Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Μία γλυκιά προσευχή για καλημέρα…!!!!

Η δύναμη της Προσευχής είναι συγκλονιστική… Είναι πολύ σημαντικό η Προσευχή που κάνουμε να πηγάζει από την καρδιά μας και να είναι μία δήλωση Ευγνωμοσύνης και ευχαριστιών παρά έλλειψης. Αντί να παρακαλάμε το Θεό για να κάνει κάτι για εμάς, όπου αυτός ο τρόπος δηλώνει φόβο, να συνδεθούμε με την Αγάπη και έχοντας ακλόνητη Πίστη να δηλώσουμε ότι αυτό που επιθυμούμε έχει Ήδη συμβεί…! Τότε είναι που η μηχανή του Σύμπαντος μπαίνει σε λειτουργία και η επιθυμία μας γίνεται η πραγματικότητα μας…

Φτιάξτε τις δικές σας προσευχές… Επιλέξτε με Σοφία τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσετε και επίσης φροντίστε τα Συναισθήματα σας να είναι θετικά, αισιόδοξα και χαρούμενα καθώς γράφετε και διαβάζετε την προσευχή σας… Ο λόγος σας να είναι σταθερός, αργός και να νιώθετε τη δόνηση της κάθε λέξης… 

Παράλληλα μπορείτε να οραματίζεστε την ενέργεια σας να ταξιδεύει μέσα στο Σύμπαν φέρνοντας Ευλογίες και Θαύματα στη Ζωή σας…

Καλημέρα Θεέ μου…
Καλημέρα Αρχάγγελοι μου…
Καλημέρα Φύλακα Άγγελε μου…
Καλημέρα Μητέρα Γη…

Ευχαριστώ για αυτήν την ημέρα
Και τις ευκαιρίες που μου δίνονται
Για να Δημιουργήσω ό,τι καλύτερο μπορώ…

Ευχαριστώ για την ιερή και χρυσή στιγμή του τώρα μου…

Όλοι είμαστε Ένα… Όλοι είμαστε Ίσοι…

Η κάθε μου στιγμή είναι Ευλογημένη…
Και εγώ δίνω τον καλύτερο μου εαυτό…

Σε ευχαριστώ που καθοδηγείς
Πάντα τα βήματα μου
Προς το καλύτερο για εμένα

Είμαι ασφαλής και προστατευμένος,
Τώρα και πάντα…
Είμαι Υγιής, Είμαι Αγάπη, Είμαι Φως…

Δώσε μου Δύναμη, Θάρρος, Θέληση
Αυτοπεποίθηση
Για να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ…

Έμπνευση, Φώτιση,
Για να αξιοποιώ τα ταλέντα μου στο έπακρο…

Αγάπη, Συγχώρεση
Για να αγκαλιάζω Εμένα και όποιον το χρειάζεται…
Ευχαριστώ…

Επιθυμώ Γαλήνη, Ισορροπία
Και εσωτερική Ειρήνη
Μέσα στην καρδιά μου
Μέσα σε κάθε μου κύτταρο
Ευχαριστώ…

Θεέ μου Είμαι Ευγνώμων…
Είμαι Ένα μαζί Σου,
Περπατάμε μαζί
Και δηλώνω Ευλογημένος
Ευχαριστώ…

Η ζωή μου πηγαίνει διαρκώς
Από το καλό στο καλύτερο.
Ευλογίες και Θαύματα
Δημιουργούνται στην κάθε μου στιγμή
Ευχαριστώ…

Σε ευχαριστώ που με βοηθάς
και αυτό που επιθυμώ έχει ήδη λυθεί
με τον Ύψιστο και Βέλτιστο τρόπο για εμένα
(εδώ δηλώστε την επιθυμία σας)

Φώτιζε το κάθε μου βήμα,
Την κάθε μου σκέψη
Την κάθε μου πράξη
Το κάθε μου συναίσθημα
Να είναι ευθυγραμμισμένα
Με την ψυχή μου…
Με Εσένα κάθε στιγμή

Αυτή η ημέρα είναι η καλύτερη της Ζωής μου…
Όλα γίνονται με ευκολία, με άνεση, με Αγάπη
Είμαι Ευλογημένος και Ευγνώμων…
Ευλογίες βροχή,
Τώρα και κάθε στιγμή…

Ευχαριστώ… Έγινε, έγινε, έγινε…




Χρυσάφη Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου