. Αν και μπορεί να σας έχουν φερθεί άδικα στο παρελθόν, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει κάποιος τη συγχώρεσή σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας: » Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσα να συγχωρήσω;» 

9. Έχω υπερβολικές απαιτήσεις από τον εαυτό μου; 
Μη φορτώνεστε πολλά. Αυτό κάνει τη ζωή σας δύσκολη. Εκτιμήστε τη ζωή και τις σχέσεις που έχετε. 

10. Είναι το μυαλό μου αρκετά καθαρό ώστε να αντιμετωπίσω αυτό το πρόβλημα; 
Όταν εμφανίζονται προβλήματα, είναι πολύ φυσικό να εκνευρίζεστε. Ωστόσο αυτό θολώνει το μυαλό σας και σας δυσκολεύει να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις που παρουσιάζονται. Είναι σημαντικό να εστιάσετε στα προβλήματα με καθαρό μυαλό. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου