Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Δωρεάν Webinar : «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση»...!!!!


Η Ιστορία Πίσω Από το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση»

Επινόησα το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση» για τους ονειροπόλους, τους οραματιστές, τους επαναστάτες, και εκείνους που διψάνε για γνώση. Για το είδος του ανθρώπου που πάντα ήξερε ότι υπάρχουν πολύ περισσότερα από αυτά που μας έχουν πει ότι υπάρχουν, και ότι είμαστε πολύ περισσότερο από αυτό που μας έχουν πει ότι είμαστε. 

Για το είδος του ανθρώπου που γνωρίζει ότι ζει σε μια χρονική στιγμή μιας αλλαγής που δεν έχει προηγούμενο, και που θέλει να είναι μέρος της αλλαγής αυτής. Για τον άνθρωπο που γνωρίζει ότι μπορεί να αρχίσει μόνον από τον εαυτό του. 

Για το είδος του ανθρώπου που δεν θα ξεκουραστεί πριν φτάσει τους στόχους του και ζει μια ζωή σχεδιασμένη συνειδητά. Για τον αληθινό οραματιστή. Για εκείνον που θα κάνει αυτό που πρέπει. Τελεία και παύλα!

Κατά κάποιο τρόπο έφτιαξα το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση» για μένα. Κάτι που δεν είναι πολύ γνωστό στην εκπαίδευση είναι ότι διδάσκουμε καλύτερα αυτό που χρειαζόμαστε οι ίδιοι να μάθουμε. Και γινόμαστε ο καλύτερος σπουδαστής του εαυτού μας. 

Αυτό συμβαίνει επειδή κι εγώ κάνω τις ίδιες ερωτήσεις που θέλετε να γνωρίζετε ως ταξιδιώτης σε αυτό το ταξίδι της αυτό-ανακάλυψης. Είμαι στην πρώτη γραμμή της καθημερινής ζωής αντιμετωπίζοντας τους ίδιους αγώνες με εσάς. Ποια είμαι; Ποια είναι η δύναμη μου; Πώς μπορώ να αλλάξω μέσα σε έναν κόσμο που με θέλει αδύναμη και ασήμαντη; 

Πόσα μπορώ να κάνω μόνη μου; Γιατί βρίσκομαι εδώ; Υπάρχουν περισσότερα σε αυτόν τον κόσμο από αυτά που μπορώ να δω; Είναι τα γεγονότα της ζωής μου θέμα μοίρας ή πεπρωμένου; Υπάρχει τελικά ελεύθερη βούληση; Μπορεί η σύντομη και ασήμαντη ζωή μου να επηρεάσει με κάποιον τρόπο τον κόσμο; Και άλλα τέτοια…

Δημιούργησα το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση» επειδή είχα βαρεθεί και κουραστεί να ακούω ιστορίες ανθρώπων να βουλιάζουν στην αυτό-λύπηση και να κατηγορούν του πάντες και τα πάντα γύρω τους και να μην γνωρίζουν στην πραγματικότητα τι τους έφτασε στο σημείο αυτό. Ξέρω πώς είναι να ζεις σε απόλυτη δυσαρέσκεια με τον εαυτό σου, με τον κόσμο, με όλα. 

Έχω κάνει το ταξίδι της αυτό-ανακάλυψης η ίδια. Είμαι ταξιδιώτης σε αυτό το υπέροχο ταξίδι. Είναι ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ. Είμαι εδώ για να μοιραστώ τις ανακαλύψεις μου, αυτό που με έχει βοηθήσει, με τον υπόλοιπο κόσμο, μέσω του Προγράμματος «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση».

Το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση» είναι από πολλές απόψεις το τελικό αποτέλεσμα της δικής μου εμπειρίας. Πήγα πέρα από την ψευδαίσθηση μου σχετικά με το τι είναι αυτός ο κόσμος, ποια ή τι είμαι, και τι είναι η ανθρώπινη ύπαρξη μας. 

Έτσι, από πολλές απόψεις το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση» είναι μια αντανάκλαση των δικών μου σκέψεων και ανακαλύψεων ως ταξιδευτής στο ταξίδι της αυτό-ανακάλυψης.

Η γνώση και οι μεταμορφωτικές της ιδιότητες, μαζί με την έμπνευση, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Προγράμματος «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση», και το 1ο μέρος του προγράμματος ασχολείται με την γνώση σχετικά με την φύση της πραγματικότητας. 

Στόχος μου είναι να προσεγγίσω όσο περισσότερους ανθρώπους είναι δυνατόν για να διαδώσω την γνώση σχετικά με την αληθινή φύση της πραγματικότητας, σχετικά με το ποιοι είμαστε, ποια είναι η δύναμη μας, πώς μπορούμε να αλλάξουμε τους εαυτούς μας και τις ζωές μας. 

Συλλογικά μπορούμε να διορθώσουμε τα προβλήματα και να δείξουμε τον δρόμο προς έναν καλύτερο κόσμο. Ζω και αναπνέω την πεποίθηση αυτή κάθε μέρα και είναι αυτό που μου δίνει τη δύναμη να κάνω το Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση» την καλύτερη πηγή για προσωπική ανάπτυξη.
Καίτη Μηνογιάννη
Ιδρύτρια, Πρόγραμμα «Πέρα Από την Ψευδαίσθηση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου